Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 18:50

Super hoor Jaan, klinkt als een lekker loopje... :j

Hier wel veel gedaan maar niet gelopen. Hadden keuring en wedstrijden van het Stamboek, dus ik ben heul veel heen en weer geholt om ringen te vergroten/verkleinen, coupons te halen, prijsuitreikingen te doen etc. Was een goede dag, vrijwel droog de hele dag en ondanks wat dingen die net niet lekker liepen toch een tevreden gevoel. Volgend jaar gaan we gewoon weer wat dingen anders doen, want 100% goed was het ook niet.

Morgen drukke dag, dus lopen komt er ook niet van, maar wil maandagavond (dan is Lis vrij) ff een rondje doen...

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 19:11

Tweede foto gespot! (1e is die in de krant..... :\ Nice.... :n ) Heb al té vee reacties erop gehad.... :roll:
Hier ben ik net van strand (int rood ben ik ;) )
Afbeelding

Zullen er nog wel een paar volgen, hoop ik!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 19:26

Hey jaan mooi shirt van Adidas :j heb ik ook ;)

Het was echt een lekker weertje vandaag, morgen wordt t ook mooi. Dan ga ik lekker lopen, 25 min en aan t eind 3x 30 sec versnellen. En nog knolhobbelen.

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 22:40

Jaan81 schreef:
*\o/* 01:07,58!!!!!!!!! *\o/*

Had sneller gekund, maar was op verkeerdestartplek gaan staan, dus eerste 2km kon ik niet helemaal mn eigen tempo lopen, maar opt laatst zelfs nog 'eindsprint' kunnen doen!
Doel was onder de 70min en da's dus gelukt!!! YES!
Ennnnn, ik kon erna gelijk babbelen en zo, dus ben niet stuk! :D

nu lekker lang douchen!

Gefeliciteerd met die mooie tijd, helemaal als ik lees dat je gelopen hebt in de duinen, Stoer! Dan heb je een lekkere lange douche zeker verdiend.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 10:51

Zo 25 min gelopen, 4,2 km :j En dat terwijl ik vanochtend om half 3 pas in mijn bedje lag met de nodige wijn achter mijn kiezen := Buurman was jarig en het was erg gezellig, lekker kletsen, glaasje wijn erbij en voor je het weet is het heul laat.

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 11:51

Knap hoor bom dat je dan nog zo op tijd kan lopen +:)+ !! Ik wil ook lopen maar ben pas net wakker, lag ook erg laat op me bedje en met de nodige wijn :=
Daarnaast heb ik gister gelopen, dus noodzakelijk nee, lekker :j :+

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 12:07

Dreeetje, niet zo moeilijk hoor, je zet 2 kids op de wereld en die zijn vanaf hun geboorte de nieuwe wekker in huis :') Het schijnt naarmate ze ouder worden, dat zo ook later "afgaan" maar daar heb ik nog geen ervaring mee :n Iedere ochtend gaan ze hier rond 7 uur af, door de week en in het weekend :+

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 12:10

:') daar heb je ook gelijk in .. maar dan toch knap dat je denkt, ik ga even een rondje lopen .. :j je kan ook lekker rustig op je bank gaan zitten :)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 12:47

Jaan, hartstikke goed!!! :j
En Bom, wat knap dat je dan nog zo kunt hobbelen terwijl je laat in je bedje lag met een wijntje op! :D

De laatste week heb ik me dus niet zo goed kunnen houden aan mijn eetpatroon, ik probeer nu het juiste weer op te pakken. ;)

Vanmorgen 5 km gelopen maar wat was dat zwaar!!! Ik ben echt geen ochtendloper, afschuwelijk vind ik dat! Ik doe het nu dan ook nooit meer en ook niet meer alleen. Ik was aan het lopen en dacht, waar ben ik eigenlijk mee bezig. :roll:

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 12:57

Schema van 6.4 km is gedownload! Vandaag of morgen maar de 1e les lopen!

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 13:02

Goedemiddag!

Leuke foto Jaan!

Mooie tijd Bom! en dat na de nodige alcohol en zo weinig slaap! :)

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 13:12

Pfff... inderdaad hoor: Knap Bom! :j Ik heb één keer in een brak toestand rondgelopen: niet weer... Ik liep ook nog in de rimboe en dacht: stel ik stort hier ter aarde neer, vinden ze me pas over 8 dagen ofzo.. :D

Jaan, gaaf dat je zovaak gespot bent! :) Nogmaals knap je tijd hoor..

Succes Lauralarissa! Btw. liep jij trouwens niet al rondjes van 10 kilometer enzo? :)

Ik moet straks ok nog even aan de hobbel. Nog een week voor de 4Mijl. Ik denk dat ik deze ook maar even qua kilometers ga proberen te sjokken, puur voor mijn gevoel om te kijken hoelang dat nou eigenlijk is...
En als het volgende week ook zulks weer is? Fantastisch!! :)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 13:16

Mirkim schreef:
Pfff... inderdaad hoor: Knap Bom! :j Ik heb één keer in een brak toestand rondgelopen: niet weer... Ik liep ook nog in de rimboe en dacht: stel ik stort hier ter aarde neer, vinden ze me pas over 8 dagen ofzo.. :D

Jaan, gaaf dat je zovaak gespot bent! :) Nogmaals knap je tijd hoor..

Succes Lauralarissa! Btw. liep jij trouwens niet al rondjes van 10 kilometer enzo? :)

Ik moet straks ok nog even aan de hobbel. Nog een week voor de 4Mijl. Ik denk dat ik deze ook maar even qua kilometers ga proberen te sjokken, puur voor mijn gevoel om te kijken hoelang dat nou eigenlijk is...
En als het volgende week ook zulks weer is? Fantastisch!! :)

:') Doe dat maar niet meer nee. :D

Een vrouw uit mijn vorige groep dacht dat ik geen 10 km achter elkaar kon lopen maar een basis had die ik heel snel loop... :? Maargoed, ik vroeg hoe ze daarbij kwam, wist ze zelf ook niet. :D
Nu zit ik in een andere groep en zeggen mijn teamgenoten, he Mambo :') moet je al niet stoppen, 10 km red je niet. :D
Van de week een duurloop van 11.5 km gedaan, zeg ik tegen dat vrouwtje, 10 lukte niet maar 11,5 km wel... Moest ze lachen. :') Dat merk je soms wel in teamverband dat sommige mensen graag kletsen. :D

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 13:43

@ Mirkim: Nee dat was ik van plan, maar vind de 6.4 als tussenschema erg handig :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 15:47

Zo ik ben er weer! Wilde 4 mijl testloop doen maar dat isniet echt gelukt. Het is mooi weer dus kwam bekenden tegen en later nog mijn schoonouders haha. Nou ja 6.2 km in 41 minuten met wandelen en kort praatje. Toch valt het me tegen, stom hè. Deze week nog even twee korte loopjes en dan ben ik er klaar voor, stiekum hoop ik dat het dan een beetje regent. Dir weer is me eigenlijk al te warm :o heb bij een boerderij nog even in de schaduw gestaan voor een beetje koelte.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 15:58

Bom, loop jij nu ook met gps? Is daar een app voor? Wil dat namelijk ook wel!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 16:08

Dank voor jullie complimentjes, word er helemaal verlegen van :o

De warmte was ook een reden voor mij om vroeg te gaan lopen, zweet altijd heel snel en een tomaat is er niets bij :=

Toch mooie tijd hoor sas :j lekker rustig aan doen deze week en dan knallen as zondag :D en nee geen gps helaas doet t niet op m'n iPod met 8 gb :n weet niet wat jij hebt? Over een maand ga ik een nieuwe foon uitzoeken MET gps. Weet nog niet welke.

Maar je hebt diverse Apps zoals Nike gps, kost 1,59 dacht ik of runkeeper free en map my run. Zijn allemaal een beetje t zelfde.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 16:29

Ja die heb ik ook, maar ik heb bijvoorbeeld wel een navigatie functie dus dan zou de gps het toch ook moeten doen?

Ga komende week idd alleen maar kleine rondjes doen.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 17:08

Ik weet niet of het al genoemd is hier..
Maar vanaf morgen aanbiedingen bij de Lidl en vanaf zaterdag bij de Aldi!!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 18:04

Pff... ook 4Mijl proefgelopen. Heb nog nooit aan één stuk deze afstand afgelegd. Heel rustig begonnen en kon de hele tijd dit tempo vasthouden. Ik zat ook zo rond de 40 minuten.. Niet heel tevreden..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 18:58

Oh het ging bij jou dus ook niet zo......
Weet je wat ik ook had vandaag, heel erg veel last van een droge mond kreeg er echt ook een zere keel van tijdens het slikken.

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 19:00

Mirkim schreef:
Pff... ook 4Mijl proefgelopen. Heb nog nooit aan één stuk deze afstand afgelegd. Heel rustig begonnen en kon de hele tijd dit tempo vasthouden. Ik zat ook zo rond de 40 minuten.. Niet heel tevreden..

4 mijl is 6,4 kilometer toch? Moet zeggen dat ik 40 minuten dan persoonlijk een heel nette tijd vind! :o

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 19:07

Nou ik vind het voor mij te langzaam :o

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 19:23

Opzich een nette tijd hoor, Talscha.. Maar als je je bedenkt hoeveel tijd je verliest bij de start tijdens de 4Mijl.. Ik moet mezelf eigenlijk ook niet onder druk zetten met een tijd.. Maar ik weet dat ik een behoorlijke snelle kan zijn..

Nou, Sakkia, op de slechte generale dan maar... -O-

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 19:34

ja oke dat is dan wel weer waar! Het is natuurlijk wel een teleurstelling ook als je van je zelf weet dat je normaal gesproken sneller bent.

Volgende keer beter dan maar :)