Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Re: Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 16:13

Erg leuk Martine!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 16:22

Leuk:)

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 16:32

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:12

Bah, net terug van de kapper. Helaas weer kort :\ Wil het lang laten groeien, maar het was scheef geknipt waardoor er nu weer een stuk vanaf moest om het goed recht te laten groeien |o

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:46

Vervelend, ik ken het.
Ik heb van nature krullen, niet overdreven ingekruld ofzo zoals sommige vooral buitenlanse mesen. Maar mijn haar knippen ze altijd scheef. En dan stijl ik het een keer en dan zie je het ook duidelijk.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:53

Yinka schreef:
Bah, net terug van de kapper. Helaas weer kort :\ Wil het lang laten groeien, maar het was scheef geknipt waardoor er nu weer een stuk vanaf moest om het goed recht te laten groeien |o

Lekkere kapper heb je dan zeg! :=
Edit: had je kapper het nu scheef geknipt, of was het eerder scheef en moest je kapper er daarom meer afhalen? :)

Ik heb gisteren haarverf gehaald, 2 pakjes anders is het te weinig :+ Casting cremé gloss van L 'oreal, het zat er net in, las ik dat het een semi permanente verf is -O- 28 wassingen houdt het, en dat voor 14 euro per pakje! Vind ik echt duur :')

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:56

ik wil ook een nieuw kapsel, maar weet niet wat..

zusje zegt een lange bob. Maar ik wilde altijd al een korte bob. Vind alleen vriendlief niet leuk :')
en ik heb het probleem dat ik een bol (lees dik) gezicht heb..

best lastig zo hoor.. Oh en heb een bril, maar daar wil ik eigenlijk een nieuwe voor kopen..
Foto's in profiel. En tips zijn zéér welkom :D

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 19:12

Vorige kapper had het scheef geknipt :\ was nu bij een andere in de stad waar je zo zonder afspraak naar binnen kon lopen.

Tja vind het gewoon vervelend dat het weer kort is, maar goed weinig aan te doen..

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 19:31

Ook weer naar de kapper geweest, en heb het zonet zelf even geverfd :) Kleur is Satijnmahonie.

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 19:45

Yinka: ik ken het gevoel! de laatste keer dat ik nr de kapper ging om te knippen was in februari (raar maar waar, mn haar is nog steeds gezond :P vorige week zei de kapster het nog) ik was ook eens nr een andere kapper gegaan gwn voor model te knippen, hij zei zelf dat het nog heel gezond was dus dat er niets vanaf moest, was mn haar plots een heel stuk korter! echt pijnlijk hé. Maar ach, het model was mooi en uiteindelijk is het nu toch al weer veel gegroeid.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 20:57

Jolandaa_ schreef:

zusje zegt een lange bob. Maar ik wilde altijd al een korte bob. Vind alleen vriendlief niet leuk :')

best lastig zo hoor.. Oh en heb een bril, maar daar wil ik eigenlijk een nieuwe voor kopen..

ja lange bob is denk ik wel leuk :j en kan altijd nog korter daarna :D :D

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 21:26

Pops schreef:
Yinka: ik ken het gevoel! de laatste keer dat ik nr de kapper ging om te knippen was in februari (raar maar waar, mn haar is nog steeds gezond :P vorige week zei de kapster het nog) ik was ook eens nr een andere kapper gegaan gwn voor model te knippen, hij zei zelf dat het nog heel gezond was dus dat er niets vanaf moest, was mn haar plots een heel stuk korter! echt pijnlijk hé. Maar ach, het model was mooi en uiteindelijk is het nu toch al weer veel gegroeid.

Zeker balen is het, maar ja kan er zo weinig aan veranderen. Gelukkig kan ik net nog een knotje er van maken en draag ik graag mutsen :Y) maar als er mensen nog leuke stylingstips weten of leuke accessoires voor in haar, just let me know :D

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 12:46

Niet de meest charming foto :') Maar mijn haar wordt al lichter!
Nu is het zo:

Afbeelding

Toch al een hele vooruitgang als je je bedenkt dat het eerst zo was :D
http://i100.photobucket.com/albums/m1/L ... dian/2.jpg

Maar goed, het moet toch echt wit worden. Als ik merk dat het niet meer lichter gaat worden verf ik het toch weer rood. :+

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 12:49

Welke Zilvershampoo heb jij? :)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 12:50

Ik gebruik nu de zilvershampoo van het kruidvat merk. Ik heb ook zilvershampoo van Guhl, maar ik heb geeeen idee welke het beste werkt!
Ik zag er ook een staan van Schwarzkopf. Iemand enig idee welke zilvershampoo goed werkt?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 14:13

kaily, die van schwarzkopf werkt super, echter als je die te veel gebruikt zal je haar blauw worden :')

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 14:20

Dan ga ik die maar eens aanschaffen. :D Ik was het nu ongeveer om de dag, en dan laat ik het iets van 20 minuten intrekken, maar het gaat wel heeeel traag. -O-

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 18:13

Jolandaa_ schreef:

Ik zou je ook een lange bob aanraden. :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 18:34

Ik ben aan het experimenteren met vlechten (d'r zit nu een fishtail in). Lukt nog niet altijd even goed, sommige zijn echt lastig :') maar hoe vaker je het doet hoe beter het moet worden toch? :7

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 18:36

Red_Savage schreef:
Dan ga ik die maar eens aanschaffen. :D Ik was het nu ongeveer om de dag, en dan laat ik het iets van 20 minuten intrekken, maar het gaat wel heeeel traag. -O-

die kan je echt niet langer dan 3 minuten in laten trekken hoor, dan ben je er helemaal aan :=

ik zou sowieso al niet meer te lang in laten trekken want je hebt links op een pluk al een blauwe gloed..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 18:39

Ach, blauw kan ook leuk zijn toch? :+
Nee, om eerlijk te zijn vind ik het zo (deze tint blond) ook al leuk staan hoor!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 18:58

Haha, ik heb er toevalig nog over zitten denken om mijn haar lichtblauw te verven laatst :')

nee maar serieus, er zit nog teveel geel tussen, het is nog lang niet wit genoeg. Het is nog veel te blond, en dat vind ik lelijk. Dus dan heb ik liever wit met wat blauw er tussen, dan blond met misschien een beetje wit ertussen. :=

En dankje Fiffil!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 19:01

Red_Savage anders schaf je een toner aan of verf je je haar eerst een lila en ontkleurd dat..
(toners krijg je ook bij beeunique btw)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 07:43

Hm, ontkleuren doe ik liever niet. Ik wil niet verder gaan dan 1 x blonderen. :D
Maar dat lila verven.. zou dat ook helpen bij een uitwasbare lila? :)

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 09:10

Ik heb het ontkleurd, van Rood naar witblond. Daarna heb ik gewoon verf gebruikt.

Mijn haar is verder nog in super staat, ook volgens de kapper haha.
Is dat niet wat dan ?