Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MISTRAL94 schreef:Wat heftig Karlijn heel veel sterkte!
Anemie kan zeker invloed op het hart hebben. Rode bloedcellen zorgen voor transport van zuurstof. Door te weinig zuurstof krijgt je hart het ook zwaar. Ik heb 2 keer een Reveal (ook IRL genoemd) gehad. De 2e heeft mijn leven gered door te registreren dat ik een hartstilstand had, ipv dat ik flauw gevallen ben. De kleinste is het nieuwste model.
[ [url=m/a8CDB4.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Karlijn schreef:Ik heb inmiddels al 2x de EHH gebeld maar die zeggen dat ze zich geen zorgen maken omdat m'n CT scan van 5 maanden geleden goed was. Maar ik voor mijn doen echt een bijzonder lage hartslag, zo rond de 45-55 en heel veel overslagen, en een beklemmend gevoel op m'n borst. Echt heel rot. Daarnaast ben ik echt heel beroerd omdat ik al 2 dagen kotsmigraine heb. De laatste x dat ik de EHH belde (vanavond) zeiden ze dat ik maar de HAP moest bellen voor zodat ze m'n bloeddruk en saturatie na konden kijken. Maar die apparatuur heb ik zelf ook en ik word nooit zo fijn bejegend op de HAP, dus heb het maar gelaten en wacht wel tot m'n afspraak met mijn cardioloog maandag.