maar dan dacht ik "ja maar dan kan ik natuurlijk ook niet paardrijden"
E dan ben ik toch maar blijven zitten, was het blijkbaar toch niet zo erg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Share schreef:Ik vind het pas irritant dat als je ziek bent en je toch gaat werken, en als je dan bibberend van de koorts je probeer te doen en je vraagt of je naar huis mag omdat het echt niet gaat je doodleuk krijg te horen, nou liever niet, je blijf maar gewoon tot 6 uur. nou sorry dan blijf ik de volgende keer dat ik me niet zo heel ziek voel maar wel beroerd gewoon thuis. makkelijk met je personeel omgaan? dan ga ik makkelijk met de baas zn centen om
Share schreef:Ik vind het pas irritant dat als je ziek bent en je toch gaat werken, omdat je loyaal wilt zijn aan het bedrijf en je baas. je doodleuk krijg te horen, als je vraagt of je naar huis mag omdat je niet kan functioneren en zit te bibberen vd koorts 'nou liever niet, je blijf maar gewoon tot 6 uur'
dan blijf ik de volgende keer als ik me niet zo heel ziek voel maar wel beroerd, gewoon thuis.
makkelijk met je personeel omgaan? dan ga ik makkelijk met de baas zn centen om
KiWiKo schreef:Faye........... het is nu niet zoals ik het wil, absoluut niet..... maar het is even niet anders....... tis nu inleveren voor haar en voor mij....... gelukkig hebben we het wel heel goed samen en kunnen we er goed over praten en denken en is er ruimte voor haar om te ventileren .......
maar ideaal is het niet.........
en daarom kan ik ook heel, heel naar reageren als mensen zich onterecht ziekmelden.
Jaimyliefje schreef:Kijk, je werkt bij de Albert Heijn dus ik vind dat dat (voor één keertje dan) wel kan.
Maar had je nou een andere baan, leraar, dokter of iets anders in die richting, dan zou ik het echt not done vinden!
Loeser schreef:Jaimyliefje schreef:Kijk, je werkt bij de Albert Heijn dus ik vind dat dat (voor één keertje dan) wel kan.
Maar had je nou een andere baan, leraar, dokter of iets anders in die richting, dan zou ik het echt not done vinden!
Het kan zowiezo niet. Maakt niet uit waar je werkt.
Ik werk zelf bij Albert Heijn en krijg vaak van dit soort ziekmeldingen. Mensen moeten van mij gewoon komen proberen, mogen daarna nog naar huis als het echt niet gaat. Dit doe ik wel alleen bij de mensen waarvan ik weet dat ze al thuis blijven als er een scheet dwarszit.
Ik zou het nooit doen en heb er zelfs nog nooit aan gedacht, Vind het te triest voor woorden. Geen enkel idee wat ze de collega's aandoen en staan geen moment stil bij de kosten die het met zich meebrengt. En wat zou je doen als het een collega van je is waarvoor jij je vrije dag op moet geven?
Kansloos vind ik het. Succes met de 'grote mensen wereld'!
Loeser schreef:Jaimyliefje schreef:Kijk, je werkt bij de Albert Heijn dus ik vind dat dat (voor één keertje dan) wel kan.
Het kan zowiezo niet. Maakt niet uit waar je werkt.
Ik werk zelf bij Albert Heijn en krijg vaak van dit soort ziekmeldingen. Mensen moeten van mij gewoon komen proberen, mogen daarna nog naar huis als het echt niet gaat. Dit doe ik wel alleen bij de mensen waarvan ik weet dat ze al thuis blijven als er een scheet dwarszit.
Ik zou het nooit doen en heb er zelfs nog nooit aan gedacht, Vind het te triest voor woorden. Geen enkel idee wat ze de collega's aandoen en staan geen moment stil bij de kosten die het met zich meebrengt. En wat zou je doen als het een collega van je is waarvoor jij je vrije dag op moet geven?
Kansloos vind ik het. Succes met de 'grote mensen wereld'!