Hij is idd grappig maar ik zou hem ook niet laten zetten.
bromfiets
Geplaatst: 05-09-09 11:39
Pluttersput schreef:
Deed dat niet heel erg veel zeer om hem daar te laten zetten? Dat lijkt me echt pijnlijk.. Volgens mij is het vel daar ook niet zo dik, of vergis ik me?
De R is de eerste letter van mijn pony replay. Ik heb hem nu 4 jaar maar vanwegen mijn ziekte kan ik hem al een jaar maar heel weinig zien.. gelukkig heeft hij een goede verzorgster. , maar ik mis hem wel heel erg.. en daarom heb ik de 3 in mijn nek laten zetten zodat ik hem altijd bij me heb
Ah oké. Ik vind het echt supergrappig maar zou het zelf dus ook nooit doen, om de reden dat ik 't altijd kaal wil hebben daar. En dan is 't helemaal niet leuk meer.
Hahaha zo stom. Een vriend van een vriend van een vriendin van mij (volgen we 't nog?) heeft "Je naam" op zijn kont staan. Die zegt dus altijd: Ik heb je naam op mijn kont laten tattoëren.
Roane
Geplaatst: 05-09-09 15:02
De tattoo en de plek rondom is nu warm en gezwollen, als een muggenbult klopt dat gewoon? Zwelling puur van het tattooeren?
edit: ik heb niets tegen homo's hoor, ik val zelf ook op het zelfde geslacht, maareh je hoeft er niet zo mee te spotten
Kell_87
Geplaatst: 05-09-09 15:21
Ik heb ook sinds 2 maanden eindelijk een tattoo, van me onderbuik naar me zij toe een soort siersel met sterren. Ik was zo bang voor de pijn dat ik maar verdoving gebruikt hebt (emla zalf) Echt wonderspul voelde er helemaal niks van! (gelukkig maar )
Moet wel eerlijk zeggen dat tattoo's erg verslavend zijn, wil nu al een tweede!