Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik voel mijn "blauwe plek" wel (is niet te zien) mar voor de rest voel ik mijn mouw ook niet. Geen pijn, is wel lekker. Boven arm is wel gespannen. Denk dat een bezoekje aan de dry needling wel weer nodig is. 
Wat een achterlijke malloot, rijp voor de psych.
Echt, waar die mee kwam. Ze willen het gaan gooien op dat ik voor die tijd al depressief was en dat mijn lichaam er de "rem" op gegooid heeft.
En dit dankzij een re-integratie consukkel
die, om mij te "helpen", (om mij afgekeurd te krijgen
) een l*l verhaal gemaakt heeft over hoe ik mij zelf/dieren wel niet verwaarloosde en dat dit ook voor ik ging werken al aan de orde was.
Dat gaat mij dus de rest van mijn leven achtervolgen
Ik ga advocaat eens vragen of hij hier iets aan kan doen. 
Ze is in ieder geval schijnzwanger, heeft of een vergrote mild of baarmoederontsteking of iets verkeerds gegeten. In ieder geval heeft ze pijn en dit komt niet van de schijnzwangerschap. Ze heeft nu pijnstilling gehad, en moet morgen ochtend weer terug voor bloedonderzoek en ego. Kassa
Mijn hond Goofy is niet meer
ik wou wel van haar af, maar niet op deze manier
We moesten vanmorgen weer terug komen voor bloed onderzoek, was niet goed. Bloedarmoede, duidelijk ergens een ontsteking. Dus echo, baarmoeder als zware verdachte, konden ze niet vinden
verder zoeken hoefde haast niet, ze kwam het mild al snel tegen. Deze was 20x groter dan normaal
en zwart, lever was groot met vlekken. Ik wist genoeg.
Voel me nu erg rot, vraag me ook af waarom ze niet eerder wat heeft laten merken zodat er wat aangedaan kon worden. 

Mijn zusje zei al, misschien heeft de ander goed opgelet en doet die het straks. Hoop het niet. Word heel wat minder frustratie beter voor mijn lijf. 
Maar mud is een stuk vrolijker.
gaat allemaal wel snel. Nog steeds warme benen?