Dat zit er niet in. In het slechtste geval groeit hij uit en haal je hem er uit voor dat je met een groot litteken zit Dan houd je er niets anders aan over dan een rozig puntje dat in de loop der jaren vervaagd. (tenzij je hem echt al een tiental jaren hebt, dan zal het wat moeilijker worden om hem dicht te krijgen. DQ hier kan daar over wat meer vertellen geloof ik.)
xDramaQueen
Geplaatst: 21-10-09 18:16
ik zou niet durven zeggen of dat gaat werken phara op kraakbeen ben bang van niet...
kwam nog een foto tegen van vroegah... jeetje wat een buik
Zou ook niet weten hoe ik het aan m'n moeder moet brengen. Er tegen zal ze niet zijn denk ik.
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 21-10-09 18:53
Whahaha, ik vond het ook eng toen ik hem ging laten zetten. Inmiddels heb ik de mijne 1 maand, en heb er absoluut geen spijt van! Het zetten deed ook echt absoluut géén pijn. Eventjes een vervelend gevoel als het klemmentje gezet wordt, that's it.
Die van mij is nooit echt vervelend gaan doen (tot nu toe). Soms een beetje korstjes, maar verder nooit pijnlijk, bloed of echt pus..
navelpiercings worden meestal boos tussen de 3de maand en dat kan tot anderhalfjaar erna duren máár dit is niet bij iedereen maar komt veel voor dat hij in de 3de maand of iets eerder of later ineens gaat pussen, rood word en gaat irriteren.
Welnee, want dat vind je dan zonde van je geld en moeite
Fiorile
Geplaatst: 21-10-09 19:36
kelcy schreef:
@Fiorile ik heb er een in me pols en gaat al 1,5 jaar prima maar 3 vriendinnen van me hadden hem op het heupbot en jawel alle 3 uitgegroeit ik denk dat het daar geen aanrader is nee
Je bedoelt waarschijnlijk @niwla? Ik heb geen MD's en ambieer ze ook niet...
__PrinCes
Geplaatst: 21-10-09 19:39
Fiorile schreef:
__PrinCes schreef:
Getsie, volgens mij trek ik m er dan gelijk uit.
Welnee, want dat vind je dan zonde van je geld en moeite
Ik heb ehm, 11 oorbellen, een neus piercing, en lip piercing (links).
Lous
Geplaatst: 21-10-09 20:52
Dames onthou: dit is geen kletstopic. Onliners zijn hier niet toegestaan. Dit topic is bedoeld om vragen en/of opmerkingen te plaatsen over piercings. Om te kletsen over piercings is een apart piercingtopic in de huiskamer.
zijn er hier mensen met een tongpiercing? ik zou er graag 1 willen, maar mijn ouders zijn er fel op tegen omdat de tandarts zei dat het héél slecht is voor je tanden.. doet het zetten zeer? een vriendin van mij heeft er ook 1 en zij zei dat het heel zeer deed, maar een vriend van mij zei dat hij er niks van voelde. dat zal ook wel aan de persoon liggen denk ik, maar je tong lijkt me nogal een gevoelige plaats...
Ik heb gek genoeg ook bang om eentje te laten zetten Snap niet waarom maar het lijkt mij dus ook enorm pijnlijk. OOOIT komt hij er maar Eerst moed verzamelen.
Tongpiercing vond ik heel erg meevallen. Ik vond gaatjes in mijn oren laten schieten pijnlijker eerlijk gezegd
Zo lang je er niet mee gaat spelen, is het niet slecht. Maar ken ook mensen die constant met hun tongpiercing over hun tanden gaan, tja das er niet goed voor
Lous
Geplaatst: 21-10-09 21:56
En plastic balletjes erop wil ook wel een heel stuk helpen voor het behoud van je tanden
Tongpiercing verschilt gewoon echt per persoon! En het kan net zijn dat het op een bepaald plekje van jouw tong wordt gezet waar het erg gevoelig is, meer gevoelig dan bijv. 4 mm ernaast. Plastic balletje helpt idd tegen het behoud van je tanden, een lippiercing is hetzelfde.. aangezien je er in het begin er erg mee gaat spelen!
Bij een tongpiercing is het gewoon zo: je tong is een spier, en daar lopen veel zenuwen, omdat je tong opzwelt zal het de eerste dagen pijn doen, als je een goede piercer hebt zal die ook eerst goed naar jouw tong kijken, omdat elke tong verschilt.
Ik ben niet bang voor de pijn achteraf (gek genoeg ) maar ik ben altijd bang voor de pijn tijdens het zetten Achteraf mag het zoveel pijn doen als het wil