Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shantal

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 00:55

ik kam het zowiezo al pluk voor pluk elke dag.
heb ze nu denk ik alweer iets van 3 a 4 maanden in ofzo, maar heb voor die tijd nooit zoveel last ervan gehad als nu dat ik het geverfd heb dat was vorige week donderdag

heb ze net weer met een extentionborstel gekamd( ik kam ook niet eens meer met een andere) en het is wel al bijna eruit.
en heb nu me haren in dat spul tegen klitten gezet voor de nacht en een vlecht in eens kijken of het helpt en makkelijk te borstelen is morgen en dat het dan beter gaat, want als ik dit echt elke dag heb dan word ik er niet vrolijk van.

en moet je na gaan ik heb me jaar juist 1 tintje weer donkerder geverfd met syoss, en dan met vital ofzo iets coupe soleil erin gedaan.
en dacht altijd hoe blonder je haar hoe meer klitten , terwijl ik normaal nummer 10 minimaal had in me haar en toen heb ik der totaal geen last van gehad.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 00:58

shantal schreef:
ik kam het zowiezo al pluk voor pluk elke dag.
heb ze nu denk ik alweer iets van 3 a 4 maanden in ofzo, maar heb voor die tijd nooit zoveel last ervan gehad als nu dat ik het geverfd heb dat was vorige week donderdag

heb ze net weer met een extentionborstel gekamd( ik kam ook niet eens meer met een andere) en het is wel al bijna eruit.
en heb nu me haren in dat spul tegen klitten gezet voor de nacht en een vlecht in eens kijken of het helpt en makkelijk te borstelen is morgen en dat het dan beter gaat, want als ik dit echt elke dag heb dan word ik er niet vrolijk van.

en moet je na gaan ik heb me jaar juist 1 tintje weer donkerder geverfd met syoss, en dan met vital ofzo iets coupe soleil erin gedaan.
en dacht altijd hoe blonder je haar hoe meer klitten , terwijl ik normaal nummer 10 minimaal had in me haar en toen heb ik der totaal geen last van gehad.

Mijn extensions begonnen ook na 4 maanden enorm te klitten. Zijn ze bij jou al ver uitgegroeid??
En ik had ook highligts extensions in me haar gezet, en die klitte 10 x zohard als de rest van me haar. :(

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 00:59

ja denk al ruim een cm of 2 a 2,5

ok ja ik heb donderdag me haar geverfd voor het probleem dat je dus die waxjes minder opzouden vallen ,dat prbleem heb ik verholpen maar loop nu dus op het probleem met klitten :(

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 01:00

Liins, hoe heb jij de laagjes er zelf in gemaakt? Met een mesje?
Vind die krullen-foto van jou érg mooi :j

Ik ga ook m'n bed in :evaw:

ingeb0rg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 01:00

omdat het lichter maken van de extensions ook niet echt aan te raden is :( Kan je er beter blonde plukken extensions doorheen laten mixen de volgende keer!

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 01:02

shantal schreef:
ja denk al ruim een cm of 2 a 2,5

ok ja ik heb donderdag me haar geverfd voor het probleem dat je dus die waxjes minder opzouden vallen ,dat prbleem heb ik verholpen maar loop nu dus op het probleem met klitten :(

Ja ik ben bang, buiten de gegeven tips, dat je er weinig aan kan doen. Je moet ze echt goed scheiden en kammen, kammen en kammen :P
Op te duur bij mij was het zo erg, dat ik ze er bijna zelf uit trok, dus heb ze er toen maar uit laten halen.
Want van die klitjes word je echt gek!!!

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 01:06

ja precies , ach ja dan word het nu maar 2x heel goed kammen zowiezo op een dag s morgens en voor het naar bed gaan.

en anders zit er niks anders op en ze er ook al uit halen pff dit is ook niet echt een succes dus
terwijl ik over het product verder wel tevrede ben ,maar word ook weer zo een dure hobby waar ik niet al te veel zin in heb eigenlijk.

en clip ins blijven bij mij niet zitten (of doe ze er niet goed in) dan hangen ze op een geven moment gewoon beneden aan

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 01:09

Quellian schreef:
Liins, hoe heb jij de laagjes er zelf in gemaakt? Met een mesje?
Vind die krullen-foto van jou érg mooi :j

Ik ga ook m'n bed in :evaw:

Je clip ins in doen, voor de spiegel gaan staan en de voorkant/zijkant wat langs je gezicht had
een beetje meeknippen/snijden

Voorbeeld: http://www.kapsels.net/kapsels6/fps7.jpg

Ik deed het met een scherpe schaar, maar sommige die ik ken kopen zo;n snijmesje bij de kappersgroothandel!
maar kan beide! :j

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 01:47

Wauw Quellian ziet er heel mooi uit!

En PKN ook heel mooi! Zie geen kleurverschil hoor! :D

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 14:13

't gaat om m'n haar. :=

Afbeelding

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 14:59

mooi soulsister:D. Hoe krijg je ze zo goed in je eigen haar vanaf de aanzet?

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:23

Quellian schreef:
Dank jullie wel, ben er ook wel erg blij mee!
Mijn haren zijn gekocht via Ebay :)

Heb je een link voor ebay of merk , want ik vind die van jou wel heel mooi :)

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:25

xSOULSISTER schreef:
't gaat om m'n haar. :=

Afbeelding

Wat voor een soort extensions heb jiij ? en waar laten zetten ? Heb je snel last van knopen ?
Ik heb zelf ook blond haar en hoorde dat blonde extensions sneller knopen ?

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 21:36

oke ben ik voor de 2e keer, hopelijk krijg ik nu meer tips, ik wil weer extensions , en heb geen idee welk merk mn vorige kapper had (kan ik ook niet vragen want hij is weg) ik had al aangegeven absoluut geen balmain in mn haar te willen hebben, maar wie weet er dan een goed merk extensions?
zijn er mensen die ervaring hebben met socap of met indian gold? of miss een ander merk?
en dan zoek ik ook nog iemand in breda die ze zou kunnen zetten, graag met ervaring, en ben zelf in het bezit van een extensiontang.
hopelijk hebben jullie tips want ik wil ook weer lange volle lokken!!!ben gewoon jaloers op het haar van soulsister!!

ingeb0rg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 00:30

rachel_j ik werk met socap, indian gold is ook een heel erg mooi merk alleen tsjah wel duurder. Op het moment dat je je socap goed verzorgt is het een heel goed merk! :)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 01:40

Ik heb ook SoCap (de gewone dus), hardstikke tevreden over :)
(www.socap.nl)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 01:52

even foto's van m'n nieuwe haarkleur + extensions plaatsen hoor :=

voor:
Afbeelding

na:

Afbeelding Afbeelding

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 10:20

Tammy: Niceee! Zijn dat dezelfde als van ons chinze buddy :D ?

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 10:20

En hoe kun jij het gewoon helemaal los laten? Zie je dan geen overgang?

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 11:27

jaaa van m'n chinese mattie :D
ik heb m'n haar in laagjes gesneden, en de extensions die het meest bovenop vast zitten heb ik ook iets bij gesneden, zodat je zo goed als geen overgang ziet :Y)

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 15:31

oke ik denk dat ik voor de indian gold ga, en nu kwam ik via MP een advertentie tegen van iemand in breda,genaamd la Colita , die extensions zet, klinkt dit iemand bekend in de oren of heeft iemand hier ervaring mee?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 15:44

Sassy4barrel, je hebt PB :)

Rachel, nooit van gehoord. Misschien googlen op ervaringen?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 19:29

ingeb0rg schreef:
rachel_j ik werk met socap, indian gold is ook een heel erg mooi merk alleen tsjah wel duurder. Op het moment dat je je socap goed verzorgt is het een heel goed merk! :)

Waar ik mijn extensions had kunnen laten zetten was het voor 50 cm 150 stuks maar 25,- duurder als socap hoor.

En dankjewel _Rebec. :D

Sassy: Ik heb mijn extensions laten zetten in Amersfoort, bij Beauty By Roos www.beautybyroos.nl
Het zijn 150 extensions van Socap en 2 verschillende kleuren. Het haar is heel mooi als je het goed verzorgd.
Als je het elke dag héel goed uitkamt en goede verzorgingsproducten gebruikt is het heel fijn haar.
Ik heb nog nooit gehoord dat blond haar éerder krult.
Mijn haar is heel fijn! :D

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 19:31

en dat is zeker niet toevallig in de buurt van breda? ;)

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 19:32

xSOULSISTER schreef:
ingeb0rg schreef:

Waar ik mijn extensions had kunnen laten zetten was het voor 50 cm 150 stuks maar 25,- duurder als socap hoor.

En dankjewel _Rebec. :D

Sassy: Ik heb mijn extensions laten zetten in Amersfoort, bij Beauty By Roos http://www.beautybyroos.nl
Het zijn 150 extensions van Socap en 2 verschillende kleuren. Het haar is heel mooi als je het goed verzorgd.
Als je het elke dag héel goed uitkamt en goede verzorgingsproducten gebruikt is het heel fijn haar.
Ik heb nog nooit gehoord dat blond haar éerder krult.
Mijn haar is heel fijn! :D

Zooo dat scheelt echt heel weinig, ben je dan niet beetje opgelicht met je socap extensions qua prijs :+