Beginnen met hardlopen, tips?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Druif_01

Re: Beginnen met hardlopen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 20:44

Sorry Arie -O- Hij is nu gelijk aan het downloaden geslagen! Dan hoef ik je nooit meer te vragen :D
Maar eh, je bent fanatiek zie ik! Doe je goed!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 20:54

hahahaa geeft niet auk :') maar heb het wel tien keer gepost geloof ik en elke keer blijven mensen vlak daarna vragen waar ze het kunnen downloaden :')

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 20:57

Haha ik snap het :D zou er ook helemaal simpel van worden :D Maar ik weet het te waarderen dat je toch nog een keer de moeite hebt genomen :D

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 20:58

:')

o gebruikt iemand trouwens de app runkeeper op ipod of iphone? ik krijg het maar niet gesyncht met mn facebook....... nog iets om zo simpel van te worden :')

Wendy31

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 21:22

Vanavond les 8 gelopen, vond hem pittig maar heb hem helemaal uitgelopen. Ik gebruik runtastic en die deed het ook niet op mijn bb maar na een update krijg ik ineens wel gegevens geupload naar Facebook, misschien dat dat het is?

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 21:23

Hm Arie, ik ben blij met de link die je me gaf, maar als ik 5-10 wil downloaden stopt hij elke keer op hetzelfde punt met downloaden...

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 21:29

goed zo wendy!

bij mij lijkt ie nu te werken, maar vraag me niet hoe ik het gedaan heb :')

auk, huh raar, ik heb het wel kunnen downloaden zonder problemen. misschien later nog eens proberen?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 21:32

Ariebombarie schreef:
:')

o gebruikt iemand trouwens de app runkeeper op ipod of iphone? ik krijg het maar niet gesyncht met mn facebook....... nog iets om zo simpel van te worden :')

Tamtam heeft die volgens mij (althans, volgens mij zie ik die voorbij komen op FB ;) )

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 21:43

ja hij werkt nu net :') maar werkelijk geen idee hoe ik het gedaan heb _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 22:52

Vanavond heb ik een klein rondje gelopen van iets meer dan een half uur. Het opwarmen en stretchen heb ik niet apart gedaan waardoor Evy iets eerder klaar was dan ik, de resterende tijd heb ik gebruikt om uit te lopen. Dat was les 4 van 5-10, die had ik nog niet geheel gelopen. Volgende keer les 5 en weer een groter rondje maken.

MootjeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 22:58

manzano schreef:
http://www.maximapark.nu/park/sport-en-spel

Ik woon over paar maanden om de hoek van dit park. Klinkt als ideaal hardloopgebied :D

Dat is mijn vaste hardloopstekkie. :) Ik steek aan het einde van de straat een weg over en dan loop ik zó het park in. Ideaal! Veel verschillende routes mogelijk, ik loop bijna geen enkele keer exact hetzelfde rondje. Heerlijke gladde asfaltpaden, ook wat andere paden, echt helemaal geweldig!

Ariebombarie, ik gebruik Runkeeper, maar dan op m'n Android. Moet eerlijk zeggen dat ik nog niet heb geprobeerd te syncen met Facebook, maar voor de rest vind ik het een hele fijne app!

Morgenochtend ga ik les 14 lopen. Hopelijk is de spierpijn (benen door het hardlopen van maandag nog en nek/schouders/armen door fysio van dinsdag :') ) dan een beetje weg.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 23:03

Ik ga morgen (proberen) te beginnen met hardlopen dmv een schema! :j Ik hoop zò dat ik het dit keer wel vol kan houden. Ik wil het wel graag maar kan vaak de zin/motivatie niet vinden. Nou heb ik een schema gevonden waarvan ik denk dat hij gaat werken :j ook wou ik me graag melden in dit topic zodat we mekaar misschien door de moeilijke momenten heen kunnen helpen :+ haha

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 11:37

Ooh, leuk al die schoenen! Die van Moonfish spannen inderdaad wel de kroon zeg, jeetje wat een lelijkerds :=. Sorry :D. Ik heb met die van mij écht zoveel geluk gehad, zijn voor hardloopschoenen gewoon echt nog wel leuk. Mn vriendinnetje heeft ook van die oerlelijke dingen: wit met rood en het ziet eruit als plastic, zijn van Brooks geloof ik. Die baalde echt ontzettend dat ze niet mijn schoenen kreeg aangemeten haha :=.

DIt zijn de mijne
Afbeelding

Runkeeper geen idee, ik heb 'm wel maar gebruik de Runtastic app..

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 11:55

Mijne zijn roze met zilver, ik vind ze wel leuk hihi := .

Ariebombarie, die info staat tegenwoordig ook in de beginpost. Aangezien ik het ook al 1000x heb verteld in dit topic :P .

Dus mensen, die beginpost!

MootjeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 12:19

Zit ik gisteren Ariebombarie tips te geven over Runkeeper en Facebook, krijg ik het vandaag zelf niet voor elkaar. :') Wel lekker gelopen vanochtend. Les 14, met 3 x 6 minuten en dat ging boven verwachting goed. Ik kwam echt helemaal hyper van terug en heb er gelijk nog een rondje oefeningen van de fysio achteraan geplakt. Ben benieuwd hoeveel spijt ik morgen heb. :=

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 12:44

:+

Ik ben net terug van de sportschool, ben zo beurs als het maar kan. }:0
Fysio is lekker tekeer gegaan dus, maar na een dag rust is het over het algemeen weer goed gelukkig.

Wel even gezwommen en gewandeld..

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 12:46

Ik ben even een tijdje hier niet geweest, maar het hardlopen ging vanochtend weer lekker. Ik denk dat ik alleen binnenkort de kleding/sportzaken in de gaten mag houden voor wat warmere hardloopkleding, toen ik net begon had ik het best wel koud haha. Maar ik heb het wel altijd heel snel warm, dus daar moet ik wel weer rekening mee houden.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 12:47

Jij hier? Ik wilde net voor je aan de slag!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 12:48

Yv_ schreef:
Ooh, leuk al die schoenen! Die van Moonfish spannen inderdaad wel de kroon zeg, jeetje wat een lelijkerds :=. Sorry :D. Ik heb met die van mij écht zoveel geluk gehad, zijn voor hardloopschoenen gewoon echt nog wel leuk. Mn vriendinnetje heeft ook van die oerlelijke dingen: wit met rood en het ziet eruit als plastic, zijn van Brooks geloof ik. Die baalde echt ontzettend dat ze niet mijn schoenen kreeg aangemeten haha :=.

DIt zijn de mijne
Afbeelding

Runkeeper geen idee, ik heb 'm wel maar gebruik de Runtastic app..

Zulke heb ik inderdaad ook maar dan groen/gelig.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 12:48

moonfish13 schreef:
Jij hier? Ik wilde net voor je aan de slag!

Klinkt alsof ik welkom ben haha. Ben hier al een tijdje actief, maar meer met een meelees-modus dan met reageren. :) En alvast bedankt!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 12:51

Net even de hoofdstellen en ijzerhandel gepakt. :+

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 12:53

*\o/*

Hebben jullie leuke ideeën om te trainen met zo'n grote fitnessbal? We hebben er hier een die mijn moeder voor fysio gebruikt, maar ik kan hem natuurlijk ook voor het fitnessen gebruiken. O:)

Heb nu al wat leuke tips van deze site gehaald, maar nu ben ik meer zoek naar 'vrouwelijke'-tips. :P Ik zal ze onverhinderd voor bij zien komen op die site, maar wellicht dat jullie nog iets hebben.
http://www.pt-nijmegen.nl/swiss_ball_oe ... aining.htm & http://www.lichaamsoefeningen.nl/core-o ... itnessbal/

(zit er nu ook op voor de computer, echt hilarisch)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 12:58

Zo'n ding heb ik ook, alleen die is nu voor de paarden. }>

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 13:02

Ik lag er net naast in ieder geval, ik blijf geloof ik de hele dat op ding zitten. _O- Ik wil naast het hardlopen ook meer krachttraining gaan doen zodat ik strakker in mijn lichaam kom te zitten. Daarom ga ik misschien voor kerst ook een kleine set gewichtjes vragen. :) Moet alleen kijken of de prijs wel reëel is om ze te vragen voor kerst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 13:03

Ik vind de schoenen van Moonfish ( dat zijn toch die groene? ) jusit eigenlijk wel leuk :D
Zijn in ieder geval iets "moderner" dan die van mij als je begijpt wat ik bedoel :')