Puisten, help!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 20:54

_Noor schreef:
Juul schreef:
Hai meiden!

Ik heb al een mailtje terug van die paardenmelkboerderij. Het is idd prijzig. Zo'n €17,50 à €27,- per week moet je op rekenen..

Maaaarr.. ik heb net even zitten googelen en ik kwam nogal wat (goedkopere en simpelere) tips tegen die jullie misschien ook eens kunnen proberen.

- Kruidenthee drinken (kamille, pepermunt etc.)

Misschien hebben jullie er wat aan, ik ga er maar eens wat van uitproberen :))

Tijdje geleden heb ik in dit topic gepost dat brandnetelthee bij mij goed heeft geholpen! Van Zonnatura. Werkt zuiverend en is nog lekker ook! :) Als ik wat op voel komen, kom ik er haast altijd achter dat ik alweer een tijdje geen thee heb gedronken!

Brandnetelthee van Zonnatura werkt ook voor mijn huidje. :j
En voor de prijs hoef je het ook absoluut niet te laten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 21:28

_Noor schreef:
[naam] schreef:
Hai meiden!

Ik heb al een mailtje terug van die paardenmelkboerderij. Het is idd prijzig. Zo'n €17,50 à €27,- per week moet je op rekenen..

Maaaarr.. ik heb net even zitten googelen en ik kwam nogal wat (goedkopere en simpelere) tips tegen die jullie misschien ook eens kunnen proberen.

- Kruidenthee drinken (kamille, pepermunt etc.)

Misschien hebben jullie er wat aan, ik ga er maar eens wat van uitproberen :))

Tijdje geleden heb ik in dit topic gepost dat brandnetelthee bij mij goed heeft geholpen! Van Zonnatura. Werkt zuiverend en is nog lekker ook! :) Als ik wat op voel komen, kom ik er haast altijd achter dat ik alweer een tijdje geen thee heb gedronken!

Hoevaak dronk jij dat dan? Want ik heb gehoord dat teveel van die thee ook weer niet goed is..

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 21:30

Ik dronk om de dag ongeveer twee kopjes. :)

Anoniem

Re: Puisten, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 21:39

Okee :) Ik drink nu van die kruiden wellness van Pickwick :j Munt, aloë vera en limoen.

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 21:49

abeltje_xx schreef:
ik heb trouwens een vraagje aan de benzoylperoxide gebruikers.
ik had aan e huisarts gevraagd of ik nog cosmetica mocht gebruiken. hij zei dat foundation e.d. niet zo'n goed idee was, maar en enkele keer wel kon. ik vroeg hem ook naar verzorgingsproducten, in het bijzonder de lijn van nivea young, dat wist ie niet, dus zei hij maar dat ik het ws niet zou moeten doen. ook vertelde hij dat ik de BP als dagcreme aan zou moeten brengen.
de assistente vertelde mij vervolgens dat ik het alleen op plekjes aan moest brengen waar ik last had, stipjes zetten.
de apotheker vertelde mij dat ik best facewashes en peelings e.d. mocht gebruiken, zelfs dagcreme, maar dat ik nachtcreme moest vervangen met BP, als ik het wilde gebruiken, hoefde niet. nivea young leek haar wel een goede. ook van haar mocht ik de BP als dagcreme smeren, dus over m'n hele gezicht, alleen zei zij er wel bij dat het niet ging om hoe dik ik smeerde maar dat alles bedekt was.

dus nu de vraag, mag je nivea young gebruiken of niet, en hoe moet je het nu smeren?
ik smeer het nu dus als creme, dus over m'n hele gezicht, alleen s'avonds, want dat moest. ik gebruik geen nivea young of maskertjes ( ik heb nog wat dr. van de hoog liggen ) maar ik heb me net gedouched en m'n gezicht voelt iets trekkerig aan.
ik ben alleen bang dat als nivea young gebruik dat ik dan misschien het goede effect tegenwerk of verminder ofzo. ik heb het tijdens mijn minocycline kuur nooit gebruikt, had ik nooit behoefte aan, nooit trekkerig.
wie weet het antwoord?

Ik gebruik dit alleen in de avond, en dan stipjes waar nodig is, heeel dun omdat ik er anders echt,echt niet tegen kan, en het kan bleekvlekken geven op je kleding en b.v zo in mijn haar. Ik gebruik dan juist overdag een goede dagcreme, zodat me huid kan bijkomen van de BP.

Weet niet hoe oud je bent, maar mij is afgeraden om die lijn van niva te gebruiken, omdat ik die leeftijd grens al lang gepaseerd ben, en me huid anders nodig heeft. Gebruik nu die lijn van niva van 'gevoelige huid' Is roze verpakking geloof ik.

Erg fijn, erg tevreden !

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 21:52

ik ben 21, en ik kan heel goed tegen de PB, nergens last van, geen pijnlijk gevoel, branderigheid, roodheid. voelt alleen wat plakkerig als ik het net op heb, maar dan trekt het in en is het prima.

bleekvlekken enz, wist ik, ik ben daar wel voorzichtig mee en draag niks om mijn nek, was s'ochtends mijn gezicht een beetje met water en heb een oude kussensloop.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 15:46

en nog steeds even tevreden ? :D

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 17:00

Hmm.. eerst dronk ik ook veel tijd, de laatste tijd echt helemaal niets meer.. toch maar weer eens aan gaan beginnen dan, haha.
Kijken of dan dát het verschil maakt? :')

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 18:08

ik drink nu overdag (op school) alleen nog maar water, voor mijn gevoel scheelt dat ookal een stuk. :)

& ohja iemand vertelde dat vitamine B pillen zijn voor huid, haar en nagels, ofzoiets?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 18:12

Yep, ik gebruik die pillen. :)
Werkt(e) echt súper! Nergens meer last van gehad.
Ik gebruik ze nu nog steeds, anders wil ik wedden dat het nóg erger was geweest.. maar die stress, hormonen met al die menstruatie/baarmoeder ontsteking problemen en alles.. nee, niet echt bevoordelijk erbij, zoals ik al eerder had verteld.

Maar ik ben niet van plan om van die pillen af te stappen. :)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 18:13

van mijn verzorging lerares hoorde ik dat vitamine E voor huid haar en nagels is. :P
ze wist zeker dat ze niet B bedoelde..

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 18:13

en trouwens gefeliciteerd Cynn_x! :)

HRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 22:12

Ik gebruik sins een maandje? nu slakkenslijm en je ziet écht resultaat dus dat is wel aan te raden! :D

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 22:13

en na hoelang werkte het ? :D
droogte het je gezicht uit ?
hoevaak per dag/week gebruik jij het etc ? :o

HRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 22:15

In het begin 'sochtens en 'savonds en nu alleen savonds. Na ongeveer 1,5 week kon je bij mij al zien dat het echt minder werd. en nee m'n huid word er juist zachter van (zal bij iedereen anders zijn natuurlijk!)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 22:16

hm klinkt dus positief :j
ik heb ooit bij telestop een eeeeeeeeeeenorm duur spulletje dat gemaakt was van slakkenslijm gezien.
gebruik jij echt pure slakkenslijm ( :') ) of iets uit een potje ofzo? :)

HRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 22:17

Ik gebruik de slakkenslijm van de action :+ had gehoord dat het hielp
en vond het zonde om gelijk zoveel euro's er aan te besteden dus ach proberen kan nooit kwaad.
Maar het helpt bij mij gelukkig! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 22:18

* Komt binnenvallen *

Ik ga maar eens een paar slakjes zoeken in de tuin, die hebben we genoeg O:)

:r :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 22:20

Kan je ze niet gewoon over je gezicht laten euhm.. glijden? :))

HRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 22:21

Ik wou dat ook net typen :')
moet er niet aan deeeeeeenken. vooral als het dan een naakslak is :') IEEEEEEEH

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 22:25

Lekker slakkenmaskertje :)) Komkommertjes op je ogen lusten ze vast wel O:)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 22:30

gedver de gedver hahahah :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 22:34

Tja wie mooi wil zijn moet er wat voor over hebben he :D

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 22:39

ja, maar dat :wow:

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 22:39

Ach, als ik er geld voor zou krijgen zou ik het zo doen :)) (fearfactor idee :'))