Mocht ik mijn andere bijnaam laten tatoeëren zal ik een twix moeten nemen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kipzel schreef:_Madelon schreef:Shauni, als we nou een mega grote taart maken, 1 grote chaos, een laag met kippen, 1 met sokken en 1 met mossels.Volgens mij moet dat genoeg zijn voor jullie dames!
edit, zie ook nog een vliegende engel, die kan er ook nog wel bij!
Klinkt niet heeeel lekker
Imre schreef:*valt binnen*
Het is al een paar pagina's geleden dat iemand het vroeg, maar mijn beste vriendin heeft een tattoo aan de onderkant van haar voet en ja, dat slijt snel. Hij is nog wel vaag zichtbaar, maar meer ook niet. Hij is 8 jaar geleden gezet.
Courses schreef:Ik heb wel een heel tof idee voor een tattoo, maar ik kan alleen echt niet tekenen hahaha
Oh, hey, er is wel zoiets te vinden!
[ Afbeelding ]
De bovenste, alleen wil ik heel graag een wat meer old school anker met een touw erdoor die doorloopt naar het frame ( http://www.testically.org/wp-content/up ... anchor.jpg ) die ik wat meer victoriaans uitgebreider wil, wat sierlijker zeg maar. Dat zie je ook veel om van die victoriaanse style amuletten zeg maar.
Ik vind een anker sowieso mooi, je ziet 't veel terug komen in body modificatie. Maar een anker staat onder andere voor standvastigheid en word vaak ook in verband gebracht met 'hoop' en 'vertrouwen'. Het 'frame' erom heen wil ik zodat 't geen simpele tattoo met enkel een anker word, dat het een 'gesloten' of 'afgemaakte' tattoo is en het geeft het sierlijkheid wat ik ook suggereer met vrouwelijkheid.
Als ik 't zou willen laten plaatsen, wil ik 't graag in het midden van de handpalm kant van m'n linker onderarmVind ik er een erg mooie plek voor.