Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Je hebt toch ook spirals om als vast sieraad te dragen?
Naomi_Haffie schreef:Hoi ik had een vraagje,
Hoelang duurt het ongeveer voordat een navel piercing is dicht gegroeid ?
zou eigenlijk gister maar de shop waar ik heen wou was dicht (bodyart beverwijk) dus vandaag heengeweest. Erg nette shop en vriendelijk personeel. Het deed wel meer pijn dan ik verwacht had
Net even een waterijsje gegetenen de pijn valt me nu mee

LisaaBloem schreef:Nou mn tongpiercing zit hoorzou eigenlijk gister maar de shop waar ik heen wou was dicht (bodyart beverwijk) dus vandaag heengeweest. Erg nette shop en vriendelijk personeel. Het deed wel meer pijn dan ik verwacht had
Net even een waterijsje gegetenen de pijn valt me nu mee
Vanmorgen werd ik wakker van de pijn in mn tong, hij was/is zo ontzettend opgezwollen dat de bolletjes bijna mn tong in getrokken werden... Heb eerst nog flink zitten koelen met ijswater en op ijsklontjes gezogen maar na een paar uur was het nog steeds niet geslonken. Heb hem er toen maar uitgehaald
Had ook geen tijd om even naar de shop te gaan om een langer staafje er in te laten zetten. Doodzonde maarja... 

En dat komt dat lekker uit je tong... Had gelijk geen honger meer
. Ik heb de shop gemailt, of er nog wat aan te doen valt aangezien het nu zo'n 8 uur geleden is dat ik hem eruit heb gehaald. Tong is nog steeds dik maar doet een stuk minder pijn nu het staafje niet meer 'klem' zit om het zo maar even te zeggen.