Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Romyv schreef:Wij zoeken voor 2 wedstrijden (hardlopen en triatlon loop parcours) een paar goede mountainbikers die voor fietsen. Het is in den Haag, op 18 en 19 juli... Iemand interesse of weten jullie iemand die dit gaaf zou vinden!? Parcours zijn best heftig, dus beetje ervaring is wel nodig
Magrathea schreef:Vraagje voor de triatleten: hebben jullie een trisuit? En gebruik je die voor alledrie de onderdelen? En zijn die fijn?
Homiafortuna schreef:Zo ik ben weer terug uit Frankrijk. Ontzettend mooie dagen gehad. Op zaterdag de Mont Ventoux vanuit Malaucene gefietst. Wat een klim, er komt geen eind aan. 21 km aan een stuk klimmen, nergens vlak, gelukkig wel heel mooi weer gehad en de top ook gehaald. Daarna dus terug naar Alpe d'Huez. Wat een geweldig evenement is Alpe d'Huzes. Ben zelf ook een slachtoffer van die vreselijke ziekte, dus het maakt nogal wat emoties los. Kon hier onverwacht meefietsen, maar mijn voorbereiding was niet optimaal dus ik heb het bij 1 beklimming gehouden. Mijn echtgenoot is wel 6x gegaan. Wil eigenlijk volgend jaar wel opnieuw deelnemen en dan een betere voorbereiding en dan ga ik voor 4 x.