Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Robin_S schreef:[...] Denk je dat je zonder medicatie het ook zou redden?
Hoe sta je nu in het leven dan?
En welk effect heeft je paard op je?
iejoor62 schreef:Bobomelo:
ik heb idd in de wij-vorm geschreven, ben gescheiden en woon met mijn dochter van bijna 18.
Neem trouwens mijn petje voor je af hoe je steeds reakties geeft, vind dat best moeilijk om terug te lezen en op best veel te reageren (gaat nl. qua werk lekker, maar ben daardoor weer zoveel energie kwijt dan ik er zo weinig overhoud voor de rest van de dag en alles wat er bij komt kijken, dus als ik dan op bokt zit gaat het door mindere concentratie wat langs me heen, maar lees wel steeds bij)
Ik wil in iig alle nieuwe aangemelde heel hartelijk welkom heten en iedereen beleeft het eigenlijk weer op zijn/haar eigen manier, maar ow wat zijn er veel overeenkomsten en wat mooi dat dit topic er is om steun aan te hebben.
Goed weekend allemaal
Polivy schreef:Ik vroeg me eigenlijk af of hier ook studenten lopen met een burnout. Mocht dit bij mij herkend worden, dan vraag ik me af hoe dit in te passen is bij een studie. Ik sjouw al zo lang door, ik ken bijna niet anders. Maar voel me echt een grote aansteller en vraag me altijd af of ik niet gewoon dezelfde dingen en gevoelens ervaar als mijn mede-studenten.