Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 13:05

cindytjuh schreef:
thnx!

We gaan voor een C-cup, dus moet ik 2 bh's kopen: ik heb normaal 75 nu dan 80c en 80d halen?
De triumph ziet er fijn uit, ook een leuke prijs... maar eens gaan kijken in de winkel!

Edit: wat klinkt dat leuk een C-cup :o

als ze c hebben gezecht kan je er echt van uit gaan dat het c word hoor
ik heb ook gewoon c alleen gekocht en zat als gegoten
ben er ook zoooooooooooooooooooo blij mee *\o/*

A_nouk

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 13:12

Een C -cup dat zou toch een genot zijn om te hebben !

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 13:18

Dat is het ook!

Het is bij mij al anderhalf jaar geleden. Pfoe..

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 15:59

Voor mij ook Roosch ;) Als ik wel eens foto's terug kijk dan moet ik nog steeds wennen :P

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:46

Ik ben er ook steeds drukker mee bezig, voordelen en nadelen. Ik ben erg bang voor de littekens, niet zozeer dat ik het lelijk ga vinden, maar de pijn. Heb eerder een operatie gehad (niet te vergelijk eigenlijk) aan mijn duim. Ik heb heel lang last gehad van dat litteken. Ook omdat ik nog zo jong ben. Wat vinden jullie?

Even voor diegene die niet meer weten wie ik ben :o

Citaat schreef:
Mag ik mij hier ook melden?

Ik ben nu 16 jaar oud, maar ik loop er al wel 2 jaar mee.
Mijn borsten zijn erg groot. Ik ben zelf ook wel lang, 1.76m, en zeker ook de smalste niet. Niet meer dat ik 'dik' ben (15 kilo afgevallen, en we zijn er nog niet) Maar ben van mezelf ook erg breed en fors gebouwd.

Hierbij zijn ze ook nog eens heel erg ongelijk. Links heb ik DD/E, en rechts F/G. Dit verschil is echt enorm, zodra ik geen BH aan heb, zit hier zeker 4 a 5 cm verschil in. Ik loopt al bij de HA voor mijn linker borst, ik heb borstontsteking gehad, en dit is niet helemaal weg getrokken. Volgende week mijn 2e ego maken en ze gaan onderzoeken wat het nu is, toch een restontsteking, of iets anders...

Hoe is dit allemaal bij jullie verlopen? Van welke maat kwamen jullie, en hebben jullie nu? Ik heb al erg veel gelezen in dit topic.

Ik heb er erg veel last van met paardrijden. Ik draag schockabsorber BH's, maar dit werkt echt niet voldoende. Ook ben ik lichtelijk aan het scheef groeien, in sta in het algemeen meer naar rechts, en ook mijn rug/nek zijn niet recht.

liefs

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 17:18

Mijn pc mag pas na iemand zijn 18e opereren, maar je kan wel een orieenterend gesprek met je ha aanvragen! Succes!

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 17:45

Huisarts ben ik al wel geweest, die adviseerde mij om dus inderdaad nog 2 jaartjes te wachten. Maar wel dat als het vervelender wordt dat hij mij zou doorsturen. Maar ook omdat ik nog zo jong ben moet ik het zelf ook allemaal een beetje laten bezinken. Maar ik krijg erg echt ontzettend veel last van.

Dit is mijn doorsnee houding, dus ook buiten het paard om. Mijn schouders zijn ook helemaal scheef.
Afbeelding

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 20:52

Hoe is het met iedereen hier? Voor mij zaterdag alweer een jaar geleden! Jeejtje gaat dat hard.

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 22:28

Hier goed, ik kijk uit naar de operatie. Nog een weekje! Schiet echt op nu.

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 22:48

Hier ook alles goed, alweer 7 maanden geleden.
Littekens worden elke dag nog beter, echter wel bijna door me laatste tube littekencreme heen.. Denk dat ik toch nog maar 1 bijbestel. :=

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 10:22

Ik heb helemaal geen littekencreme.. gebruiken ze volgensmij niet echt bij mijn PC. Maar hier is het 7 weken geleden en heel tevreden met het resultaat tot nu toe :) nu ze ronder worden en meer uitzakken zoals de PC dat noemde worden ze toch 80C/D maar een D is al heeel wat beter dan wat het was :)
Ook de ene open plek is al stukje dichter nu het is aangestipt met zilvernitraat :) ziet er goed uit! Vind ook littekens helemaal niet opvallen. Alleen die onderlangs loopt is klein beetje roze en heel iets dikker hier en daar maar daar valt de borst wel beetje over dus eigenlijk geen echte zichtbare littekens :) zo blij!

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 11:03

Christy, wij zitten denk ik wel in hetzelfde schuitje, al krijg ik van de huisarts wel gewoon mijn doorverwijzing ben ook een aantal jaar ouder als jij.

Ik doet het alleen puur nog niet omdat ik die extra kilo's er gewoon af wil hebben.
Qau postuur zijn wij denk ik ook wel redelijk gelijk alleen ben ik iets kleiner als jij... Cupmaat is wel gelijk...

Lees hier nog dagelijks mee in het topic en er heerst bij mij wat positieve jaloezie op alle dames hier in het topic :) Ik hoop dat de kilo's er bij mij vanaf vliegen en dat ik over een niet al te lange tijd in aanmerking komt voor een bvk ....

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:02

Succes Anouk! Hoop voor je dat je snel jou ideale gewicht bereikt voor je bvk!

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:10

Kadanzlover schreef:
Hier ook alles goed, alweer 7 maanden geleden.
Littekens worden elke dag nog beter, echter wel bijna door me laatste tube littekencreme heen.. Denk dat ik toch nog maar 1 bijbestel. :=

wat is de naam van de crem??? en krijg je die op recept ?

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 15:12

Nagano, valt onder eigen risico..
Ik kreeg 4 tubes in december vorig jaar omdat ik toen al aan mijn eigen risico zat en ze dus gratis mee kon krijgen. Die ik heb is de Keto-cote met anti zonnebrand factor. Die kun je ook gewoon op internet bestellen.

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:51

Ik kreeg Bio-Oil mee. Kon je gewoon bij de apotheek of drogist kopen, ik heb prachtige littekens <3

cindy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 21:04

:)) Ik gebruik bio oil ook op mijn keizersnee littekens en werk idd super!

Anouk: ik heb nu nog 6 weken om een kilo of 8 af te vallen :=

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 21:31

ik heb een d gekocht net na de operatie en die zat aardig strak; uiteindelijk toen alles goed genezen was en niks meer gezwollen hield ik een 75E uiteindelijk over(ik had 75h/i)

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 18:25

Ik heb Bio-oil gebruikt op me litteken van de vorige operatie en dies afschuwelijk :=

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 19:22

ik heb alhydran littekencreme gekocht op advies vd pc; tube 100 ml kostte me € 161 !! :( en zit momenteel nog steeds voor meer als de helft vol ;(

cindy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 19:32

Oei! Heb je het niet meer nodig of werkte het niet?

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 19:34

Calendula creme werkt ook super! Al die dure creme moet je helemaal niet aan beginnen, zonde van het geld....

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 19:43

Hallo Dames,
Het is voor mij al heeeel lang geleden dat ik gereageerd heb in dit topic! Misschien dat sommigen mij nog wel kennen en anderen niet :) Ik heb wel veel meegelezen in de tussentijd.

Ik heb ook een vraag aan de dames voor het het ook al een jaar of langer geleden is dat ze geopereerd zijn.
Voor mij is het inmiddels een jaar en twee maanden geleden dat ik geopereerd ben, maar sinds twee weken heb ik pijn aan mijn borsten. Ook begin ik nu pas het gevoel weer te krijgen. Misschien dat dat de oorzaak is. Maar mijn vraag is; is het normaal dat je na een jaar nog pijn hebt? Zo'n drukkende pijn en soms stekende pijn aan de littekens.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:01

cindytjuh schreef:
Oei! Heb je het niet meer nodig of werkte het niet?

het heeft lang geduurd voordat ik het kon gebruiken(had een grote open wond) en heb het daarna een maand of 3 gebruikt.
Daarna niet meer nodig gehad.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:02

S_imonee schreef:
Hallo Dames,
Het is voor mij al heeeel lang geleden dat ik gereageerd heb in dit topic! Misschien dat sommigen mij nog wel kennen en anderen niet :) Ik heb wel veel meegelezen in de tussentijd.

Ik heb ook een vraag aan de dames voor het het ook al een jaar of langer geleden is dat ze geopereerd zijn.
Voor mij is het inmiddels een jaar en twee maanden geleden dat ik geopereerd ben, maar sinds twee weken heb ik pijn aan mijn borsten. Ook begin ik nu pas het gevoel weer te krijgen. Misschien dat dat de oorzaak is. Maar mijn vraag is; is het normaal dat je na een jaar nog pijn hebt? Zo'n drukkende pijn en soms stekende pijn aan de littekens.

ik ben 1 jaar en 3 maanden geleden geopereerd en heb ook nog wel eens last van stekende pijnen ineens. Soms weken niet en dan weer ineens dagen achter elkaar.