Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rocymax schreef:Ja dat is bij mij ook zo, ik zit hier alleen en dan moet al iemand die dan vrij heeft mij vervangen of iemand moet dan een dubbele dienst draaien. even offtopic lammie, wat een mooie paarden heb je, ik heb even in je profiel zitten spieken om te kijken wat voor werk je doe.
rocymax schreef:Nee tjitske ziet er nog lekker jong en gezond uit, ze oogt nog lekker jeugdig. ik ben recepcioniste in een vakantieappartencomplex in salou,.
Nouja, proberen positief te blijven en zo maar proberen wat te slapen ofzo.

, heb de hele dag op bed gelegen, medicijnen ingenomen, en het is er nog wel maar niet zo heftg meer, ik heb wel een vuurrood hoofd,
het lijkt wel of mijn hoofd in brand staat
Gaat het vandaag weer wat beter met je of sluimert de pijn nog steeds door in je hoofd? Wat naar trouwens van die buren.
(Je berichtje had ik gisteren over het hoofd gezien
).
Ik heb nu voortaan alleen Maxalt voor bij aanvallen, maar preventief mag ik niks meer slikken omdat ik van het zachtste middel op de laagste dosis al onwel word. Tja. Ik begrijp hem wel, maar ik vind dit toch echt wel heel naar. 

Zit nu op mijn werk, en het is hier bloedheet, of ik ben het, ik zie knalrood, net een tomaat, hahaha en het giet hier weer van de lucht. Vanmorgen ben ik naar de manege geweest waar vanaf donderdag mijn paardje komt te staan, want ik moest even de papieren regelen, toen voelde ik me gelukkig wel iets beter.
Ik hoop dat je niet tot al te laat hebt hoeven werken en je vannacht of vanochtend goed uit hebt kunnen zieken.
Ik ben benieuwd wat er uit je bloedonderzoek is gekomen. Ik hoop toch wel voor je dat ze iets (niet ernstigs) hebben kunnen vinden, zodat er in elk geval iets aan gedaan kan worden!
Dit is gewoon geen leven. Aanvallen van een paar uur en 1 of 2 keer per maand is nog te doen, maar zoals het nu gaat is het waardeloos. De dokter moet ook begrijpen dat dit geen leven is. Als het zo doorgaat word ik nog ontslagen. Ik moet echt weer terug naar de huisarts of naar een neuroloog. 
), dus ik hoop dat de aanval niet weer in volle vaart terug komt als die straks is uitgewerkt...