Zwangerschap

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CarinaR

Re: Zwangerschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 16:02

Wij friet, standaard op vrijdag aangezien t verschillend is hoelaat mn man thuis komt.

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 16:10

Yel: Veel sterkte!

Wow wat veel kleding hebben sommigen. Ik heb maar de helft gok ik. Aangezien ze er zo uitgegroeid zijn, koop ik straks liever wat bij dan dat ik de helft ongedragen op zolder leg. Kan me wel goed voorstellen dat stoppen met shoppen hartstikke moeilijk is, dat had ik iig wel :D Ook hebben we veel gekregen hoor, daar niet van. Dat is natuurlijk nooit weg O:)

Over twee uurtjes weer naar de gyn. Een andere want mijn eigen is op vakantie. Lekker dan :\
Ik ga proberen voor elkaar te krijgen met 40 wk ingeleid te worden. Ben het zat. Kan geen 2min meer staan en mijn bekken zijn naar de filistijnen.
Elke nacht word ik (sinds een week of twee) elk uur wakker (op de klok!) omdat mijn neus weer verstopt zit en niet kan ademhalen. Neusspray werkt maar een uurtje, word lichtelijk gek van mezelf. Zelfs gecombineerd met anti allergie tabletten helpt geen zier.
Ja ik zou het heus nog wel een week of 2 volhouden, als het moet, maar als ik het kan vermijden...
En volgens mij zit 't gnoompje nog steeds te comfortabel om eruit te komen. Ik voel me namelijk niet echt iets anders dan vorige week, al weet ik natuurlijk niet of je eventuele ontsluiting kan voelen. Als er geen goede vooruitgang in zit ben ik er wel ff klaar mee en laat ik doc wel een afspraak maken bij het ZH.

Vandaag 38+3, 11 dagen tot m'n uitgerekende datum.

Zo, dat is eruit.
En naast dit alles is manlief ook nog eens aan het klussen, en mijn net opgeruimde huis en gedweilde vloeren aan het vies maken. %) }:)

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 16:19

Thirty, ik snap dat je het zat bent. Dat heb ik ook en ik ben 37+1. Alles word zwaarder en zwaarder en ik slaap s,nachts ook zo slecht! Pijn in mijn rug en benen en veel harde buiken.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-11 16:27

Thirty, blijf je ademen. Wel vervelend dat je overal zo'n last van hebt hoor!

Ik irriteer me hier!!! Vriendlief zou me om 5 uur halen. Toen belde hij, het wordt kwart over. En hij was er nu nog niet. Ben weer binnen gaan wachten, vind het buiten veel te koud en waait te hard. Brrr... En dan zo nog boodschappen doen enzo, ook helemaal geen zin in!

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 16:28

bo0tjeee schreef:
Thirty, blijf je ademen. Wel vervelend dat je overal zo'n last van hebt hoor!

Ik irriteer me hier!!! Vriendlief zou me om 5 uur halen. Toen belde hij, het wordt kwart over. En hij was er nu nog niet. Ben weer binnen gaan wachten, vind het buiten veel te koud en waait te hard. Brrr... En dan zo nog boodschappen doen enzo, ook helemaal geen zin in!

Kan je wel binnen zitten? Hoe koud is het daar nu?
Nou ja, hij belt tenminste nog.

Enne, het valt best wel mee hoor. Maar ik ben het gewoon erg zat en zenuwachtig voor de gyn en dan lijkt alles nu ff 3 keer zo erg :D

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-11 16:29

Ja ik zit gewoon weer binnen op kantoor :) En hoe koud, graad of 11 ofzo, maar het waait heel hard dus is het koud.

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 16:31

Thirty denk goed na over het inleiden! Dit is namelijk niet geheel zonder risico! Ik snap dat je het zat bent, maar denk ook aan je kindje. Doe waar jij je goed bij voelt, maar weet dat je beeb pas beslist om naar buiten te komen als die er echt klaar voor is..

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 16:33

He getver...11 graden.
Dat is de temperatuur hier 's nachts nu ongeveer. Vandaag de verwarmingen maar tevoorschijn getoverd...Oud huis, geen CV= eww.

@ Beccy: ja dat weet ik. Gebeurd ook niet voor 40 weken, en niet als de gyn zegt dat ie nog niet 'af' genoeg is.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 16:53

Ohh thirty herkenbaar, ik ben t ook al zo zat... blegh.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 16:57

Wij gaan vandaag uit eten. :D
Ben benieuwd tot welke gang ik het red. :')

Tijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 17:05

Wij gaan aan de chili con carne :)

Shoarma durf ik nu echt niet meer te eten, lijkt me heerlijk maar vrees de grote maag protest aktie ;)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 17:06

Chili? Daar gaan al mijn nekharen nu overeind van staan. :')
Ieuw!!

fliertje6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 17:10

Hier eten we lasagne met sla...

Weet iemand of je mosselen mag eten??????? Hoor verschillende berichten en kom er niet uit!!

Iris; uit eten? Leuk!! Ben je zo snel vermoeid?
Bootje; en vriend al op komen dagn??
Thirty; lijkt me rot als je het zo beu bent, nog maar even toch? Haha ja klussen en netjes alles opruimen gaat bij mannen niet vaak samen!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 17:11

Hihi neej, maar soms dan is de beeb heel druk en dan duwt ie tegen mn maag en dan heb ik niet meer zo'n honger. Zakt wel weer weg, maar is neit zo handig. Vooral niet omdat dit een 7 gangen wild menu wordt. ;)
Wat ik nooooooit op krijg. :') Maar goed, het gaat om de gezelligheid.

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 17:12

Volgens mij mogen verse mosselen wel en zoals de vele andere gerechten... goed doorbakken ;) Ik lust ze niet dus helemaal zeker durf ik het niet te zeggen. Staat het niet ergens op google?

Ik ben overigen ook wachtende op een kleine. Nog 3,5 week...... :)

00peetje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 17:14

Esther, dan lopen wij aardig gelijk op. Ik moet nog drie weken.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 17:14

Verse mosselen mogen. In mijn favo restaurant zijn ze heel voorzichtig met mijn zwangerschap, maar mosselen kreeg ik gewoon. :)

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 17:22

Wij zijn ook keer uit eten geweest.
Echt zo sneu, ik was zo kotsziek, mn man heeft alles zo'n beetje opgegeten wat ik had besteld.
Had hij al wel rekening mee gehouden, normaal besteld hij grote eterporties, toen dus maar niet.

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 17:25

00peetje00 schreef:

inderdaad ik ben 2 dagen na jou uitgerekend :) wedstrijdje? ;)

mariposa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 17:31

jeetje dames wat gaan jullie hard zeg,
ik had nog een vraagje aan jullie.
heeft een van jullie misschien gehad dat je testen elke x negatief waren maar je wel de symptomen had van zwanger zijn?
en na hoelang moet je dan weer een test doen?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-11 18:05

Mariposa, ik had niet echt heel veel symptomen. Wel waren m'n borsten al groter. Verder heb ik de test gedaan op m'n dag dat ik ongesteld moest worden en toen die negatief was een week erna.
Tijn, lekker, chili :9 Vriendlief lust dat niet, dus eet het haast niet.
Uit eten, hou op! Toen wij bij de Griek waren zat ik ook al halverwege m'n bord vol, whaha. Toetje daarentegen paste wel goed erbij nog haha.

Wij eten vanavond patat!

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 18:06

Zou dan eens een bloedtest vragen bij de huisarts. Weet bij mijn nicht bijvoorbeeld heeft die test nooit positief gekleurd.

00peetje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 18:24

Esther_r20 schreef:
00peetje00 schreef:

inderdaad ik ben 2 dagen na jou uitgerekend :) wedstrijdje? ;)

Ja is goed. *\o/* Krijg je een jongen of een meisje?

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 19:19

Wij hebben lekker Chinees gegeten :9 .

Sterkte meiden met de laatste loodjes, die zijn echt het zwaartse :(:)

Gisteren tijdens de echo even gevraagd wat er nu precies steeds in mijn ribben aan de linkerkant ligt te duwen en dat blijkt het kontje van de kleine meid te zijn :D .
Onderuit gezakt zitten gaat daardoor bijna niet want dan gaan mijn ribben zo'n pijn doen. Vannacht trouwens eens proberen met het voedingskussen te slapen want echt lekker liggen neemt wel wat tijd in beslag.

Vandaag zijn we met ons zelf ontworpen geboortekaartje naar de drukker gegaan voor een offerte en proefdruk. Kleurtje moest nog iets aangepast worden maar dan is die echt perfect! Superblij mee! :j

Morgen gaan we even shoppen in Oberhausen (Dld) want mijn vriend moet nieuwe kleren hebben voor zijn nieuwe baan waar hij maandag mee begint. En dan kan ik hopelijk daarna ook nog de muur in de babykamer 1 keer roze verven en zondag nog een keertje.

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 19:59

Het is rustig hier...Meer mensen naar TVOH aan het kijken?