Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charmaiineee schreef:@Moonprayer : Gefeliciteerd!
Ik ben over 1,5 week aan de beurt! Ben zo zenuwachtig! Mijn zus die heeft een soort van verdovende crème wat zij altijd van te voren opsmeert, denk dat ik dat ook ga doen aangezien het BAM op mn ribs komt, haha. Iehh ben echt zenuwachtig
Charmaiineee schreef:Heb hem zelf via Word/Paint gemaakt, maar de lijnen moeten nog fijner, anders is het 1 drukke bende en de vogels wil ik ernaast hebben, maar dat lukte mij niet via de pc.
Volgende week woensdag word die gezet en dan ga ik die dag ervoor even langs om naar de tekening te gaan kijken
http://img696.imageshack.us/img696/5338/tatttb.jpg
Horsii_mine schreef:Charmaiineee schreef:Heb hem zelf via Word/Paint gemaakt, maar de lijnen moeten nog fijner, anders is het 1 drukke bende en de vogels wil ik ernaast hebben, maar dat lukte mij niet via de pc.
Volgende week woensdag word die gezet en dan ga ik die dag ervoor even langs om naar de tekening te gaan kijken
http://img696.imageshack.us/img696/5338/tatttb.jpg
Ik zou wel uitkijken met de tekst, want ik las in 1e instantie I'm flying treeVerder mooi ontwerp! Ben benieuwd
Charmaiineee schreef:@Moonprayer : Gefeliciteerd!
Ik ben over 1,5 week aan de beurt! Ben zo zenuwachtig! Mijn zus die heeft een soort van verdovende crème wat zij altijd van te voren opsmeert, denk dat ik dat ook ga doen aangezien het BAM op mn ribs komt, haha. Iehh ben echt zenuwachtig
SJANNE_DARK schreef:Het is me gelukt het me pa te vertellen en de tekening plus foto van mijn voet te laten zien. Trots en ontroerd en blij dat we het samen gaan doen.
Weet iemand toevallig of je wel weer een schoen aan kan na dat je een tattoo op de voet is gezet of kan dat pas naar een aantal dagen wand dan wacht ik met zetten tot dat het zomer is.
SJANNE_DARK schreef:Het is me gelukt het me pa te vertellen en de tekening plus foto van mijn voet te laten zien. Trots en ontroerd en blij dat we het samen gaan doen.
Weet iemand toevallig of je wel weer een schoen aan kan na dat je een tattoo op de voet is gezet of kan dat pas naar een aantal dagen wand dan wacht ik met zetten tot dat het zomer is.
moet nog keuze maken tussen twee tattoo zetters dus ga bij beide even informeren
Pelryo schreef:ik heb zaterdag een afspraak staan,
alleen ben ik dus enorm zenuwachtig. Toen de afspraak gemaakt werd was ik al misselijk.
Heeft iemand hier tips voor?
c_alsemgeest schreef:Charmaiineee schreef:@Moonprayer : Gefeliciteerd!
Dat is lidocaïne creme.... wordt meestal afgeraden, het verdoofd idd wel wat, maar maakt je huid ook stugger waardoor je tattoo minder mooi kan worden. Als je het dan toch perse wil gebruiken (vind ik eigenlijk een beetje onzin aangezien de pijn echt mee valt) moet je het wel eerst aan je artist melden dat je het van plan bent te gaan gebruiken