lekker even uitrusten nog.Geen Spanje maar wel warm hier
Hallo HermlijnJij mag geen tukje doen
waar slaat dat nu op? Je lichaam vraagt daar niet om maar schreeuwt het uit
Een hele dag plat..nee maar als jij dmv een uurtje slapen de rest van de dag volhoud moet je het gewoon doen.Je lichaam is in strijd met een virus,dat kost energie....als jij dan ook nog je rust niet neemt die je nodig hebt,pleeg je een aanslag op je lichaam.
Ik heb geen Pfeiffer maar tot nu tot heeft elke arts mij op het hart gedrukt dat ik rustig aan moet doen en goed naar mijn lichaam moet luisteren.Als ik werk dan doe ik zeker een tukje,dat wil mijn lichaam nu eenmaal.Anders rust ik nog steeds elke dag een uur of 4,gewoon lekker bankzaken.De ene dag heb ik daar meer behoefte aan dan de andere maar ik neem mijn rust.
Je moet niet de hele dag blijven liggen,dat is niet goed.Stel voor jezelf een opdracht per dag en vul de rest in zoals je lichaam dat aangeeft.Kan een boodschap zijn,paar uur school/werk op stofzuigen...of wat anders.Zo heb je toch je beweging en afleiding en als je fit bent kun je nog wat anders doen maar dat hoeft niet
Zo kun je zelf kijken hoever je kunt gaan...heel belangrijk om in beweging te blijven maar je mag je lichaam niet overvragen.
Scheeld een hoop stress en energie

Mijn vriend zegt dat je een andere vriend moet nemen
,als hij geen begrip heeft voor wat jij doormaakt en je niet steunt,is hij je niet waard
Laat hem eens wat onderzoek gaan doen en kijken wat het precies inhoud.Jij moet een goede arts zoeken met verstand van zaken en je ouders meeslepen,kunnen ze met hun neus op de feiten gedrukt worden
Wat jij hebt is geen klein spierpijntje of een lichte kou...bah wat heb ik er een hekel aan als mensen je niet serieus nemen
Sterkte hoor
Het experimentele programma is voor mij tijdelijk in de koelkast gezet,ik hoor dit donderdag definitief.Zolang ik aan de B12 ben mag ik hier niet aan meedoen omdat dat de eindresultaten zou beïnvloeden.
Als ik besluit weer te stoppen met de B12 ,mag ik alsnog instappen.Ze konden wel begrijpen dat ik nog even doorging met de B12 nu ik resultaat dreig te hebben
Ik heb mij vorige week een paar dagen echt heel goed gevoeld,totaal niet moe.Niet elke 5 minuten moeten zitten...niet ziek voelen en niet uitgeput en uitgekauwd,niet misselijk.Had zelfs geen geduld voor mijn verplichte rustuurtjes
Wel blij dat die andere optie ook blijft hoor,je weet maar nooit
Er zijn tijden dat ik erover gedacht heb om daarmee te stoppen...maar je kinderen schop je ook de deur niet uit als het even wat minder gaat.
geniet van de avond!!
En laten we het maar niet over de stage hebben.