Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sharoontje schreef:Silvaantje schreef:Ik heb een piercing in mn kin zeg maar onder mn lip.. alleen heb m nu 2 weken en het zit er goed in enzo alleen het buitenste randje om het gaatje heen zeg maar is best wel hard geworden.. is dat normaal?
Ja dat vraag ik me ook af, dat harde randje heb ik ook.
sharoontje schreef:Silvaantje schreef:Ik heb een piercing in mn kin zeg maar onder mn lip.. alleen heb m nu 2 weken en het zit er goed in enzo alleen het buitenste randje om het gaatje heen zeg maar is best wel hard geworden.. is dat normaal?
Ja dat vraag ik me ook af, dat harde randje heb ik ook.
_zwikkie_ schreef:Bolletjes zijn bolletjes , Alleen je moet gewoon goed kijken naar de mm.. En als het om een tongpiercing gaat mag er volgens mij geen diamantje inzitten..
_San87_ schreef:_zwikkie_ schreef:Bolletjes zijn bolletjes , Alleen je moet gewoon goed kijken naar de mm.. En als het om een tongpiercing gaat mag er volgens mij geen diamantje inzitten..
Ah, kijk aan. Dan moet het goedkomen. En gezien de plek van de piercing, blijf ik maar gewoon bij bolletjes, dat lijkt me het beste.
_zwikkie_ schreef:En een vriendin van me heeft dus wel een tongpiercing die is er ook voor afgeraden
_zwikkie_ schreef:_San87_ schreef:
Ah, kijk aan. Dan moet het goedkomen. En gezien de plek van de piercing, blijf ik maar gewoon bij bolletjes, dat lijkt me het beste.
Maar neem wel goede bolletjes en geen plasticen bolletjes. Die blijven niet goed op je staafje zitten.