Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

rijd weer paard. Ben nog wel snel moe en vooral als ik na moet denken bij of over dingen. Maar er zit vooruitgang in gelukkig.
weer 3 pijnlijke pogingen) en uiteraard een ECG.
maar nu lig ik sinds 1:00 maar te woelen. Warm, koud, honger, poedersuiker.

MISTRAL94 schreef:Wat heftig Karlijn heel veel sterkte!
Anemie kan zeker invloed op het hart hebben. Rode bloedcellen zorgen voor transport van zuurstof. Door te weinig zuurstof krijgt je hart het ook zwaar. Ik heb 2 keer een Reveal (ook IRL genoemd) gehad. De 2e heeft mijn leven gered door te registreren dat ik een hartstilstand had, ipv dat ik flauw gevallen ben. De kleinste is het nieuwste model.
[ [url=m/a8CDB4.jpg]Afbeelding[/url] ]
omdat m'n hartslag niet zakte. Eerst die nitrospray, dikke koppijn nu. Daarna de contrastvloeistof, ik wist een beetje van het warme gevoel dat je kreeg maar wat is dat raaaar
Nu nog suizende oren en koppijn. Ben benieuwd of er wat uit komt en of ik weer naar huis mag. 
maar werd geroepen liggen blijven. Denk doei ik ga het even checken. Was natuurlijk niet zo. Maar wat een maf spul. Ze zeiden dat ze dit niet eerder mee gemaakt heb. Maar ik las op een fb groep dat meer mensen dezelfde klachten hadden.
En ik kreeg vreselijke hoofdpijn en oorsuizen van de nitrospray. Maar m'n hart ging er niet van op hol (gelukkig).

Die eerste twee blijken onschuldige overslagen te zijn en de Wenckebach geleiding is een vorm van een onschuldige AV-blok. 
en ik heb ipv een drukkend gevoel op de borst, een heel leeg gevoel in mn borst, heel gek. En maagpijn, hartkloppingen, heftige overslagen, dat ik er echt ff van schrik terwijl ik ze 'gewoon' wel gewend ben. Dus toen ik om 16:15 eindelijk thuis was, wilde ik de poli cardiologie bellen om te overleggen, maar die waren al gesloten. Toen de huisarts gebeld voor overleg, waren niet bereikbaar.... Morgen maar weer proberen..

_Karlijn schreef:Ik heb inmiddels al 2x de EHH gebeld maar die zeggen dat ze zich geen zorgen maken omdat m'n CT scan van 5 maanden geleden goed was. Maar ik voor mijn doen echt een bijzonder lage hartslag, zo rond de 45-55 en heel veel overslagen, en een beklemmend gevoel op m'n borst. Echt heel rot. Daarnaast ben ik echt heel beroerd omdat ik al 2 dagen kotsmigraine heb. De laatste x dat ik de EHH belde (vanavond) zeiden ze dat ik maar de HAP moest bellen voor zodat ze m'n bloeddruk en saturatie na konden kijken. Maar die apparatuur heb ik zelf ook en ik word nooit zo fijn bejegend op de HAP, dus heb het maar gelaten en wacht wel tot m'n afspraak met mijn cardioloog maandag.