Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Toke schreef:Kan een baby van nog geen 6 maanden je al uittesten trouwens? Ik heb de laatste dagen het gevoel dat dat hier aan het gebeuren is... Is lastiger, en vooral als ik er alleen mee ben, weent veel, ook bij het drinken aan de borst. Hoop dat dit snel over is! Net of hij aan het proberen is hoever hij kan gaan...
Ninita schreef:Hier was het vannacht 2 uur en 5 uur. Ik snap er niks van, sinds een week komt hij weer 2 keer 's nachts
Ik begin nu onderhand wel te denken dat ik misschien niet meer genoeg voedingsstoffen in de melk heb zitten waardoor hij de hele tijd zo'n honger heeft. Maar ja.. we kijken het nog wel even aan.
Ninita schreef:Jenny wat toevallig, ik ben ook alleenstaande moeder
benangelique schreef:wow, wat moet het zwaar zijn voor jullie beiden zeg! kan me zo voorstellen dat het moeilijk is om alle zware maar vooral ook leuke momenten niet direct met iemand die je lief hebt te kunnen delen!
respect hoor, mijn moeder heeft ons ook alleen op moeten voeden en pas nu ik zelf moeder ben snap ik hoe moeilijk dat voor haar geweest moet zijn. mijn vader is overigens compleet uit beeld geweest.
@hier:
vrees echt dat de hoeveelheid voeding gaat teruglopen. tessa komt 's nachts weer iedere 3 uur ipv iedere 5 en wil sinds gisteren ieder uur aan de borst.
probeer tussendoor al extra te kolven om de productie op te krikken, maar krijg er nauwelijks wat uit.
verdikke.