) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

als 1 om 1 makkelijker gaat 2 om 1 etc. Ik vind de muziek van s2r namelijk wel waardeloos
Het is loop-rust-loop-rust-loop-rust-rust
Mannetje wel, die gaat zo lopen
hetbommeke schreef:haha, ikzelf vind het prettiger om een schema in mijn oren te hebben. anders ga ik iedere keer kijken of die 5 minuten hardlopen al voorbij zijn. en dan zit ik nog maar bij de 1e minuut of zo![]()
ik loop nu met renate wennemars, erg fijn schema, andere opbouw dan s2r. 17 lessen ipv 27.

ach, hij is nog steeds niet van suiker, wordtie een bikkel van

, rustig aan beginnen hoor. Ik heb in een hele korte tijd veel te snel opgebouwd. Dit moest ook, want ik wilde de ladiesrun uitrennen. Had wel als gevolg dat ik deze run onder pijnstillers rende en daarna als een bouwpakket in elkaar steek. Nu moet ik het echt rustig aan doen. 3 keer in de week is meer dan genoeg!
(toen ik nog fitnesste liep ik zo een half uur met 9.5 kmpu op de lopende band aan één stuk, nu was ik na een minuut al buiten adem
)
op die manier kan ik ook mooi de overige spieren wat trainen
hetbommeke schreef:een stuk terug had ik een link gezet *zoekt en zoekt en zoekt*
gevonden: http://www.dutchrunners.nl/vgz
nicky, goed zo! weer een training weg te strepen. mijn mannetje ging 45 minuten lopen en het regent nuach, hij is nog steeds niet van suiker, wordtie een bikkel van
,maar ik mis net als jou een schema in mn oren.....ik vind het lopen op mijn eigen muziek heerlijk,maar de motivatie word er wel minder van,en ben op die manier geneigd om eerder te stoppen
de laatste 2 a 3 weken is mijn motivatie zoek haha,maar ik wil heel graag lopen,vind het echt heerlijk,dus ik hoop met dit nieuwe schema weer fanatiek te worden zoals ik was.