Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neroo

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 00:41

Nu ik 20 kg kwijt ben merk ik wel dat me haar weer iets begint te groeien. Ik heb echt zo'n mini mohawk :')

Mss als ik meer kwijt ben, dan me haar weer iets beter begint te groeien! Ik hoop van wel!

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 10:20

hazel schreef:
Tootz schreef:
http://www.haarshop.nl/product/macadami ... air-masque Ik gebruik nu deze... Niet getest op dieren en geen parabenen. Ik heb het nu 1 keer op mijn eigen haar gebruikt en 1 keer op mijn eerste set luxy's en het is echt super spul, mag ook wel voor dat geld :=

Wat zit er precies in dit masker?

Ik ga even op zoek of ik ergens de ingredienten kan vinden, anders check ik het vanvond nog even op het potje. Het is niet zo natuurlijk als de naam doet vermoedden hoor. Maar het is niet getest op dieren + heel veel goede reviews dus vandaar dat ik voor deze ben gegaan. Tot dusver ben ik er erg tevreden over :j

edit: even snel van 1 of andere site geplukt : Aqua/Water/Eau, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Cetrimonium Chloride, Quaternium 80, Amodimethicone, Ricinus Commmunis Seed Oil (Castor), Parfum/Fragrance, Algae Extract, Tocopheryl Acetate, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Anthemis Nobilis (Roman Chamomile) Flower Oil, Aloe Vera (Aloe Barbadensis) Leaf Extract, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Argania Spinosa (Argan) Kernel Oil, Limonene, Butylphenyl Methypropional, Hexylcinnamal, Linalool, Citronellol, C11 15 Pareth 7, C12 16 Pareth 9, Trideceth 12, Trimethylsilosyamodimethicone.

...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:33

Mijn extensions zijn binnen. De rode kleur ziet er zo in kunstlicht aardig hetzelfde uit als mijn eigen rode kleur. Volgende week zetten!

AapjeAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 15:44

Ik heb besloten dat ik iets compleet anders met mijn haar wil. Heb heel dun haar dat absoluut niet lang wil groeien. Nu wil ik graag mijn haar donkerder verven en hair extensions. Zit erover te denken om clip-in extentions te nemen, maar ik durf ze niet op internet te kopen. Heeft iemand ervaring met Celebrity Hair Extions uit Utrecht?

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 10:59

Ik denk dat ik dat masker ook maar eens aan ga schaffen als het echt zo goed bevalt. :)

Heb trouwens nog een vraagje, ik heb namelijk vant weekend voor t eerst mijn luxies gekrult, en dat ging allemaal goed. Maar na een half uur was alles er alweer helemaal uitgezakt.. :(
Dus weet niet of iemand een tip heeft voor mij waardoor de krullen blijven zitten?
Heb ze nog niet gewassen..

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 11:04

Bij mij zakken krullen er ook zomaar uit :j :')

Ik ga morgen weer nieuwe extensions laten plaatsen!! *\o/*

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 11:39

Dropje: welke krultang gebruik je? En op welke temperatuur? Ik heb 1 krultang van babyliss en 1 krultang van remington, beide hetzelfde formaat maar met die van remington blijven mijn krullen langer zitten. En vreemd genoeg: krullen blijven mij het langste zitten als ik ze met mijn stijltang maak :') Ik heb nu mijn hoop gevestigd op een krultang die ik in Amerika heb besteld, volgens vele reviews blijven die krullen echt heel de dag zitten, dus ik ben benieuwd.

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 11:48

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 12:06

Ik heb een simpele krultant van babyliss maar mijn krullen blijven wel een aantal dagen zitten!
Heb alleen geen luxies :P

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 12:10

Ik heb ook geen luxies, heb 100 indian gold micro ring extensions va morgen weer :D

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 13:46

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:43

Ik ga nog wat clip ins bestellen bij bobbyglam.com ik ben benieuwd hoe die zijn.

notalways

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 13:52

Neskolay schreef:
Jaaaa heb ze er weer in!!
Ditmaal de 25 bruine vervangen door blonde.

Deze ga ik volgende week zelf nog er bij inzetten, feather extensions! :D
http://www.google.nl/url?source=imgres& ... mpdW8a2UpA

bij wie laat je dat in surhuisterveen zetten dan ?
en wat zijn daar de kosten ongeveer ?

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 14:08

Meiden, ik heb nog steeds een bon liggen voor een haarverlenging 100 stuks 30 cm, iemand geinteresseerd?

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:03

Even een vraagje, ik heb wax extensions in en het is niet echt haar.. Nu wil ik mijn uitgroei bijverfen kan dit gewoon?

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 09:56

er is nu ook een aanbieding bij groupon, clip ins voor 37 euro ipv 99 euro.
Iemand ervaring?

dees20

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 10:29

@dropje_90
Ik maak krullen altijd door ten eerste niet al te grote/dikke plukken te pakken. Bij clipp in met 2 klemmetjes heb ik dan 2 plukjes. En dan doe ik het clipje in mn mond of je moet het ergens aan kunnen hangen.
Op mijn krultang (goedkoop ding) zit zo'n clip waar je eigenlijk het haar tussen moet klemmen en dan oprollen, maar die gebruik ik nooit, ik draai dan het haar gewoon helemaal om de krultang en hou het puntje met je hand vast. Hou dit ongeveer 15 sec vast. (Wel op een hoge temperatuur...) En dan voorzichtig eraf laten glijden en wat haarlak in spuiten! Daarna ga ik er altijd nog even met mijn hand doorheen, dan krijg je wat lossere krullen.
Hoop dat dit bij jou ook werkt!
Succes!

@Romeo2007, heb het ook even opgezocht en ze zijn indd 37 euro voor 40 cm ipv 89.
De 50 cm zijn 44 ipv 99.
Ik ken het merk niet. Misschien even googlen op recencies?
Wel een leuke aanbieding!

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 11:21

Ik ken het merk ook niet. Heb zelf nu Luxy's. Maar een extra setje voor dat geld kun je bijna niet laten liggen als ze van goede kwaliteit zijn.

Kady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:11

Damesss..

Vraagje hier... n collegatje van me zet haarmatten ( door middel van een klein vlechtje en ze daaraan vast naaien ofzo dacht ik?)

Is dit schadelijk voor je haar? en hoelang blijft r zitten? is t goed te zien dat je matten in hebt? als je bijvoorbeeld n staart hebt of haren los?

vastr bedankt :)

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:41

^^Ik zou het als ik jou was niet in laten zetten met een vlechtje.
Ten eerste komt je haar in verstikking
Ten tweede ,kan je haar ''beschimmelen vanwege de shampoo's
En hierdoor kan je haar ''afsterven''

Of het zichtbaar is met staart geen idee,ligt er aan hoe het geplaatst word en als het goed gedaan zou worden zou je het los niet mogen zien.

En hoelang het blijft zitten ligt aan je haar hoe snel het groeit.

Astu

Kady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 21:22

bedankt... hmpff, dat eerste stuk klinkt niet heel positief! Wat is dan de beste en minste schadelijke manier om matten te laten zetten? ( 0,0 verstand van! )

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 21:27

notalways schreef:
Neskolay schreef:
Jaaaa heb ze er weer in!!
Ditmaal de 25 bruine vervangen door blonde.

Deze ga ik volgende week zelf nog er bij inzetten, feather extensions! :D
http://www.google.nl/url?source=imgres& ... mpdW8a2UpA

bij wie laat je dat in surhuisterveen zetten dan ?
en wat zijn daar de kosten ongeveer ?

Hoi,

Ik laat het bij @ yours thuiskapster zetten.
Coby heet ze. (achternaam ben ik even kwijt)

Ik was voor 50cm 100stuks indian gold 320 euro kwijt.
Heb nu 25 stuks bruine laten vervangen door blonde.
andere 75 blonde heb ik ee vanaf eind feb. inzitten en is nog steeds mooi, 2x omhoog laten zetten.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 21:41

Kady_ schreef:
bedankt... hmpff, dat eerste stuk klinkt niet heel positief! Wat is dan de beste en minste schadelijke manier om matten te laten zetten? ( 0,0 verstand van! )

Denk dan dat clip ins een optie zou kunnen zijn, die zitten ook als matten aan elkaar.
Micro rings heb je er aardig veel nodig maar niet schadelijk (losse plukjes)
wax extentions kan schadelijk zijn voor je haar want word met een waxje vast gebrand (losse plukjes)

Ik heb ooit een mat gehad dat was met een latex laagje in mijn haar genaaid ,was ook niet schadelijk voor mijn haar maar het was wel synthetisch haar dus daar kan je totaal niks mee en het was zichtbaar dat het nep was.
Maar als je bv clip ins van bv luxys neemt en dan de clipjes eraf laat halen(of zelf) en dan een adresje kan vinden die ook met deze techniek werkt zit je denk ik wel goed.
Maar houd er dan wel rekening mee dat je dan best prijzig kwijt kan zijn.

Luxys €89,00
invoerrechten kan rond de €35,00 (dacht ik zijn)
€50,00 per laag voor in te brengen ( dus ongeveer 2x lagen)(dit bedrag gelden toen voor een adresje waar ik kwam met hun eigen haar)

En als je haar snel groeit zit je dus op een maand bedrag van €100,00 p.m

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 21:43

Ik heb mijn luxys een tijd vast in mijn haar gehad. Dmv waxjes. Dat werkte perfect :)

Ik betaalde 100 euro voor me luxys. en voor het inzetten 30 euro. Moest de waxjes wel zelf kopen, maar dat is 5 euro.

Denk dat ik ze er binnenkort maar weer een keer vast in laat zetten, lang dik haar kriebelt weer :D

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 21:45

Zo kan het ook nog ja, maar ze vroeg om matten dus vandaar :)