Mag niet elke dag van dr Dukan...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Dit weekend beetje gezondigd qua eten, maar dat moet ook kunnen, anders hou ik het toch niet vol.
Tieneke schreef:Mars, de tips helpen goed, al veel minder last van lucht op verkeerde plaatsen en zo

Als je misselijk bent van de honger, is dat toch niet heel goed. Ik heb het ook soms, maar probeer dan iets caloriearm aan buikvulling te eten. Vaak helpt het van gewoon de maaltijden goed te verdelen + veel kleine beetjes eten + veel water drinken.
Scheelt wel dat ik normaal kook voor in mijn eentje en dat is vaak aan de royale kant (al snel 1,5-2 borden), maar voor vandaag had ik nog een restje van gister mee gekregen van mijn ouders.
Eens kijken hoe ik het morgen aan ga pakken. Anders toch even naar de supermarkt wat meer kopen (gezond tussendoortje of iets dergelijks). Mars schreef:Nee hoor, je bent van harte welkom Aranel
Hoe ben je van plan het afvallen aan te pakken?
Tussendoortjes, traktaties van leerlingen die jarig zijn.. 

Yoghurt vind ik te zuur voor 's morgens en brood vind ik ook niet lekker op dat tijdstip.. 
Iets van muesli is ook wel fijn vind ik altijd. Cruesli laat ik liever staan, te veel suiker.
Ik kook eigenljijk al vaak voor 2 dagen.
ukje schreef:Aranel, een klein schepje suiker in de yoghurt wil vaak wel helpen. Maakt het wat minder zuur.
Verder kan je heel veel varieëren qwa ontbijt. Smoothies zijn vaak ook lekker en gezond. Alleen moet je hiervoor wel een blender hebben.
, dat neem ik altijd wanneer ik ergens suiker nodig heb
.
!
!