Oh, nu zie ik het! Dacht eerst dat het heel wat anders was
Ja, ik mis het ook niet, zodra ik goed begin.
Moet ik wel eerst goed beginnen. Geef het altijd zo snel op. Ik hoef maar 1 ongezond ding te eten en dan heb ik iets van: Ik heb het nu al verpest, dus kan ik net zo goed de rest ook eten.
Jup, bij mij ging het ook goed. Begonnen met ontbijt Yoghurt Appel 2 boterhammen Sinasappel Avond eten
Anoniem
Geplaatst: 01-09-09 18:49
mag ik me ook melden ? ik ben niet echt te dik, maar dikker dan andere meiden. vooral strak buikje in de zomer mis ik. ik zou er graag een kilo of 5 af willen hebben. ik ben 1,63 groot en weeg zo'n 55 kilo.
misschien vind ik hier de motivatie om af te vallen
Ik had als lunch een wit bolletje met kaas, en als avond eten zit ik nu aan een lekker vers stokbroodje. Met ijsbergsla, komkommer, tomaat, ui & kip.
Lien_
Geplaatst: 01-09-09 21:18
Succes meiden.. Ik heb vanochtend 1 broodje, eierkoek en appel gehad.. en 3 glazen water.. op school aardig wat water (heb nieuw gehaald in de pauze enzo) en een mini-krentenbol en een eierkoek.. en thuis had ik echt trek, toen heb ik een kiwi, een mini-krentenbol en nóg een eierkoek gegeten best veel.. oja en 2 glazen water. 's Avonds normaal en net nog 3 glazen water en een appel. Beweging.. naar school en terug fietsen, een uur paardrijden en een half uur op de crosstrainer
Enne, normaal neem ik meer eten mee naar school en eet ik minder als ik thuiskom, maar mijn dag was een beetje langer dan gepland
Heb vandaag een half wit zacht broodje op. Was pas laat wakker en had haast. Verder een kwart glas cassis light. Ga zo beginnen aan (alweer ) een stokbroodje met sla, tomaat, komkommer, ui en kip. En weer aan de thee.