Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hetbommeke schreef:En Jaan??? Gelukt???
Wyah_Rona, als je dat zegt zal het zeker niet lukken!!
Harlopen is leuk, dat werkt motiverender
Vanochtend 2x keer met de Podrunner gelopen, je moet wel van Techno houden, maar het loopt lekker.
onley schreef:hmm ik heb geprobeer dat start to run te downloaden maar krijg dan een 1 of andere toolbar wat ik dus absoluut niet op me pc wil hebben
onley schreef:hmm ik heb geprobeer dat start to run te downloaden maar krijg dan een 1 of andere toolbar wat ik dus absoluut niet op me pc wil hebben
japielover schreef:onley schreef:hmm ik heb geprobeer dat start to run te downloaden maar krijg dan een 1 of andere toolbar wat ik dus absoluut niet op me pc wil hebben
dat had ik dus ook!!
wat je kan doen en het is dus eigenlijk echt heeeeel makkelijk..
je moet een programma hebben wat muziek kan downloude
en dan kan je les voor les alles downloude niet ideaal maar het kan:)
ik heb het via lime wire gedaan
Sim0ne schreef:Ik heb wel twee sportbh's, zonder zou echt niet gaan (bij paardrijden heb ik ze trouwens ook al nodig). Ik heb een shockabsorber, en die andere weet ik niet welk merk. Als je naar de Perry Sport gaat ofzo, dan hebben ze verschillende soorten hangen. Op het kaartje wat er aan hangt kun je dan zien welke je moet hebben voor hardlopen.
Angela_ schreef:Ik heb vrij grote borsten dus ik heb echt wel een sport BH nodig (voor het paardrijden ook). Ik heb er een paar van de HEMA en ééntje van de V&D. Er bestaan toch ook speciale sport BH's voor het hardlopen met de bandjes gekruist op de rug?Welke sport BH hebben jullie eigenlijk?