Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
serena1978 schreef:Zo ben net weer van het ziekenhuis, moest bij de de anestenist en fysio langs.
Tja alleen ontzettend bagger dat ik zeker 6 weken moet wachten alleen als de situatie verslechterd dus dat ik uitval verschijnselen krijg van blaas of spierverlaming kon ik wel voorrang krijgen.
Word ook op de standaard hernia operatie geopereerd dus geen micro operatie.
Ga zo eerst mijn zorgverzekeraar bellen als die mij kunnen helpen.
Ik moet wel zeggen dat het iets beter gaat met de pijn heb het langer kunnen volhouden alleen kreeg sinds gisterenavond wel weer pijnscheuten in het schaamstreek.
Al met al ben ik emotioneel nu echt een wrak aan het worden.
superpony schreef:serena1978 schreef:Zo ben net weer van het ziekenhuis, moest bij de de anestenist en fysio langs.
Tja alleen ontzettend bagger dat ik zeker 6 weken moet wachten alleen als de situatie verslechterd dus dat ik uitval verschijnselen krijg van blaas of spierverlaming kon ik wel voorrang krijgen.
Word ook op de standaard hernia operatie geopereerd dus geen micro operatie.
Ga zo eerst mijn zorgverzekeraar bellen als die mij kunnen helpen.
Ik moet wel zeggen dat het iets beter gaat met de pijn heb het langer kunnen volhouden alleen kreeg sinds gisterenavond wel weer pijnscheuten in het schaamstreek.
Al met al ben ik emotioneel nu echt een wrak aan het worden.
Hoi, ik zeg nogmaals, als jij je verzekeraar belt kan je vaak eerder geholpen worden in een kliniek. Ik was echt meteen geholpen en laproscopisch. Ik werd echt pijnloos wakker en heb me netjes aan hun regels gehouden voor herstel. Dat kost wel even wat tijd, maar moet je echt nemen.
Oke, lees hierboven en zo reageerde mijn verzekeraar niet, maar ik heb zelf het verzoek gedaan dat ik naar die kliniek wilde en dat hebben ze supersnel geregeld.
Zammie schreef:@nadita, moet je niet een rustkuur ondergaan? Liggen op een goed matras en verder alleen eruit om wat te lopen? Ik heb zelfs de rustkuur van compleet plat nog moeten doen. 2 weken helemaal niet van bed. Alles liggend moeten doen. Ik ben pas (maar kwam ook omdat ik zelf erg angstig voor de operatie. De hernia zat/zit helaas weer op een erg moeilijke plek) na 3/4 jaar geopereerd. Zitten is inderdaad het meest belastend, maar weet ook van die tijd en heb ik nu ook nog steeds, dat staan erg vermoeiend is voor mijn rug. Ik zou dus als ik jouw was, proberen zoveel mogelijk plat en lopen en de rug niet teveel belasten met zitten.
nadita schreef:Is er iemand hier op Bokt, die dit topic leest, misschien spontaan van een hernia genezen?
nadita schreef:@serena1978: ik heb geen uitvalverschijnselen. Tenminste, nog niet. Heb nu bijna 6 weken last van de zenuwpijn. Daarvoor had ik vreselijke rugpijn. HA dacht ook eerst dat het spit was. Later kreeg ik uitstraling in mijn been, en toen werd de diagnose hernia gesteld. Ben bij neuroloog geweest, ik moet over 2 weken door de MRI om te kijken hoe ernstig de hernia is.
Maar jij hebt nog steeds zenuwpijn? Dat vind ik het meest erge. Is geen pijnstilling die daar tegen helpt, en het wordt ook nog niet hard minder.
Zie mijn hele zomer in rook opgaan. Heb een paard staan wat volop in training is/was. Daar baal ik zo van dat ik niet mag/kan rijden.
Gelukkig rijdt mijn instructeur hem twee of drie keer per week. En ik probeer hem af en toe te longeren. Dat lukt 's morgens nog wel, dan heb ik het minste pijn.
@Prii: ja heb behoorlijk pijn. Maar alleen met lopen en staan. En op bepaalde manier zitten. Liggen en 'hangen' op de bank gaat nog het beste. Maar bewegen moet volgens de dokter.
Tja, een hernia is geen lolletje. Als ik de mensen hier zo hoor is het ook een langdurig iets.
timokyana schreef:Sorry om het topic omhoog te halen.
was aan het zoeken op spit en vergelijkbare klachten.
Ik zie dat de symptomen erg wisselen per persoon.
Ik heb om 14.15 een afspraak bij de huisarts, als ik het hier zo lees hoop ik dus inderdaad op spit en niet op een hernia.