Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 20:46

dat lijkt me ook eng Bloos!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 22:17

Sence schreef:
imd schreef:
Bij de hema zijn er nu ook beha's voor extra grote cups hè, die gaan tot F geloof ik Lachen

De kwaliteit, en hoe modern zien ze er uit? Clown

Ze zijn heel leuk vind ik Lachen Gewoon normaal, met leuke patroontjes en kant enzo.. De kwaliteit kan ik niets over zeggen, ik heb wel hema BH's, maar dan size heul klein ongeveer Tong uitsteken Die zijn goed, en niet duur.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 09:56

Ik heb ook grote borsten, cup E en op dit moment zelfs een BH maat F.
Ik sta op de wachtlijst voor een borstverkleinende operatie. De hele mikmak daarvan heb ik al gehad, ben goed afgevallen en opnameformulieren ingeleverd, het is nu dus echt alleen wachten wanneer ik aan de beurt ben en dat is over max 7 maand.

Ik was het dan ook echt helemaal zat, mijn borsten zitten me in de weg, zijn zwaar, als ik op mijn paard zit, zitten ze gruwelijk in de weg. Leuke truitjes shoppen? 9 van de 10x zijn ze te klein omdat ze over mijn borsten moeten en dan koop ik ze groter, zitten ze bij mijn borsten strak en dan bij mijn buik flubbert het shirt alle kanten op...

Ik ben zoooo blij dat ik daar binnenkort vanaf ben!!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 09:58

Spannend zeg! Weet je al wanneer het gaat gebeuren?
Ik lees hier wel dat echt veel mensen last hebben van hun borsten. Ik heb er eigenlijk helemaal geen last van (behalve starende mannen, geen leuke of dure bhs en bikinis.....)

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 10:00

Nou ik heb ook nog eens een blessure aan mijn schouder, mijn sleutelbeen is uit de kom door een val van mijn paard. Mijn bh bandje zit er telkens net op/voor en heb dan ook continu pijn. Hierdoor ga ik scheeflopen en heb nu dus ook onwijs last van mijn rug. (loop ervoor bij een sportfysio)

Als het goed is, is het over uiterlijk 7 maand zover, maar van mij mag het morgen!! Ik kijk er onwijs naar uit, de PC zei zefls dat ie nog nooit iemand zó enthousiast had gezien over dat ze geopereerd mocht worden Nagelbijten / Gniffelen

June92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 10:48

Wat me net te binnen schiet, een week of drie geleden heb ik een trap gehad van een van onze paarden, gedeeltelijk tegen mijn linkerborst. Gelijk naar de EHBO, foto's maken, bloed afnemen, hartfilmpje maken, omdat je hart daar in de buurt zit en het dan dus gevaarlijk kan zijn. (En er was een hele knappe dokter Clown ) Ik had een zwaar gekneusd borstbeen, en later kwam de verpleegster naar me toe en zei dat ik geluk had met mijn 'voorgevel', dat die voor veel weerstand had gezorgd Clown

Patricia, ben je daar echt niet zenuwachtig voor? Het lijkt me echt eng. Ik heb ook een E-cup, maar mij zit het niet echt in de weg. Soms loop ik wel een beetje voorover, merk ik. Wat heb je trouwens een geweldig paard, heb je profiel doorgelezen Knipoog

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 10:58

Als ik hier zo lees dat het bij de meeste enorm is mee gevallen kom ik steeds dichter bij het punt om naar de huisarts te gaan.
Ik vrees alleen dat hij niet zo snel een doorverwijzing geeft, daar is hij nooit zo vlot mee.
Maar gezien mijn chronische nek en hoofdpijn klachten kan hij er denk ik ook niet echt onderuit.
Ik heb het er met hem nog nooit eerder over gehad, dus misschien denkt hij dat het een gril is.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 10:59

*kijkt ook snel even in het profiel* Inderdaad een prachtig paard!!
haha June....Dus het was een soort airbag??

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 18:48

Ik kan het echt iedereen aanraden, ik ben er zo blij mee, de beste beslissing van mijn leven! Ik zou het nu zo weer doen. Er is hier trouwens ook een topic over borstverkleining, daar heb ik, toen ik voor de keuze stond, heel veel aan gehad.
[MW] [Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Op pagina 67 staat een klein verslagje van hoe mijn operatie is gegaan.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 20:23

Ik ga donderdag naar de HA om te praten over borstverkleining...... wat een positieve verhalen....

Ik ga ook even kijken in dat topic.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 20:45

June92: Nee ben absoluut niet zenuwachtig, ik kijk er erg naar uit! Waarschijnlijk als het eenmaal zover is, komen er best nog wat kriebels maar dat is normaal lijkt me Nagelbijten / Gniffelen

Ben zo benieuwd hoe het is 'zonder' borsten Clown

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 09:06

Patriciavt, beter zeg!

Ik wist niet dat er zoveel bij een operatie aan vooraf ging.

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 11:26

Hee dit topic heb ik nooit gezien. Heb de zelfde probelemen als jullie. Heb cup 75E, had veel liever kleiner gehad. Mensen kijken ook altijd zo naar je Nagelbijten / Gniffelen . En inderdaad goede BH's kopen is ook verschrikkelijk Clown .

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 11:42

Ik zie dit topic ook pas voor het eerst! Ik heb zelf 75D, maar er is niets leuks te vinden... Binnenkort moet ik opzoek naar een leuk setje, ik denk dat m'n vriend dat wel erg kan waarderen. Tong uitsteken Alleen waar...

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 11:45

hier meld zich nog iemand.
Heb zelf cup D/E, maar dan omvang 95/100
ook weinig te vinden, maar doordat ik steviger ben, vallen de grote van mijn borsten mee, maar in de toekomst, laat ik zel verkleinen, want heb er steeds meer last van

rosanne1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 12:33

ik ben maar 1.58 mtr en heb 70D.
Je zou het niet zeggen als je me ziet, vind ik zelf... maar een ctje past toch echt niet.

wat ik me afvraag, nemen jullie nog wel vaak voorgevormde bh's, ondanks je cupmaat?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 12:47

Altijd voorgevormd! Dan wiebelt de boel een heel stuk minder Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:19

rosanne1988 schreef:
ik ben maar 1.58 mtr en heb 70D.
Je zou het niet zeggen als je me ziet, vind ik zelf... maar een ctje past toch echt niet.

wat ik me afvraag, nemen jullie nog wel vaak voorgevormde bh's, ondanks je cupmaat?

Ik nooit voorgevormd. Ook geen idee in hoeverre je die hebt in mijn maat.

June92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:20

Ik heb altijd voorgevormd, anders wiebelt het alle kanten op Clown

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:03

Ik heb beiden, voorgevormd en gewone bh's.
Voorgevormd vind ik fijner zitten maar is niet altijd in mijn maat..

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:28

@-Nicky: niets leuks te vinden???? Sinds ik 75D heb, shop ik me helemaal suf aan setjes! Haha! Probeer maar iets te vinden in 75G (mijn maat voor de operatie)

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:29

Clovertje schreef:
@-Nicky: niets leuks te vinden???? Sinds ik 75D heb, shop ik me helemaal suf aan setjes! Haha! Probeer maar iets te vinden in 75G (mijn maat voor de operatie)

Ik wilde net hetzelfde zeggen Haha! 75 D is toch vrij makkelijk te krijgen, bijv bij de hunkemoller.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 17:40

Ik had voorheen niet voorgevormd (alleen om het feit dat we geen normale konden vinden), maar sinds mijn eerste voorgevormde, áltijd! Anders vind ik dat het lijkt alsof het hangt, wanneer ik een normaal tshirt aan heb.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 17:51

ik heb hetzelfde probleem
toen ik 12 was had ik al dubbel d
nu ben ik bijna 28 en heb cupmaat 75/80 h of i (ligt eraan welke merk en hoe de bh uitvalt qua maat)bij een lengte van 1.75 en gewicht van rond de 70 kg

ik haal veel bh s en bikinis bij nicky lingerie in eindhoven; zijn erg duur maar passen perfect en goed kwaliteteit
en vorig jaar heb ik de ideale sportbh voor grote maten gevonden op indoor brabant
daar stond een kraam van www.kiesdejuistesportbh.nl
en heb toen er gelijk 1 gekocht; zit uitstekend en heb minder rugpijn tijdens het paardrijden
eerst deed ik altijd een gewone bh aan met extra strak topje erover en dan nog een shirtje en dan ging ik rijden en dan had ik na 10 min al weer rugpijn maar nu hoeft dat dus niet meer
ik heb trouwens nog een bh van dit merk te koop voor geinteresseerden
de bh was geleverd in de verkeerde maat en hier kwam ik pas na paar weken achter en toen kon ik niet meer ruilen ;maat 85 H in he zwart model friction free; kijk maar eens op de site ;kostte 69,95
als iemand interesse heeft dan mag diegene de bh overnemen voor 60,00

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 17:54

Ik had nog een vraagje voor degenen die BH's 'vermaken': waar kort je ze in? Ik heb maat 60F, dus qua cup is dat een 70D. Maar de band moet dus ongeveer 10 cm ingekort worden. Waar en hoe? Want als ik het doe, krijg je toch een klein stukje dubbel en dat doet pijn. Bovendien zitten de bandjes dan raar...