Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yinka schreef:Bah, net terug van de kapper. Helaas weer kortWil het lang laten groeien, maar het was scheef geknipt waardoor er nu weer een stuk vanaf moest om het goed recht te laten groeien
Jolandaa_ schreef:ik wil ook een nieuw kapsel, maar weet niet wat..
zusje zegt een lange bob. Maar ik wilde altijd al een korte bob. Vind alleen vriendlief niet leuk![]()
en ik heb het probleem dat ik een bol (lees dik) gezicht heb..
best lastig zo hoor.. Oh en heb een bril, maar daar wil ik eigenlijk een nieuwe voor kopen..
Foto's in profiel. En tips zijn zéér welkom
Pops schreef:Yinka: ik ken het gevoel! de laatste keer dat ik nr de kapper ging om te knippen was in februari (raar maar waar, mn haar is nog steeds gezondvorige week zei de kapster het nog) ik was ook eens nr een andere kapper gegaan gwn voor model te knippen, hij zei zelf dat het nog heel gezond was dus dat er niets vanaf moest, was mn haar plots een heel stuk korter! echt pijnlijk hé. Maar ach, het model was mooi en uiteindelijk is het nu toch al weer veel gegroeid.
Jolandaa_ schreef:ik wil ook een nieuw kapsel, maar weet niet wat..
zusje zegt een lange bob. Maar ik wilde altijd al een korte bob. Vind alleen vriendlief niet leuk![]()
en ik heb het probleem dat ik een bol (lees dik) gezicht heb..
best lastig zo hoor.. Oh en heb een bril, maar daar wil ik eigenlijk een nieuwe voor kopen..
Foto's in profiel. En tips zijn zéér welkom
Red_Savage schreef:Dan ga ik die maar eens aanschaffen.Ik was het nu ongeveer om de dag, en dan laat ik het iets van 20 minuten intrekken, maar het gaat wel heeeel traag.