Al vind ik dat ik daarin wel vooruit ben gegaan of dat m'n huid daar beter voor is geworden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xAylie schreef:Ik streef naar een foundationloos huidje
Al vind ik dat ik daarin wel vooruit ben gegaan of dat m'n huid daar beter voor is geworden.
Zodra ik geen make up draag denken mensen dat ik ziek ben
Naja, straks
) en dat scheelt
En echt alleen dan, anders heb ik er totaal geen last van
daar heb ik gelukkig geen last van
ben redelijk bruin van mezelf en word door de zon ook snel bruin, en pak af een toe een zonnebankje mee.
En als ik wakker word dus enorm vet, zo smerig 
Ach, ik heb me er ook maar gewoon bij neergelegd dat ik waarschijnlijk nooit een compleet gave huid ga krijgen. Ik stoom met kruiden, doe eens in de zoveel tijd een gezichtsmaskertje, probeer er niet aan te pulken en reinig mijn gezicht tamelijk consequent met het aftreksel van mijn stoombadje.
en dan heb je iig een redelijk positieve instelling zodat je er minder mee bezig bent 

Maarja, ik moet ook maandag ongesteld worden..
Die van de H&M, brrr

Smeer nog elke dag eigen gemaakte spulletje van m'n moeder op. Als het goed is, wil ze een paar proefpersonen haar zalfje laten smeren om te kijken of zij ook verbetering zien. 
Ik denk dat ik weinig verschil merk als mijn huid slechter wordt, het is nu al niet zo goed. Ben nu in mijn stopweek, misschien wordt het wat beter. Fingers crossed...