Ik ben er ook steeds drukker mee bezig, voordelen en nadelen. Ik ben erg bang voor de littekens, niet zozeer dat ik het lelijk ga vinden, maar de pijn. Heb eerder een operatie gehad (niet te vergelijk eigenlijk) aan mijn duim. Ik heb heel lang last gehad van dat litteken. Ook omdat ik nog zo jong ben. Wat vinden jullie?
Even voor diegene die niet meer weten wie ik ben :o
Citaat schreef:Mag ik mij hier ook melden?
Ik ben nu 16 jaar oud, maar ik loop er al wel 2 jaar mee.
Mijn borsten zijn erg groot. Ik ben zelf ook wel lang, 1.76m, en zeker ook de smalste niet. Niet meer dat ik 'dik' ben (15 kilo afgevallen, en we zijn er nog niet) Maar ben van mezelf ook erg breed en fors gebouwd.
Hierbij zijn ze ook nog eens heel erg ongelijk. Links heb ik DD/E, en rechts F/G. Dit verschil is echt enorm, zodra ik geen BH aan heb, zit hier zeker 4 a 5 cm verschil in. Ik loopt al bij de HA voor mijn linker borst, ik heb borstontsteking gehad, en dit is niet helemaal weg getrokken. Volgende week mijn 2e ego maken en ze gaan onderzoeken wat het nu is, toch een restontsteking, of iets anders...
Hoe is dit allemaal bij jullie verlopen? Van welke maat kwamen jullie, en hebben jullie nu? Ik heb al erg veel gelezen in dit topic.
Ik heb er erg veel last van met paardrijden. Ik draag schockabsorber BH's, maar dit werkt echt niet voldoende. Ook ben ik lichtelijk aan het scheef groeien, in sta in het algemeen meer naar rechts, en ook mijn rug/nek zijn niet recht.
liefs