Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shantal schreef:ik kam het zowiezo al pluk voor pluk elke dag.
heb ze nu denk ik alweer iets van 3 a 4 maanden in ofzo, maar heb voor die tijd nooit zoveel last ervan gehad als nu dat ik het geverfd heb dat was vorige week donderdag
heb ze net weer met een extentionborstel gekamd( ik kam ook niet eens meer met een andere) en het is wel al bijna eruit.
en heb nu me haren in dat spul tegen klitten gezet voor de nacht en een vlecht in eens kijken of het helpt en makkelijk te borstelen is morgen en dat het dan beter gaat, want als ik dit echt elke dag heb dan word ik er niet vrolijk van.
en moet je na gaan ik heb me jaar juist 1 tintje weer donkerder geverfd met syoss, en dan met vital ofzo iets coupe soleil erin gedaan.
en dacht altijd hoe blonder je haar hoe meer klitten , terwijl ik normaal nummer 10 minimaal had in me haar en toen heb ik der totaal geen last van gehad.
shantal schreef:ja denk al ruim een cm of 2 a 2,5
ok ja ik heb donderdag me haar geverfd voor het probleem dat je dus die waxjes minder opzouden vallen ,dat prbleem heb ik verholpen maar loop nu dus op het probleem met klitten
Quellian schreef:Liins, hoe heb jij de laagjes er zelf in gemaakt? Met een mesje?
Vind die krullen-foto van jou érg mooi
Ik ga ook m'n bed in
ingeb0rg schreef:rachel_j ik werk met socap, indian gold is ook een heel erg mooi merk alleen tsjah wel duurder. Op het moment dat je je socap goed verzorgt is het een heel goed merk!
xSOULSISTER schreef:ingeb0rg schreef:rachel_j ik werk met socap, indian gold is ook een heel erg mooi merk alleen tsjah wel duurder. Op het moment dat je je socap goed verzorgt is het een heel goed merk!
Waar ik mijn extensions had kunnen laten zetten was het voor 50 cm 150 stuks maar 25,- duurder als socap hoor.
En dankjewel _Rebec.
Sassy: Ik heb mijn extensions laten zetten in Amersfoort, bij Beauty By Roos http://www.beautybyroos.nl
Het zijn 150 extensions van Socap en 2 verschillende kleuren. Het haar is heel mooi als je het goed verzorgd.
Als je het elke dag héel goed uitkamt en goede verzorgingsproducten gebruikt is het heel fijn haar.
Ik heb nog nooit gehoord dat blond haar éerder krult.
Mijn haar is heel fijn!