Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:Ik vind voor zowel de afvallers als de mensen die willen aankomen, dat het gewoon gezond en verantwoord moet blijven......Iemand zei dat ze zich prettig voelde bij haar gewicht en zo moet het zijn. Als je gezond leeft en je voelt je goed, mag de rest niet uitmaken.
superpony schreef:Ik vind voor zowel de afvallers als de mensen die willen aankomen, dat het gewoon gezond en verantwoord moet blijven......Iemand zei dat ze zich prettig voelde bij haar gewicht en zo moet het zijn. Als je gezond leeft en je voelt je goed, mag de rest niet uitmaken.
urselin schreef:Cruesli is lekker 's ochtends!
Met wat honig erop, mjammie
Sheran schreef:urselin schreef:Cruesli is lekker 's ochtends!
Met wat honig erop, mjammie
Dat zal cruesli leuk vinden...
Als we die hier straks niet meer zien weten we waardoor het komt.
Crackers zijn inderdaad goed te eten 's ochtends. Als ik erg vroeg opsta krijg ik ook nooit wat naar binnen, maar een cracker gaat nog net.
Ohja, ik woog gisteravond 52,3!
urselin schreef:Sorry, ik bedoel jou niet op te eten Cruesli![]()
Sheran schreef:Zo vertelde een vriendin van mij ook een keertje op bokt dat ze haar ribben had gekneusd omdat Sheran haar tegen de stalmuur had geplet...![]()
Nimmy schreef:Vind t ook heel irritant dat mensen zeggen, wees blij dat je alles kan eten enzo.. Ik moet gewoon zoveel wegwerken op een dag om op gewicht te blijven, bij de gedachte aan afvallen ben ik zo weer een kilo kwijt (bij wijze van)...
5 kilo kwijt raken lukt me altijd wel (in 1 week), aankomen duurt altijd minimaal een half jaar tot een jaar