Nagellaktopic 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:12

Rosannee_ schreef:
heey, ik reageer hier niet zo vaak maar ben een fanatieke nagellakster, ik lees meestal mee.
nou heb ik een vraagje ik had nepnagels opgehad met gewone lijm, nu waren er 2 af dus dacht ik ik haal ze er allemaal af met gevolg dat alle lijm nog op mn nagels zit, ik krijg het er niet af met remover, iemand tips?

je kan het er het beste een stuk afvijlen dan valt het er op een gegeven moment vanaf,
als je aan de binnen en buitenkant vijlt dan komt er lucht onder en valt het eraf

LadyMadonna

Re: Nagellaktopic 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:47

Wel oppassen dat je dan niet je natuurlijke nagel vijlt

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:47

o vergeten erbij te zetten,
nee inderdaad als het gaan branden moet je stoppen

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 23:10

Dan ben je al te ver...

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 00:15

Heeftt iemand hier ervaring met een Moon manicure (zoiets heet het geloof ik) lijkt me aardig leuk. Hoe doe je dit?

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 00:38

Zo doe je dat. :D

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 11:33

Dankjewel! Als ik tijd heb bekijk ik je filmpje!

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 11:51

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 12:06

Ik zie hier allemaal leuke nail-arts voorbij komen!
De glow in de dark vind ik ook wel heel tof :))

Ik heb nu een rode glitterlaag op mijn nagels zitten van Catrice, heel donkerrood, maar ik wil nog iets speciaals erbij voor het feest vanavond! Iemand tipjes? Ik heb zowat elke kleur nagellak die je je kan inbeelden, dus laat je gaan :P Ik ben wel niet zo heel handig, dus liefst niet te moeilijk!

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 12:09

Ooooh wauw Simone, das gaaf!

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 12:13

bedankt :)

Jasmine_ schreef:
Ik heb nu een rode glitterlaag op mijn nagels zitten van Catrice, heel donkerrood, maar ik wil nog iets speciaals erbij voor het feest vanavond! Iemand tipjes? Ik heb zowat elke kleur nagellak die je je kan inbeelden, dus laat je gaan :P Ik ben wel niet zo heel handig, dus liefst niet te moeilijk!

misschien nog iets met zilver of goud? :)

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 12:20

Ik heb enkel een gouden crackle, dus dat wordt iets té denk ik, maar ik heb wel zilveren gewone nagellakjes! Lijkt me inderdaad ook wel leuk, ik zou alleen niet weten wat ik ermee kan doen :P Topic nog maar eens eventjes doorspitten!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 12:35

Leuk Simone!

Ik moet nog wat gaan maken maar heb geen inspiratie

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 12:40

Ik moet ook nog iets gaan maken.... maar ik ga weer niet te moeilijk doen, want ik heb weer nieuw gips gekregen :(
Misschien doe ik wel schuin een stuk met crackle, en dan de rest iets van zwart of heel donker blauw met glitters.
Ik weet het nog niet :P

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 14:06

Jasmine_ schreef:
Ik heb enkel een gouden crackle, dus dat wordt iets té denk ik, maar ik heb wel zilveren gewone nagellakjes! Lijkt me inderdaad ook wel leuk, ik zou alleen niet weten wat ik ermee kan doen :P Topic nog maar eens eventjes doorspitten!

je kan ook heel simpel iets met stipjes of streepjes doen? Of ook een soort van vuurwerk iets :P

ivda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 14:23

_Apple_ schreef:
Heeftt iemand hier ervaring met een Moon manicure (zoiets heet het geloof ik) lijkt me aardig leuk. Hoe doe je dit?

geen ervaring, maar lijkt me wel gaaf!

Rosannee_ schreef:
heey, ik reageer hier niet zo vaak maar ben een fanatieke nagellakster, ik lees meestal mee.
nou heb ik een vraagje ik had nepnagels opgehad met gewone lijm, nu waren er 2 af dus dacht ik ik haal ze er allemaal af met gevolg dat alle lijm nog op mn nagels zit, ik krijg het er niet af met remover, iemand tips?

Of met zo'n potje van essence, even een plaatje zoeken. ( essence studio nails )
Afbeelding
Plaatje gevonden :) Deze dus, Kruidvat heeft er ook eentje van het eigen merk.

Straks even kijken wat voor nagels ik ga doen voor vanavond.
Ik denk dat ik iets ga doen met goud en een soort vuurwerk.

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 15:29

Ik ga denk ik iets van Simone's idee stelen, vind hem erg leuk! Simone, waar koop je die glow in the dark?

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 15:50

Leuke dingen zie ik hier voorbij komen!

Dat potje van Essence, zou dat ook werken voor gelnagellak?
Ik zit momenteel met een base- en topcoat van A-sun, en de nagellak zelf is van Gelish.
Het spul om te verwijderen is ook van A-sun, maar ben hier niet tevreden over. Stinkt verschrikkelijk hard, droogt mijn handen uit en werkt gewoon niet.
Volgende week ga ik wel spullen van Gelish bestellen, over de nagellak ben ik al zeer tevreden, maar als je die aanbrengt trekt die terug op de basecoat van A-sun.

ivda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 15:52

tesseke schreef:
Leuke dingen zie ik hier voorbij komen!

Dat potje van Essence, zou dat ook werken voor gelnagellak?
Ik zit momenteel met een base- en topcoat van A-sun, en de nagellak zelf is van Gelish.
Het spul om te verwijderen is ook van A-sun, maar ben hier niet tevreden over. Stinkt verschrikkelijk hard, droogt mijn handen uit en werkt gewoon niet.
Volgende week ga ik wel spullen van Gelish bestellen, over de nagellak ben ik al zeer tevreden, maar als je die aanbrengt trekt die terug op de basecoat van A-sun.

Dat weet ik eigenlijk niet, ik denk het wel.
Hij heet namelijk 'better than gel nails'.

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 16:20

Ik heb mijn remover voorraad weer bijgevuld, ik heb er nu zo'n liter van :P

Zo'n potje heeft kruidvat huismerk toch ook?

ivda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 17:41

_Apple_ ja klopt, alleen die is duurder en daar heb ik zelf nog geen ervaring mee :)

Mijn nieuw jaarsnagellak is ook weer klaar.
Zwart, met een flakie topcoat en bronzen sterretjes.
Best goed gelukt, al zeg ik het zelf.
Helaas lukt mijn foto voor geen meter .

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:17

Die borsteltjes in het Kruidvat-potje zijn best hard, dus niet geschikt voor mensen met gevoelige nagelriemen. Voor de rest werkt 'ie prima, zeker bij het afhalen van glitterlak. :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:20

Lunaeekie schreef:
Ik moet ook nog iets gaan maken.... maar ik ga weer niet te moeilijk doen, want ik heb weer nieuw gips gekregen :(
Misschien doe ik wel schuin een stuk met crackle, en dan de rest iets van zwart of heel donker blauw met glitters.
Ik weet het nog niet :P

Ik doe vanavond zwart met 3 kleuren glitters :D Moet nog wel even uitproberen of het staat :Y)

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 20:00

Gaaf nagellakontwerp SimoneDV! :D Extra leuk dat het glow-in-the-dark is :) .

Jouw plan klinkt leuk Aranel, plaats alsjeblieft een foto van je nagels :) !

Bij Sephora kun je ook van die borstelpotjes kopen. Niet echt budget, maar de potjes zijn gevuld met een soort sponsachtig materiaal in plaats van borsteltjes. De spons met nagellakremover is heel nagelriem-vriendelijk en het werkt super goed. Ik weet alleen even niet uit mijn hoofd of 't speciaal voor gel-nagels is bedoeld.

Toen ik vandaag in de trein zat, vroeg ik me ineens af:
Sommige mensen hebben een best grote nagellakverzameling. Wie heeft er eigenlijk weleens een flesje nagellak tot op de laatste druppel opgemaakt om vervolgens een nieuw exemplaar te kopen? En houden jullie je ook aan het houdbaarheidsadvies van 24 maanden dat op het flesje staat?

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 20:20

Leuk gedaan Simone! :D
Wel slim ook om nog een laagje normale lak onder die glow in THE Dark lak te doen. Die ga ik onthouden. :)

Het is mij een keer gelukt om een flesje lak helemaal leeg te krijgen, een roze French Manicure-lak. De rest van alle lakjes zijn bijna allemaal nog zo goed als vol, op een paar na, waar echt een flinke laag uit is.

Aan die 24 maanden hou ik mij niet. Als de lak nog goed lakt zie ik geen reden om 'm weg te doen. Mocht een lak nou echt niet meer werken (heel stroperig worden of helemaal hard worden) dan gaat 'ie wel gewoon de kliko in. Maar dat is tot nu toe nog maar twee keer voor gekomen (op een verzameling van meer dan 200 lakjes). :)