Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaan81 schreef:Dus mijn tip zou zijn dat je zorgt dat je daar gezond mee bezig bent, vrees dat bijslikken oid anders nut heeft
smileydees schreef:@Djali op de reuma site staat ook dat het regelmatig met elkaar gekoppeld is helaasssss. Die 100% gezond ga je nooit halen, als je sla eet zitten er kankerverwekkende stoffen in en zo gaat het steeds maar verder...
_Harry schreef:Ik heb ook (ik zeg helaas) HSP. Eigenlijk altijd moe door het teveel oppikken van prikkels en het oppikken van non verbale signalen van mensen.
Ook lastig is dat ik het heel leuk vind om sociaal actief te zijn en ik van weinig uitdaging ook niet vrolijk word dus zoek ik ook wel elke keer weer nieuwe dingen op die, net als het sociaal actieve, ook weer heel vermoeiend zijn.
Mews schreef:Oooh, dank voor het delen 11AFotograaf! Ik herkende me gelijk in Harry's stukje.Ik voel me vaak zo duaal: Ik hou heel erg van nieuwe dingen doen, van feestjes en sociaal, maar dit resulteert in dat ik een groot deel van de tijd nieuwe, enge dingen aan het doen ben die zo gaaf zijn maar ook zoveel energie kosten. Ik doe eigenlijk wat te veel waardoor ik veel moe ben, maar zo gauw ik weinig ga doen en meer rust neem word ik ook daar moe van. Ik probeer de hele tijd te balanceren tussen te veel en te weinig doen en die gulden middenweg te vinden. Ik herken me niet in alles uit het artikel, bijvoorbeeld het stukje risico's nemen, maar ik ben zeker op zoek naar sensaties, gevoelens en belevenis in wat ik doe. Ik ga me er eens in verdiepen.