Hij is nu gelijk aan het downloaden geslagen! Dan hoef ik je nooit meer te vragen 
Maar eh, je bent fanatiek zie ik! Doe je goed!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij is nu gelijk aan het downloaden geslagen! Dan hoef ik je nooit meer te vragen 

maar heb het wel tien keer gepost geloof ik en elke keer blijven mensen vlak daarna vragen waar ze het kunnen downloaden
zou er ook helemaal simpel van worden
Maar ik weet het te waarderen dat je toch nog een keer de moeite hebt genomen

maar werkelijk geen idee hoe ik het gedaan heb
manzano schreef:http://www.maximapark.nu/park/sport-en-spel
Ik woon over paar maanden om de hoek van dit park. Klinkt als ideaal hardloopgebied
Ik steek aan het einde van de straat een weg over en dan loop ik zó het park in. Ideaal! Veel verschillende routes mogelijk, ik loop bijna geen enkele keer exact hetzelfde rondje. Heerlijke gladde asfaltpaden, ook wat andere paden, echt helemaal geweldig!
) dan een beetje weg.
Ik hoop zò dat ik het dit keer wel vol kan houden. Ik wil het wel graag maar kan vaak de zin/motivatie niet vinden. Nou heb ik een schema gevonden waarvan ik denk dat hij gaat werken
ook wou ik me graag melden in dit topic zodat we mekaar misschien door de moeilijke momenten heen kunnen helpen
haha
. Sorry
. Ik heb met die van mij écht zoveel geluk gehad, zijn voor hardloopschoenen gewoon echt nog wel leuk. Mn vriendinnetje heeft ook van die oerlelijke dingen: wit met rood en het ziet eruit als plastic, zijn van Brooks geloof ik. Die baalde echt ontzettend dat ze niet mijn schoenen kreeg aangemeten haha
.
.
.
Wel lekker gelopen vanochtend. Les 14, met 3 x 6 minuten en dat ging boven verwachting goed. Ik kwam echt helemaal hyper van terug en heb er gelijk nog een rondje oefeningen van de fysio achteraan geplakt. Ben benieuwd hoeveel spijt ik morgen heb.
Yv_ schreef:Ooh, leuk al die schoenen! Die van Moonfish spannen inderdaad wel de kroon zeg, jeetje wat een lelijkerds. Sorry
. Ik heb met die van mij écht zoveel geluk gehad, zijn voor hardloopschoenen gewoon echt nog wel leuk. Mn vriendinnetje heeft ook van die oerlelijke dingen: wit met rood en het ziet eruit als plastic, zijn van Brooks geloof ik. Die baalde echt ontzettend dat ze niet mijn schoenen kreeg aangemeten haha
.
DIt zijn de mijne
Runkeeper geen idee, ik heb 'm wel maar gebruik de Runtastic app..

Ik zal ze onverhinderd voor bij zien komen op die site, maar wellicht dat jullie nog iets hebben.
Ik wil naast het hardlopen ook meer krachttraining gaan doen zodat ik strakker in mijn lichaam kom te zitten. Daarom ga ik misschien voor kerst ook een kleine set gewichtjes vragen.
Moet alleen kijken of de prijs wel reëel is om ze te vragen voor kerst.