Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:zou je naar hier moeten komen DQ, mijn piercer zet m
Magnumm eerste keer deed ook effe gemeen maar nu.... Voor ik binnen ging zegtie "gna ben ik blij dat ik jou terug mag pijnigen!!" (piercer is een goede vriend en heeft dus ook behoorlijk in de angst gezeten met me) En toen ie zag dat ik echt nerveus was "heb jij weer he, weer door littekenweefsel charm"
Steekt ie em er door en ik mompel met dat buisje nog door mijn lip "viel beter mee als eerst"
en hij: "ik vrees dat je je woorden terug gaat nemen..." *steekt piercing er door*
ik weer: "nope, ik blijf er bij"
Grijnst ie; jij bent gewoon imuun geworden voor naalden
Dadelijk eens kijken om een foto'tje te maken
Ayasha schreef:in twee keer, een tot in de helft, dan een "knikje" en dan er door
Was lekker nog eens met de heren buiten staan..![]()
Behalve dat ze gingen vechten een paar winkels verder. Stonden we met ons drieën van "da gaat ni goed"
Magnummm schreef:Ayasha schreef:Dit is een zwellingsstaafje en dat is *neemt staafje van de 1e keer* een 10tje
Okee, en blijft deze er voorlopig inzitten of is dat net als met een tongpiercing dat die na 2 weken omgewisseld wordt voor een kleinere?
Ayasha schreef:2 weken![]()
We waren aant twijfelen omdat ik dus nooit echt last heb van zwelling maar voor alle zekerheid toch maar omdat mijn lichaam misschien toch heftiger kan reageren nu