Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gebruiken

Nog 40min dan zit m'n dienst er op...krijg nu toch wel een dipje hoor!
Hier ook iemand met lichte spierpijn

geen tijd om te bokken dus. Genieten jullie wel van dit heerlijke weer?
Wat bij mij erg veel indruk heeft gemaakt was het museum: Haus am Checkpoint Charlie. Daar laten ze zien wat men allemaal bedacht om van Oost naar West te komen. Maar ook wat de gevolgen waren als ze gesnapt werden. 

Dan de kids tussen de middag ophalen, die in hun carnavalskleding, elfje en piraat, hijsen want dat vieren ze vanmiddag. Hopelijk daarna nog even een half uurtje lopen, als dat mag
Ben ik weer, terug van de dokter. Het is irritatie van de huppeldepup spier aan mijn bekkenkam. Er schijnen 4 spieren in je bovenbeen te zitten, en 1 is vastgehecht aan de bekkenkam, daar zit het niet helemaal goed. Ben doorverwezen naar de fysio, 14 maart een afspraak. Kon aan de schoenen liggen ivm demping, of te harde ondergrond, verkeerd neerzetten van mijn voet, kortom... van alles.
Baal baal baal
Geen zon en -2, waar blijft het voorjaar???
Heb er even geen zin in.
Het ging echt bijzonder goed! Ik heb (al geloof ik 't zelf nog niet) 6km gelopen in 37 min. Waarvan 5min inlopen en 2 min tussendoor wandelen. Ik liep echt heel snel, geen pijn en op de één of andere manier kon ik ook niet langzamer lopen. T voelde alsof ik veertjes onder m'n voeten had!
Daarna wel 5min uitgelopen hoor en gestretcht en lekker warm gedoucht. Fijn gevoel!

Mijn nachtdienst was goed te doen hoor, niet druk geweest in ieder geval. Lief dat je nog duimt...ik hoorde vandaag dat ze wel erg kreupel loopt maar dat het haar eigenaresse nog meevalt gezien de grote verwonding. Maandag ga ik even naar haar toe. (op de één of andere manier vind ik dat best lastig en zie er zelfs een beetje tegenop om te zien hoe ik haar aantref
) Doordat ik zelf niet altijd lekker in m'n vel zit, vind ik dit ook erg moeilijk. Anderzijds probeer ik te relativeren en positief te blijven denken.
WenK schreef:Hier ook koud zonder zon, stom vind ik dat...
Fanneke schreef:Scoob je mag alleen online komen met foto's!

Wat is het toch een braverd 
Heb je voor mij ook wat brave brokjes
Verwacht dat als Zorro z'n knie weer helemaal dicht is, meneer ook wel wat daarvan kan gebruiken 
Niet helemaal de juiste positie maar het gaat om 't idee 
Zoonlief wilde niet, die was te druk bezig met het helpen van de staleigenaar, hij mocht nog even op de tractor mee en op de heftruck
Veeeeeeeel leuker dan die domme paarden
en haar roze rijbroek? Kan zij mooi rijden voor haar geblesseerde mams!
Hoop toch ooit mijn kindjes op Fan te zien zitten, dat is toch wel een droom van mij!
Nu al om in te lijsten!