[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 15:49

Ik vind een tattoo op de arm ook hééél erg mooi. Maar ik werk in de zorg (Nog bezig met opleiding, wel al bijbaantje), dus dan loop je veel met blote armen. Ik ben een beetje aan het schetsen voor een tattoo, die wil ik dan op de binnen/achterkant van mijn kuit. Heb alleen niet zulke mooie benen, dus twijfel nog wel over die plek :o

Charmaiineee

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 16:13

Ik heb een collega, stagiaire verpleegkundige en is zelf verzorgende in de thuiszorg volgens mij en hij heeft ook een grote gekleurde tattoo op zijn bovenarm..
Maar toch weet ik niet wat ze er op jouw werk er van vinden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:40

Mijn 3e komt aan de binnenkant van mijn bovenarm. Is altijd wel goed af te dekken :)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 20:07

Charmaiineee schreef:
@Moonprayer : Gefeliciteerd!

Ik ben over 1,5 week aan de beurt! Ben zo zenuwachtig! Mijn zus die heeft een soort van verdovende crème wat zij altijd van te voren opsmeert, denk dat ik dat ook ga doen aangezien het BAM op mn ribs komt, haha. Iehh ben echt zenuwachtig :+

Dat is lidocaïne creme.... wordt meestal afgeraden, het verdoofd idd wel wat, maar maakt je huid ook stugger waardoor je tattoo minder mooi kan worden. Als je het dan toch perse wil gebruiken (vind ik eigenlijk een beetje onzin aangezien de pijn echt mee valt) moet je het wel eerst aan je artist melden dat je het van plan bent te gaan gebruiken :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 20:11

LucyB schreef:
Heeft iemand hier ervaring met Walk-in Tattoo in Leeuwarden ?

Daar hoor ik niet zoveel goeie dingen over := zachtjes uitgedrukt.. Zelf geen ervaring met die shop. Ik zou als ik jou was naar low voltage ink. Zit ook niet zover van Leeuwarden :)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 20:45

Charmaiineee schreef:
Heb hem zelf via Word/Paint gemaakt, maar de lijnen moeten nog fijner, anders is het 1 drukke bende en de vogels wil ik ernaast hebben, maar dat lukte mij niet via de pc.
Volgende week woensdag word die gezet en dan ga ik die dag ervoor even langs om naar de tekening te gaan kijken :)

http://img696.imageshack.us/img696/5338/tatttb.jpg

Ik zou wel uitkijken met de tekst, want ik las in 1e instantie I'm flying tree :P Verder mooi ontwerp! Ben benieuwd :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 20:46

Horsii_mine schreef:
Charmaiineee schreef:
Heb hem zelf via Word/Paint gemaakt, maar de lijnen moeten nog fijner, anders is het 1 drukke bende en de vogels wil ik ernaast hebben, maar dat lukte mij niet via de pc.
Volgende week woensdag word die gezet en dan ga ik die dag ervoor even langs om naar de tekening te gaan kijken :)

http://img696.imageshack.us/img696/5338/tatttb.jpg

Ik zou wel uitkijken met de tekst, want ik las in 1e instantie I'm flying tree :P Verder mooi ontwerp! Ben benieuwd :D

_O-

SJANNE_DARK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 21:06

Het is me gelukt het me pa te vertellen en de tekening plus foto van mijn voet te laten zien. Trots en ontroerd en blij dat we het samen gaan doen.

Weet iemand toevallig of je wel weer een schoen aan kan na dat je een tattoo op de voet is gezet of kan dat pas naar een aantal dagen wand dan wacht ik met zetten tot dat het zomer is.

moet nog keuze maken tussen twee tattoo zetters dus ga bij beide even informeren

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 21:28

Ik heb hem in de zomer laten zetten, maar niet bewust omdat ik dan geen schoen aan hoefde. Heb gewoon paard gereden
met laarzen aan, maar heb overdag wel met open schoenen gelopen zodat het kon luchten. Volgens mij hoeft het verder
geen probleem te zijn als je zoals nu dichte schoenen draagt.

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 21:50

je kan gewoon schoenen aan, en ik zou het niet in de zomer doen als je met blotere voeten kan lopen, want je kan met een 'verse' tattoo beter niet in de zon gaan.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 21:51

Veseosunce schreef:
Afbeelding

Afbeelding

tadaa

HEEL gaaf mop!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 21:51

Veseosunce schreef:
Afbeelding

Afbeelding

tadaa

HEEL gaaf mop!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 21:52

Charmaiineee schreef:

Ik ben over 1,5 week aan de beurt! Ben zo zenuwachtig! Mijn zus die heeft een soort van verdovende crème wat zij altijd van te voren opsmeert, denk dat ik dat ook ga doen aangezien het BAM op mn ribs komt, haha. Iehh ben echt zenuwachtig :+

Ik heb ook een verdovende creme gebruikt bij die van mij.. :o Heb 'm gewoon bij de dokter gehaald! Helemaal geen last van ofzo bij het zetten en hij is gewoon mooi geworden.

Trice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:28

SJANNE_DARK schreef:
Het is me gelukt het me pa te vertellen en de tekening plus foto van mijn voet te laten zien. Trots en ontroerd en blij dat we het samen gaan doen.

Weet iemand toevallig of je wel weer een schoen aan kan na dat je een tattoo op de voet is gezet of kan dat pas naar een aantal dagen wand dan wacht ik met zetten tot dat het zomer is.

Het was mij afgeraden omdat schoenen zouden kunnen schuren en dus de tattoo minder mooi kan worden.
Ik heb uiteindelijk 5 weken op ballerina's gelopen voor de zekerheid.

Top trouwens dat je het je vader toch hebt verteld en dat hij zo goed reageerde!

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:37

SJANNE_DARK schreef:

moet nog keuze maken tussen twee tattoo zetters dus ga bij beide even informeren

Ik heb mijn voet tattoo in december laten zetten, heb gewoon mijn laarzen aan gehad, ook heb ik er gewoon mee paard gereden. Nooit ergens last van gehad.

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 23:12

ik heb zaterdag een afspraak staan,

alleen ben ik dus enorm zenuwachtig. Toen de afspraak gemaakt werd was ik al misselijk.
Heeft iemand hier tips voor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 23:15

Pelryo schreef:
ik heb zaterdag een afspraak staan,

alleen ben ik dus enorm zenuwachtig. Toen de afspraak gemaakt werd was ik al misselijk.
Heeft iemand hier tips voor?

Is je ontwerp al bekend? Anders zou ik komende week nog een keer langs gaan (wel even bellen) om je ontwerp nog even te zien en om even in de shop te zijn, misschien neemt dat je spanning wat weg.
Ik mag over een week :D D :D

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 23:17

Ja alles is al bekend, gelukkig :D tis een klein zinnetje.

& ik heb al stiekem meegelezen enorm leuk ontwerp heb je!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 23:33

en ik mag zaterdag ook.. heb het ontwerp nog niet gezien dus ben heel benieuwd hoe het gaat worden. Vanaf Dinsdag tot zondag ben ik de UK dus een foto wordt wss pas maandag gepost ;)

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 23:50

Splash, ik ga zelf eea combineren :j Ben redelijk creatief dus denk dat t wel lukt :D
Ik ben heel benieuwd naar jouw tatoeage!! Heb je er een foto van??

Charmaine wat een mooi ontwerp! Ik ben benieuwd hoe die zou worden als je em zou laten zetten!

Joolien, wel dun velletje daar lijkt me een rottige plaats aan de binnenkant van je bovenarm! Wat wil je laten zetten?

Die verdovende creme := Bij m'n vorige tattoo belde ik de doktersassistente om informatie zegt ze ja om die reden geven wij geen creme >;) Eh oke := Achteraf gezien maakte het niet uit, heb het niet als pijnlijk ervaren..

Pelryo succes! Zou gewoon melden dat je het spannend vind, je zal niet de enige zijn :n :)

Myryana ook spannend voor jou! Ben benieuwd :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 00:02

Spannend myryana. Dat worden dus 3 bokkers in 1 weekend :P
Geen idee of het pijnlijker is. We zien wel :D dat word een zandloper met een lieverheersbeestje die tegen de zandstroom oploopt. Duidt mijn moeilijke periode aan waar ik nu in zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 01:19

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 04:43

die staat er netjes op snoompje :P

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 13:31

Walk In tattoo in Lwd viel voor mij meteen al af. Niet zo zeer dat ik slechte resultaten heb gezien want dat weet ik niet. Maar die kerel vind ik echt een onbeschofte hond, mij niet gezien daar.

fiona1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 13:42

c_alsemgeest schreef:
Charmaiineee schreef:

Dat is lidocaïne creme.... wordt meestal afgeraden, het verdoofd idd wel wat, maar maakt je huid ook stugger waardoor je tattoo minder mooi kan worden. Als je het dan toch perse wil gebruiken (vind ik eigenlijk een beetje onzin aangezien de pijn echt mee valt) moet je het wel eerst aan je artist melden dat je het van plan bent te gaan gebruiken :)

Pijn is voor iedereen anders, en ik heb gevallen gezien van volwassen mannen die echt pijn hadden :D Die verdovende creme met de werkzame stof lidocaine heet Emla en is idd. verkrijgbaar via de huisarts en via de vrije markt. Het helpt wel alleen bij de een langer dan bij de ander. Het is idd. wel belangrijk dat je dit met de artiest overlegt omdat het idd. de huid stug en dik maakt en soms de inkt er weer uitdrukt.