Puisten deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayla

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 17:15

Ik streef naar een foundationloos huidje :=
Al vind ik dat ik daarin wel vooruit ben gegaan of dat m'n huid daar beter voor is geworden.

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 19:29

Ik hoorde dat een paracetamol op laten lossen in water, en dit op je puistjes smeren helpt. :j

IrisDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 22:51

xAylie schreef:
Ik streef naar een foundationloos huidje :=
Al vind ik dat ik daarin wel vooruit ben gegaan of dat m'n huid daar beter voor is geworden.

Ook mijn streven! Al zal ik waarschijnlijk altijd wat op mn wangen moeten doen omdat die
zo bleek zijn :') Zodra ik geen make up draag denken mensen dat ik ziek ben :\ Naja, straks
met de zon word ik lekker bruin (25% indo, word dus echt lekker bruinbruin :)) ) en dat scheelt
een hoop :j

Mijn huid is onveranderd sinds mn laatste post..

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 23:00

Desteney_ schreef:
Ik hoorde dat een paracetamol op laten lossen in water, en dit op je puistjes smeren helpt. :j

Asperine :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 03:15

Elke keer als ik wakker word dan is mijn voorhoofd en neus ook helemaal vet enzo.. Voelt zooooo vies := En echt alleen dan, anders heb ik er totaal geen last van -O-

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 06:48

Ik heb het juist totaal niet als ik wakker word, juist naarmate de dag word die vetter en gaat wat glimmen.

Iris :(:) daar heb ik gelukkig geen last van :o ben redelijk bruin van mezelf en word door de zon ook snel bruin, en pak af een toe een zonnebankje mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 10:12

Als ik uit de douche kom is ie verschrikkelijk droog, dan gooi ik ff wat koud water over m'n gezicht heen en dan is t weer normaal. Ik douche niet eens heet ofzo, vaak lauw/koud := En als ik wakker word dus enorm vet, zo smerig :')

Nouja, heb nu 3 wondjes, ff wat foundation enzo.. En dan hopen dat het allemaal weg trekt en er niks meer bij komt vanaf nu.. Dream on :')

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 11:42

Ik heb 3 korstjes op voorhoofd en een hele kleine boven m'n mond, valt dus mee :)

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 14:15

Mijn huid ziet er relatief rustig uit momenteel. :) Ach, ik heb me er ook maar gewoon bij neergelegd dat ik waarschijnlijk nooit een compleet gave huid ga krijgen. Ik stoom met kruiden, doe eens in de zoveel tijd een gezichtsmaskertje, probeer er niet aan te pulken en reinig mijn gezicht tamelijk consequent met het aftreksel van mijn stoombadje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 15:08

Ik zal ook nooit geen gave huid meer krijgen met alle littekens enzo :=

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 19:59

Steentje zo denk ik ook :j en dan heb je iig een redelijk positieve instelling zodat je er minder mee bezig bent :)
En met wat voor kruiden stoom jij?

Mijn huid is netjes nu, nog steeds die korstjes en een mini rood vlekje boven mond maar verder ziet het er netjes uit. :)
Probeer er niet aan te zitten en dit weekend maar even stomen met tea tree oil ofzo, roep dat namelijk al bijna een week ofzo. :P

nynke1122

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 20:05

dressagelady schreef:
Desteney_ schreef:

Asperine :j

Dat ga ik proberen :) , moet je dat dan gewoon erop doen voor je naar bed gaat?

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 21:18

Nee daar moet je een masker van maken. Wel met echte aspirine dus niet paracetamol oid. Heb het zelf nooit geprobeerd hoor maar kwam hier in het topoc eens voorbij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 22:10

Ik heb mezelf vandaag weer in paskamerspiegels mogen bewonderen.... Vooral die van de Pimkie zijn echt killing := Maarja, ik moet ook maandag ongesteld worden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 22:29

Paskamerspiegels :r :') Die van de H&M, brrr

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 22:31

Paskamerspiegels zijn echt verschrikkelijk idd!! Ik voel me dan ook altijd zo dik en wit :p en van de achterkant zit mijn haar ook altijd raar haha!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 22:37

Iris, heb je al eens een blusher geprobeerd? Van foundation word je niet bruiner tenzij je de verkeerde kleur kiest. Foundation is er namelijk voor dat je huid egaler lijkt. Je neemt de zelfde kleur als je huid tenzij je nek lichter is dan zorg je ervoor dat die kleur overeen komt zodat er geen overloop te zien is. Want dat is echt niet mooi. Misschien kun je eens kijken of dat iets voor je is. Ik ben verslaaft aan blushers. Zie er zonder namelijk ook uit als een spook :P

Oh ja paskamers.. vreselijk! Maar bij de kapper ook!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 23:16

Ik ben iets getint van mezelf, wat ik niet erg vind haha.
Draag geen blush en bronzer meer, enkel foundation op m'n neus, bij m'n mond en kin en verschil tussen m'n eigen huid zie je niet. :)

Oeps ben normaal erg gesteld op m'n nachtrust vanwege m'n huidje maar ga nu toch 'laat' naar bed en moet morgen weer vroeg op.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 11:02

Hier gaat 'ie nog steeds goed. :) Smeer nog elke dag eigen gemaakte spulletje van m'n moeder op. Als het goed is, wil ze een paar proefpersonen haar zalfje laten smeren om te kijken of zij ook verbetering zien. :)

Anyway. Telefoonkwaliteit, maar voor het idee:
http://i49.tinypic.com/141r8z.jpg

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 11:07

Ik wil wel proberen hoor! :))

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 13:46

Fijn Julia!

Ik heb echt maar 4/5 uurtjes geslapen vanacht dus ik hoop niet dat m'n huid hier slechter ofzo van word..
Ik twijfel om thuis te gaan stomen met tea tree maar denk dat ik dat morgen maar doe, en volgende week vrijdag zonnebank ofzo.

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 13:58

Blanket schreef:

Haha, ik ook wel! :7

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 15:24

emr schreef:
Blanket schreef:

Ja ik ook wel! Je huid ziet er wel top uit hoor :j

nynke1122

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 15:32

emr schreef:
Blanket schreef:

+1 :D

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 18:36

Je huid ziet er inderdaad top uit Julia! Ik hoop dat de zalfjes van je moeder nog anderen kunnen helpen. Ik vrees dat mijn huid erg weinig reageert op zalfjes, reinigingen, helaas... Hoe maakt ze die zalfjes dan? Zijn het probeersels of is ze er intensief mee bezig?

xAylie, Ik hoop dat je huid goed blijft!
Heb zelf ook maar 3u geslapen deze nacht. Maar het was het wel waard. :) Ik denk dat ik weinig verschil merk als mijn huid slechter wordt, het is nu al niet zo goed. Ben nu in mijn stopweek, misschien wordt het wat beter. Fingers crossed...