Wel balen dat hij hem 2keer moest zetten..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Wat is google?
Horsii_mine schreef:Pff.. M'n ouders zijn een beetje boos..
Ik had afgelopen vrijdag [Tijdens een schooluitje] eindelijk m'n industrial laten zetten!
Durfde het eerst niet te zeggen omdat ik wist dat mn ouders het niet goed zouden vinden. Vandaag toch maar gedaan, maar heel erg blij zijn ze niet. Volgens mijn moeder lukt het agressie uit en loop ik voor schut etc. M'n vader heb ik nog niet gesproken *Zucht*.. Maarja.. Over n paar weekjes is dit alles weer vergeten hoop ik en dan kan ik echt gaan genieten van mn industrial, zonder dat ik hem hoef te verbergen voor m'n ouders
Horsii_mine schreef:Pff.. M'n ouders zijn een beetje boos..
Ik had afgelopen vrijdag [Tijdens een schooluitje] eindelijk m'n industrial laten zetten!
Durfde het eerst niet te zeggen omdat ik wist dat mn ouders het niet goed zouden vinden. Vandaag toch maar gedaan, maar heel erg blij zijn ze niet. Volgens mijn moeder lukt het agressie uit en loop ik voor schut etc. M'n vader heb ik nog niet gesproken *Zucht*.. Maarja.. Over n paar weekjes is dit alles weer vergeten hoop ik en dan kan ik echt gaan genieten van mn industrial, zonder dat ik hem hoef te verbergen voor m'n ouders
Saul schreef:Mijn moeder vermoord me .. Ze word hysterisch als ik weer wat nieuws heb. Mn MD's heeft ze ook nog niet gezien, mijn lichaam, mss wel door haar gedragen ed. Maar helaas, ze doet er niets aan, op een gegeven moment is het tijd om je kind los te laten vind ik altijd ..
Mijn moeder denkt dat ik het doe om haar te stangen, de piercings en tattoo's
sharoontje schreef:Google is een zoek en info site
Maar dat vroeg ik niet, ik vroeg wat een snug was en geen dom antwoord ''wat is google''Dit topic is om vragen te stellen neem ik aan?