Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
craiester schreef:hallo, ik heb al eerder in het topic gereageerd maar was het even kwijt. net zoals mijn wil om af te vallen ben in 3 weken 2 kilo aangekomen. en nu heb ik blok (week studeren voor examen) ik zit dus de hele dag stil achter mijn boeken en dan pak ik eens een glas iced tea en dan weer dit... pff ben de moed even verloren, doet mij goed om sommige verhalen hier te horen. te weten dat ik niet de enige ben die er moeite mee heeft.
even een vraagje is iced tea green gezond of beter niet, (water is altijd beter maar na enkele glazen water wil ik toch even iets anders)
morgen wordt er chinees besteld dus dat gaat toch even zondigen worden maar als ik tot morgenavond gezond doe dan voel ik mij al wat minder schuldig![]()
nog een vraagje welke groenten kun je makkelijk invriezen, paprika? ...
Daphne__ schreef:Mag ik me hier ook melden?
Ben begonnen met de strijd tegen 30 kilo![]()
Drink alleen nog maar water, sinaasappelthee en slappe aardbeienranja. Neem 's ochtends één broodje met ham, 's middags twee met ham, 's avonds aardappelen met groente. Tussendoor neem ik een wortel of stuk komkommer.
Bewegen doe ik nog niet zo heel veel, probeer stukjes te wandelen en touwtje te springen, maar heb last van m'n benen met lopen (En dus ook springen).
Binnenkort krijg ik begeleiding om ondanks m'n zere pootjes toch meer te kunnen bewegen, dus hoop dat het dan nog wat sneller gaat![]()
Mocht iemand nog aanmerkingen hebben op wat ik eet, hoor het graag
Marsu schreef:@Anne_mieke ik wist niet dat je kwaad werd.....
Ik probeer hier alleen maar advies te geven.
Aan de andere kant, neem in de tussentijd de moeite om naar de winkel te gaan om een doos eieren te halen, zodat je toch je eitje kan eten. En groente hoef je niet perse te koken. Neem eens een tomaat, worteltjes etc.
Als je dan echt verplicht frituurspul moet eten probeer dan de hoeveelheid te beperken, dus 1 kroket ipv 2.
Nogmaals ik probeer alleen advies te geven. Ik snap best dat je afhankelijk bent van wat er uit klaar gemaakt wordt, maar neem zelf het heft in handen. Maak bijvoorbeeld voor jezelf een salade terwijl de rest snacks eet.
craiester schreef:hallo, ik heb al eerder in het topic gereageerd maar was het even kwijt. net zoals mijn wil om af te vallen ben in 3 weken 2 kilo aangekomen. en nu heb ik blok (week studeren voor examen) ik zit dus de hele dag stil achter mijn boeken en dan pak ik eens een glas iced tea en dan weer dit... pff ben de moed even verloren, doet mij goed om sommige verhalen hier te horen. te weten dat ik niet de enige ben die er moeite mee heeft.
even een vraagje is iced tea green gezond of beter niet, (water is altijd beter maar na enkele glazen water wil ik toch even iets anders)
morgen wordt er chinees besteld dus dat gaat toch even zondigen worden maar als ik tot morgenavond gezond doe dan voel ik mij al wat minder schuldig![]()
nog een vraagje welke groenten kun je makkelijk invriezen, paprika? ...
kohtje schreef:Wie weet er een goed ontbijt wat vult en weinig calorien heeft?