Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 18:13

ik heb 2 bruine boterhammen met beleg gegeten (te lui om te koken :+ )

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 18:19

Ik wacht minimaal een uur... Heb één keer gelopen met zijsteek... dit is geen aanrader!

Ik ga de twee paarden even rijden. Kijken of ze er zin in hebben!!! 8-)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 18:20

dan ga ik me gewoon rond half 7 omkleden en daarna loop ik eerst wel richting het pad waar ik wil starten voor ik ga rennen, dan heeft mn lijf ook direct een warming up gehad :)

Dreeetje

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 18:26

succes !!! ga je trouwens rennen met een programma ?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 18:27

ik heb s2r nog steeds op mn mp3 staan dus ga daar maar gewoon weer mee beginnen :)

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 18:48

Oh grappig dat dat inderdaad zo is, mijn oom en tante wonen op de struikheide, stukje verderop. Als je bij hun tuin doorloopt sta je midden op de golfbaan :+

Ehm gisteren ging ik lopen voor 't eten, maar uiteindelijk niet meer gegeten. Gewoon geen trek!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:52

bleek ik de eerste 4 lessen erafgegooid te hebben omdat ze op datum stonden en het zo makkelijker zoeken was op mn mp3 :')
heb toen mn eigen loop schemaatje maar gemaakt op een cdtje met hele lange nummers haha. (009 soundsystem, loopt wel erg lekker)
5 minuten warming up tot ik op mn startpunt was, toen 1 minuut lopen op 1 minuut wandelen 20 minuten lang en daarna nog eens 10 minuten cooling down. Ging best lekker al zeg ik het zelf en op deze manier kan ik het ook wel op bouwen :) als 1 om 1 makkelijker gaat 2 om 1 etc. Ik vind de muziek van s2r namelijk wel waardeloos :')

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:56

Ik ga zo meteen toch maar buiten een rondje lopen hoop wel dat ik het droog houd :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:57

I_Nicky_I schreef:
Ik ga zo meteen toch maar buiten een rondje lopen hoop wel dat ik het droog houd :)

Tis hier nog steeds schitterend weer! :j

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:59

mwa hier is het ook nog droog maar ziet er een beetje dreigend uit..

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 20:08

moet ik nu morgen een rustdag houden?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 20:24

Froukje, welkom! Goed dat je (weer) bent begonnen. Mocht je de eerste 4 lessen nog willen hebben, pb maar. En morgen rustdag :j Het is loop-rust-loop-rust-loop-rust-rust

En pffff wat een moeilijke namen allemaal!!!! Debhuppeldepup, Elenogwat....

Hier ook donker maar ik hoef er niet meer uit :D Mannetje wel, die gaat zo lopen :=

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 20:30

ja ik dacht indd dat het zoiets was loop,rust etc

Ik geloof dat ik mn eigen schema maar gewoon ga opbouwen, vond het relaxter lopen als met s2r :) en mn tante is het ook zo op gaan bouwen ooit en die loopt inmiddels ook al halve marathonnen enzo, dus moet goed komen :D

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 20:33

haha, ikzelf vind het prettiger om een schema in mijn oren te hebben. anders ga ik iedere keer kijken of die 5 minuten hardlopen al voorbij zijn. en dan zit ik nog maar bij de 1e minuut of zo :o

ik loop nu met renate wennemars, erg fijn schema, andere opbouw dan s2r. 17 lessen ipv 27.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 20:41

hetbommeke schreef:
haha, ikzelf vind het prettiger om een schema in mijn oren te hebben. anders ga ik iedere keer kijken of die 5 minuten hardlopen al voorbij zijn. en dan zit ik nog maar bij de 1e minuut of zo :o

ik loop nu met renate wennemars, erg fijn schema, andere opbouw dan s2r. 17 lessen ipv 27.

ja die kan ik nergens vinden, of moet je daar voor betalen?

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 20:55

Zo net terug was een heftig lesje (vond ik) en een paar spetters maar dat was wel lekker.

@bommeke mijn mannetje is nu ook aan het lopen (met een vriend) die lopen inmiddels les3 van S2R naar 10km pff moet er nog even niet aan denken :)

Eleionomae; http://www.dutchrunners.nl/Hardlopen-si ... ing-coachc
Als je hier je email adres invult dan krijg je een pagina waar je ze gewoon gratis kunt downloaden geloof ik..

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 20:58

alleen de eerste les is gratis, op die site had ik al gekeken.

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 21:03

O, ik dacht dat ik ze op die manier gewoon kon downloaden ik zal even voor je kijken hoe ik dat gedaan heb.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 21:05

I_Nicky_I schreef:
O, ik dacht dat ik ze op die manier gewoon kon downloaden ik zal even voor je kijken hoe ik dat gedaan heb.

Ik hoor het wel :)

Mn vriend zal hier zo wel zijn dus kan zijn dat ik pas morgen weer reageer, maar dan lees ik wel even terug!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 21:13

een stuk terug had ik een link gezet *zoekt en zoekt en zoekt*

gevonden: www.dutchrunners.nl/vgz

nicky, goed zo! weer een training weg te strepen. mijn mannetje ging 45 minuten lopen en het regent nu := ach, hij is nog steeds niet van suiker, wordtie een bikkel van :j

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 21:18

@Bommeke met die link heb ik het een tijd terug ook kunnen downloaden maar dat gaat dus niet meer het is nu blijkbaar betaald geworden? Hier is het trouwens droog.. nog wel :)

Ik kan de lessen wel mailen mocht je dat willen pb me je email maar..

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 21:24

Ben sinds gisteren ook weer begonnen na een verplichte stop van 3 1/2 week. Viel me niks tegen, maar ik had in de tussentijd wel op de hometrainer gefietst. Gisteren 1 min wandelen om 2 minuten lopen en dat gedurende 30 min en vandaag 1 om 3 en gedurende 40 minuten en erna nog 15 minuten op de crosstrainer. Kijken of ik van het weekend ook weer eens op mijn paardjes kan.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 22:30

Inderdaad, erg moeilijke namen. Elnogwat :D, rustig aan beginnen hoor. Ik heb in een hele korte tijd veel te snel opgebouwd. Dit moest ook, want ik wilde de ladiesrun uitrennen. Had wel als gevolg dat ik deze run onder pijnstillers rende en daarna als een bouwpakket in elkaar steek. Nu moet ik het echt rustig aan doen. 3 keer in de week is meer dan genoeg!

Je conditie verlies je niet zo snel hé Nikka? Fijn hoor dat je weer los kan! :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 09:19

vandaag hou ik hoe dan ook een loop rust dag, je kunt wel merken dat ik niets meer gewend ben :+ (toen ik nog fitnesste liep ik zo een half uur met 9.5 kmpu op de lopende band aan één stuk, nu was ik na een minuut al buiten adem :') )

Ga het hardlopen ook afwisselen met roeien op de machine, die hebben we namelijk thuis staan :) op die manier kan ik ook mooi de overige spieren wat trainen :)

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 09:52

hetbommeke schreef:
een stuk terug had ik een link gezet *zoekt en zoekt en zoekt*

gevonden: http://www.dutchrunners.nl/vgz

nicky, goed zo! weer een training weg te strepen. mijn mannetje ging 45 minuten lopen en het regent nu := ach, hij is nog steeds niet van suiker, wordtie een bikkel van :j

thanks voor de link,ik heb ze net alle 18 gedownload.......zonder problemen. ;)
ik he alle 27 lessen van start to run succesvol volbracht 8-) ,maar ik mis net als jou een schema in mn oren.....ik vind het lopen op mijn eigen muziek heerlijk,maar de motivatie word er wel minder van,en ben op die manier geneigd om eerder te stoppen :o de laatste 2 a 3 weken is mijn motivatie zoek haha,maar ik wil heel graag lopen,vind het echt heerlijk,dus ik hoop met dit nieuwe schema weer fanatiek te worden zoals ik was.

ik begin gewoon bij lesje 1 en doe er dan gewoon nog een lesje er achter aan denk :D
hoe ver ben jij hier mee bom?