Van welk merk is dat? Is muntthee vergelijkbaar of mag enkel groene thee?
Sorry als ik misschien iets doms vraag
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Dianta schreef:Goh ik zie zo vaak groene thee voorkomen in schema's!
ik dacht , laat ik het maar is proberen.
maakt echt niet uit wat voor groene thee je hebt hoor. Dianta schreef:Goh ik zie zo vaak groene thee voorkomen in schema's!
x_Melis schreef:Goedzoprobeer alleen niet teveel hooi op je vork te nemen , anders houd je het niet vol ( spreek uit ervaring haha)
, maar ik weet van mezelf dat ik beter niet 1 koekje kan nemen omdat ik dan trek heb in meer, dan kan ik beter geen koekje nemen. Maar ik moet weer even zo sterk worden.

brennie85 schreef:x_Melis schreef:Goedzoprobeer alleen niet teveel hooi op je vork te nemen , anders houd je het niet vol ( spreek uit ervaring haha)
hmm lust geen hooi, maar ik weet van mezelf dat ik beter niet 1 koekje kan nemen omdat ik dan trek heb in meer, dan kan ik beter geen koekje nemen. Maar ik moet weer even zo sterk worden.
Moet alleen zo vaak naar de wc als ik veel water/thee drink
thanks!
heb het altijd rond me heupen gehad ( nog niet helemaal strak maarja beetje vet moet er zitten toch ) maar ik had het veeel en veeel erger. Ik ga me woensdag wegen dan ga ik maar is besluiten

truitjes vaak L of XL, maar ik heb een goedgevulde boezem (85C). Bij mij zit trouwens echt ál het vet op mn heupen, dijen en love handles, dat gebied.
Voor mijn bouw heb ik redelijk gespierde benen, ik zou nog wel wat gespierdere armen willen hebben.