[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 21:09

rudi schreef:
Hoi!! Voor het eerst in dit topic! Ik ben een meid van 20 jaar oud, heb een Micro Dermal Anchor in mijn decollete, verder geen piercings.. nog niet tenminste.. Ik ben van plan om zodra mijn salaris gestort is (Over 1 week) een tongpiercing te laten zetten..
Ik vind het al héél lang leuk, maar was altijd bang dat zoenen met iemand met een tongpiercing tegen zou vallen dus daarom wilde ik het niet. Nu heb ik toevallig laatst een jongen ontmoet mét tongpiercing en tja.. vond het eigenlijk wel meer dan prima..!

Ben wel een enórme scheitert.. nu al zenuwachtig en uhm.. doet het pijn? Wil hem met verdoving laten zetten bij bodymx in Breda!

Ik heb hem dus gister laten zetten! Je voelt wel wat, maar om dat nou pijn te noemen... :n :) Is me prima bevallen hoor!
Heb alleen nog nooit zo langzaam gegeten :') maar dat is letterlijk even doorbijten en dan gaat het vanzelf uiteindelijk een stuk makkelijker *kauwt op Japanse mix. :)

Eva_D

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 21:16

Tongpiercing vond ik een stuk minder pijnlijk dan kraakbeen hoor!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 21:28

Ik vond mijn helix helemaal niet pijnlijk en heb ook een hoge pijngrens. Dus ben niet echt bang om piercings te zetten :P
Enige waar ik bang voor ben is de tandarts.

_Buddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 21:44

Wat is een helix? Ik vond mijn micro dermal echt niet pijnlijk trouwens.. tja vervelend gevoel maar hij zat zo snel!! (was wel met verdoving)

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 21:45

rudi. ik ben wss net zon schijterd als jou. bij mijn 3e bezoek aan de piercingshop heb ik hem pas laten zetten. en ik schaam me achteraf waarom ik zolang gewacht heb. ik heb niets gevoeld, wel een dikke tong gehad maar daar geen last van en geen pijn. eten ging ook prima, eerste paar dagen aan de zijkant en daarna weer normaal.
kheb hem nu 3 weken en 3 dagen. mag over een kleine 3 weken een kleinere staaf erin laten zetten.
Ik heb hem bij p one in venlo laten zetten, en k moest spoelen met spoelmiddel waar mijn tong beetje vreemd van aanvoelde, toen naald erdoor en piercing erin en weer spoelen. no pain, no problemo's

Helix is bovenin je kraakbeen, aan de buitenrand zegma

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 21:50

Een tongpiercing doet écht geen pijn, okee dit verschilt per persoon maar het is wel de minst pijnlijke. Verdoving mag geloof ik niet eens omdat je spieren dan verslappen, en je tong is 1 en al spier.. Dus niet echt slim ;)

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 22:05

Tong en kraakbeen vond ik ook geen zeer doen :n Was imo hetzelfde als oorbellen schieten je hebt er even last van maar daarna niet meer. Vooral met me tragus nadat ie zat voelde het alleen warm aan niet pijnlijk en wilde ik zo snel mogelijk naar buiten koele wind op me oren hebben :')

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 22:09

Kraakbeen géén pijn? Wow dat kan ik me niet voorstellen eigenlijk haha

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 22:11

Ik vond mijn Conch niet zo'n pijn doen hoor, terwijl dat vrij dik kraakbeen is daar! Helix ging niet zo soepeltjes en deed door al dat gepruts wel zeer!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 22:17

ik vond mijn tong veel pijnlijker dan mijn tragus, navel (2x), oorbellen en labret, zelfs mijn md deed minder pijn dan mijn tong, en zowel mijn eerste als 2de tongpiercing was een gemene steek, dus xtammy dat kan je echt niet zeggen ;)

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 22:21

Tongpiercing staat er anders wel om bekend dat het 1 van de minst pijnlijke piercings is.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 22:31

Ik vond tongpiercing ook minst pijnlijke piercing.. maar ja zoals ik al in de FAQ schreef aan het begin van het topic, dat de pijn verschild per persoon.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 22:41

Eva_D schreef:
Tongpiercing vond ik een stuk minder pijnlijk dan kraakbeen hoor!

Uhm volgens mij begrijp je mij verkeerd

Ik bedoel te zeggen dat het bij iedereen anders is (wat al 20000000000x in het topic staat) met een sarcsstisch toontje.. (:

Ik vind het raar om een verdoving te nemen voor een piercing.

Marjet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 23:05

Mijn mening is: Je wilt graag een piercing en daar moet nu eenmaal een naald voor gebruikt worden. Ook al is het even een nare steek, wie mooi wilt zijn zal daar even doorheen moeten bijten. Je overleeft het wel.... Als je in het ziekenhuis ligt en je leven kan redden met 100 prikken, neem je de pijn ook voor lief. Als je de piercing graag genoeg wilt, zet je je heus over de angst heen :) Verdoving vind ik daarom echt overbodig.. En daarbij: de zalf/sprays verdoven alleen de opperhuid en helpt dus erg weinig tegen eventuele pijn. En als je een verdoving gebruikt via een injectie, kan je net zo goed gelijk de piercingnaald gebruiken ipv je 2 maal te laten prikken ;)

Maar het is en blijft natuurlijk ieder zijn eigen keuze om eventuele verdoving te gebruiken. Bij ons is het verboden behalve wanneer de klant zelf verdovende zalf/spray mee heeft MET dokters voorschrift. Waarom? Omdat deze sprays/zalf een effect kunnen opwekken in combinatie met eventuele medicijnen en alleen de huisarts/apotheker inzicht heeft in jouw medicijngebruik en na kan gaan of de verdoving een interactie aangaat met deze ;)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 23:23

rudi schreef:
In Breda werkt alleen medisch personeel en volgens mij gebruiken ze gewoon een spray! of doekje!

Ze gebruiken idd gewoon een spray (die overigens echt raaaaaaaanzig is en mijn halve mond behalve mijn tong verdoofde. Ik zei ook dat het niet hoefde maar ze bleven aandringen dus toen heb ik maar ja gezegd :Y)
Ik vind dat wanneer je je piercing wil je het gewoon moet doen, ongeacht of het pijn gaat doen.
Body mx Breda is trouwens super :)

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 08:29

Die verdovingsspray vond ik vooral ranzig :r
Je voelt nog steeds gewoon de naald door je tong gaan, alleen je tong is slap.
Voor mij had het niet gehoeven, maar is normaal daar bij BodyMX?

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 09:48

Ik vind body MX zo'n slechte zaak.. := sorry.. :o

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 11:45

xTammyy schreef:
Tongpiercing staat er anders wel om bekend dat het 1 van de minst pijnlijke piercings is.

Dat is voor iedereen anders.
Ligt er maar net aan waar je gevoelig voor bent.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:32

Magnummm schreef:
Ik vind body MX zo'n slechte zaak.. := sorry.. :o

staat ook echt heeeel slecht bekend

xtammy het ging om de manier hoe je t zei jij maakte er een keiharde feit van en dat is dus niet zo.. over het algemeen is het de minst pijnlijke piercing maar een naald door mijn kraakbeen was toch veel makkelijker, voelde helemaal niets :D

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:35

Sorry heb af en toe nog een beetje last met mn mening uit te drukken :')

Maar ik dacht dat die in [***] wel goed was?

Onienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 14:32

Edit: laatmaar er stond nog een hele bladzijde met het zelfde, die ik nog niet gezien had :+

Nog even een vraagje voor de strechters onder ons, hoe lang hebben jullie per maat aangehouden om te genezen? ofwel hoe lang hebben jullie 1 maat erin gehouden voor je naar de volgende maat ging?

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 14:36

Oh Oh, jullie mensen nog ideeen? Wil dr weer een piercing bij, meer geeeeen idee wat, aangezien ik al aardig vol zit, maar heb nog een steriele 1.2mm naald liggen, en een vriendin van me is piercer en wil wel wat zetten :+

Heb; Tongpiercing, neuspiercing, Medusa, Snakebite, Smiley, en binnekort zoiezo nog 2e tongpiercing (Maar miet met 1.6mm naald)

Mensen ideeen? Liever niet in mn oren, want die wil k eerst dicht laten naaien (gescheurde stretchers op 26mm :o )

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 14:38

Onienke schreef:
Edit: laatmaar er stond nog een hele bladzijde met het zelfde, die ik nog niet gezien had :+

Nog even een vraagje voor de strechters onder ons, hoe lang hebben jullie per maat aangehouden om te genezen? ofwel hoe lang hebben jullie 1 maat erin gehouden voor je naar de volgende maat ging?

Om de 2 weken kan je 2mm omhoog.

1 aanrader, als je niet tegen nikkel kan, doe dan GEEN ijzeren tunnels in, nikkel vrij of niet, doe gewoon siliconen of houten oid, want zo ben ik bij 26mm mn tunnels kwijtgeraakt, dacht dat t nikkelvrij was, not :+

nu dus aan 1 kant 2 oorlellen en de andere kant zit nog net vast :+

Onienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 14:44

love_shyboy schreef:
Onienke schreef:

1 aanrader, als je niet tegen nikkel kan, doe dan GEEN ijzeren tunnels in, nikkel vrij of niet, doe gewoon siliconen of houten oid, want zo ben ik bij 26mm mn tunnels kwijtgeraakt, dacht dat t nikkelvrij was, not :+

nu dus aan 1 kant 2 oorlellen en de andere kant zit nog net vast :+

Goede tip! Ik heb strechters die elke keer 1 mm omhoog gaan, betekend dat elke week? of moet ik dan gewoon wat langer geduld hebben? Of er gewoon 1 overslaan?

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 14:47

Onienke schreef:

nu dus aan 1 kant 2 oorlellen en de andere kant zit nog net vast :+[/quote]

Goede tip! Ik heb strechters die elke keer 1 mm omhoog gaan, betekend dat elke week? of moet ik dan gewoon wat langer geduld hebben? Of er gewoon 1 overslaan?[/quote]

Nogsteeds om de 2 weken, genezingstijd blijft hetzelfde. Hoe sneller je stretched, hoe meer kans je hebt op een blow-out.