Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
In het begin liet ie geen strepen achter maar nu wel, denk ook omdat ik hem eigenlijk een keer goed zou moeten wassen.
Maar omdat het niet zo duur was ben ik er ook niet heel zuinig mee ofzo.
)
nikkialex schreef:Hii !!
Ik kom even binnevallen,
Ik heb altijd een zwart lijntje op mijn waterlijn,(heet dat zo?)
haha maar ik heb nu een oogpotloot van de etos. maar na 2 uur , is ie er al helemaal af![]()
Ik zoek een oogpotlood die de HELE dag goed blijft zitten...
De prijs mag iets duur zijn, omdat je er natuurlijk best lang mee doet, maar liever niet duurder als 15,- .
Wiee kan mij helpen?
X
e prijs is ook echt een pluspunt. De long-lasting eye pencil kost namelijk maar € 1,49 per stuk! Dat is nog eens een budget eye pencil.Inney schreef:nikkialex schreef:Hii !!
Ik kom even binnevallen,
Ik heb altijd een zwart lijntje op mijn waterlijn,(heet dat zo?)
haha maar ik heb nu een oogpotloot van de etos. maar na 2 uur , is ie er al helemaal af![]()
Ik zoek een oogpotlood die de HELE dag goed blijft zitten...
De prijs mag iets duur zijn, omdat je er natuurlijk best lang mee doet, maar liever niet duurder als 15,- .
Wiee kan mij helpen?
X
Ik verwarm mijn oogpotlood altijd in een vlammetje, blijft veel langer zitten!
En komt er veel te veel af.
Iets boven het vlammetje houden, ietsje laten afkoelen en dan gebruiken.
Ben vandeweek met bruine tinten aan het spelen geweest.. alleen was het al te laat om (goede oog-) foto's te maken..
De Rosebud (minted rose) Salve ruikt naar rozen met een vleugje mint. Hij is best vet en het mint voel je lichtjes op je lippen. En hij blijft best goed zitten. De NYX blusher is erg mooi
Best grappig, had het Rosebud potje kleiner verwacht en de blusher groter. Het is wel verleidelijk om weer een bestelling te plaatsen.. maar ik ga me proberen in te houden

Frederieke_ schreef:heeft iemand tips voor mij ?![]()
ik heb niet hele grote ogen, licht bruin, normale wimper lengte. ik heb alleen heel last van wallen, ook als ik uitgerust ben, heel vervelend. smoky eyes vind ik heel mooi.. maar dan accentueer je mijn wallen extra en dat vind ik lelijk, wat kunnen jullie adviseren voor kleur ookschaduw en wat voor eyeliner etc. en wat zou ik voor camouflerende make up kunnen gebruiken tegen de wallen?
dankjewel!
edit: typo