Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Diamante schreef:Ik slik al best lang de microgynon30,
nou wil ik vanavond stoppen omdat ik me er al een tijdje niet meer fijn bij voel. Mn ongesteldheid klopt niet meer etc.
Weet iemand een goede vervanger, wil zoiezo even langs de dokter..
_WenDy schreef:Diamante schreef:Ik slik al best lang de microgynon30,
nou wil ik vanavond stoppen omdat ik me er al een tijdje niet meer fijn bij voel. Mn ongesteldheid klopt niet meer etc.
Weet iemand een goede vervanger, wil zoiezo even langs de dokter..
Ik slikte die ook, werdt ongesteld wanneer mijn lijf dat wilde en vooral niet in de stopweek, dus een week niet en 3 weken wel ongesteld enzo...![]()
voor 3 maanden de MG 50 gekregen en toen ging het goed, maar in het verleden bleek wel dat de MG 30 toch niet werkt bij mij, dus mijn HA wilde mij weer op de MG 30 zetten , maar na overleg heb ik nu een 3 fase pil en die gaat zowaar al 3 maanden goed.
Heb ook de prikpil gehad maar was continu ongesteld, niet zo heftig maar toch vervelend, de implanon door mijn HA laten zetten die bleek na onderzoek(wel meteen na plaatsing) er toch niet in te zitten![]()
spiraaltje werd afgeraden omdat ik nog geen kinderen heb gehad en dus pijnlijk zou kunnen zijn met inzetten, maar ik lees dat daar de meningen over verdeelt zijn...maar ik ben bang dat ik met spiraaltje ook continu ongesteld ben....
Marchador schreef:Nou het is bijna een week geleden dat ik de Mirena liet zetten. Af en toe nog stekende pijnen, als er een scheermes in mijn buik zit, dat is wel heel vervelend!!
Ben benieuwd hoe lang dit blijft. Mijn collega vertelde al, zijn vriendin heeft na 6 maanden Mirena eruit gehaald omdat hij niet beviel en ze pijn in haar buik bleef houden. Hoop niet dat ik dat heb.
Het vloeien na het zetten valt gelukkig mee, dat had ik erger verwacht.
Diamante schreef:ik ben gister mn pil niet gehad en heb vanmiddag seks gehad met mn vriend. Als ik hm vanavond alsnog pak (telaat dus) .. is ht risico dan groot?
Demone schreef:Vraagjeeeee..
Ik ben nu al een aantal jaar aan de pil en wil over op de nuvaring of implanon... Moet ik hiervoor een afspraak maken bij de HA of kan ik naar de spreekuur?