maandverband of tampons?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maandverband of tampons?

maandverband
156 (26%)
tampons
422 (73%)

Totaal aantal stemmen: 578

Tancreda4

Re: maandverband of tampons?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 11:35

pinuts schreef:
vind je vrouwen die dat dragen ook vies?

Daar merk je toch weinig van als omstander? Dus ik heb er geen last van, en vind zulke vrouwen ook niet vies ofzo hoor Tong uitsteken

Ik gebruik tampons, echt een ideale uitvinding. Een tijd dat ik snachts maandverband gebruikte, maar ook dan gebruik ik tampons. Geen maandverband meer voor mij. Ik vind inlegkruisjes voor en na al erg....

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 11:41

Frouk schreef:
Sabbientje schreef:
dan ben ik een van de weinige die maandverband gebruikt geloof ik.

Ik vind tampons maar hele enge dingen en ik gebruik ze eigenlijk sporadisch. (enkele keer in de zomer met zwemmen ofzo)

ik vind maandverband niet ruiken, plakken of schuren.
Het ligt er wel aan welk merk je hebt, maar degene die ik gebruik (always) vind ik het prettigst.

Hier nog een maandverband gebruiker Knipoog
Vind tampons echt vreselijk en daarbij komt ook dat ik ze niet mag gebruiken van mn huisarts dus dat scheelt weer Tong uitsteken
Vind mv niet smerig of stinken of plakken etc, gewoon regelmatig verwisselen en er is niets aan de hand Lachen

IDEM Clown Duivel

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 11:42

Jukurensha schreef:
Tampons, behalve 's nachts, dan maandverband.

Hier nog 1 die hetzelfde doet.

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 11:46

ik gebruik ook tampons. zo handig als het maar kan zijn!
ik zou het me niet meer kunnen voorstellen zonder!!!
je mag nog het duurste maandverband gebruiken(always, of de nog duurdere), als je paardrijd schuurt dat altijd bij mij en ziet het er maar vies uit!

en ook ik moet in mijn stage soms zwemles geven, dus dan moet je niet afkomen met nee ik kan niet ik heb mijn regels...!

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 12:39

Tampons overdag, maandverband 's nachts.
Tampons vind ik zo gemakkelijk, je voelt ze niet zitten, dus ideaal om te sporten. Vooral bij warm weer een luchtig gevoel ipv het gevoel dat je met maandverband hebt. Vind het echt raar dat die vrouwen in Cyprus dan voornamelijk maandverband gebruiken, voel me er erg oncomfortabel in, vooral bij warm weer...

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 12:51

Tampons. Overdag & 's nachts
Ik vind maandverband echt niet fijn, je kunt dan net zo goed een luier om doen. En die blijft dan tenminste nog zitten.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 15:19

minkie schreef:
gewoon tampon in doen. loop je voor niets met zon lap in je broek.

Dat moet je dus NIET doen!
Lees de gebruiksaanwijzing bij de tampons maar eens. Is slecht voor je gezondheid.

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 15:27

roxiie schreef:
Ik vind maandverband echt niet fijn, je kunt dan net zo goed een luier om doen. En die blijft dan tenminste nog zitten.

Maar bedenk eens hoe het er dan uitziet als je 's ochtends wakker word Vork

Ik ben het wel met je eens hoor, voor mij geen maandverband, nooit.

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 15:29

Ik ook tampons, maar als ik het nog moet worden maar het nog niet ben dan maandverband en als ik het daan "voel" gelijk naar de wc en dat enge matras eruit halen!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 15:29

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 15:31

Ik zweer het ook bij tampons! Ik vind het veel fijner zitten dan zo'n matrasje bussen je benen Nagelbijten / Gniffelen
Met het paardrijden is het ook veel fijner vind ik, maandverband schuift altijd zo Nagelbijten / Gniffelen

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:37

A_lette schreef:
minkie schreef:
gewoon tampon in doen. loop je voor niets met zon lap in je broek.

Dat moet je dus NIET doen!
Lees de gebruiksaanwijzing bij de tampons maar eens. Is slecht voor je gezondheid.

ja dat weet ik, maar dat neem ik dan maar voor lief. heb echt een schurft hekel aan maandverband.

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 22:04

100% tampons!! Haha!
Vind maandverbanden echt smerig!!Bah!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 22:28

Ik vind het echt grappig hoe sommigen tegen maandverband aankijken. Ik heb zelf echt nooit problemen met maandverband. En ik gebruik het vrijwel altijd, behalve als ik een lange treinreis moet maken. Ik verdraag geen tampons, maar ben met maandverband ook nog nooit doorgelekt, nooit stank gehad en nog nooit voelen schuiven, en kan ook de hele nacht doorslapen op 1 verbandje. Lachen En ik ben echt niet weinig ongesteld, of iets Knipoog

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 22:30

ik vind het grappig hoe sommigen tegen tampons aankijken. Hoezo eng?

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 22:39

Omdat het zeer doet Koe

Maandverband, anders voelt het alsof ik m'n hele kippenhok mee naar buiten trek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 22:39

Ik vind tampons niet eng, en gebruik ze ook. Het is meer dat zodra ik tampons draag, ik voel de tampon zelf niet zitten dus die zit goed, maar mijn hele onderlichaam tot aan tenen toe raakt verkrampt waardoor ik niet kan zitten / liggen / lopen. Zodra ik hem eruit haal kan ik dat weer wel, echt heel bizar Nagelbijten / Gniffelen

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 22:42

Unwritten schreef:
Ik vind het echt grappig hoe sommigen tegen maandverband aankijken. Ik heb zelf echt nooit problemen met maandverband. En ik gebruik het vrijwel altijd, behalve als ik een lange treinreis moet maken. Ik verdraag geen tampons, maar ben met maandverband ook nog nooit doorgelekt, nooit stank gehad en nog nooit voelen schuiven, en kan ook de hele nacht doorslapen op 1 verbandje. Lachen En ik ben echt niet weinig ongesteld, of iets Knipoog

Ja idd Lachen Ik ook.
Echt nergens last van..
Ook dat stinken is niet waar als je maar regelmatig omwisselt Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 23:21

Het stinken zit vaak tussen de oren, er zijn ook genoeg landen waar ze geen maandverband of tampons hebben, dus eigenlijk hebben wij het gewoon luxe Lachen

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 23:23

nou toch ruik ik mezelf echt wel als ik maandverband gebruik en ik heb het ook wel eens bij anderen geroken (als je dicht op elkaar gepakt staat in een rij bij de kassa oid)
Maar goed, het is inderdaad wel een kwestie van regelmatig verschonen. Maar ik heb gewoon antipathie tov maandverband Haha!

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 00:03

Ik gebruik het allebei. Het is maar net hoe het uitkomt zegmaar, haha.

Ik vind het wel raar dat iedereen maandverband zo vies vind... Die dingen zijn super absorberend en ik heb nog nooit last gehad van geurtjes en al helemáál niet van soppen. En een tampon is evengoed niet erg hygienisch, dat ding zit daar maar binnenin je te broeien..

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 00:08

Mijn moeder zweert ook nogsteeds bij maandverband, hoe vaak ik haar ook vertel dat tampons echt zooo veel fijner zijn, je voelt ze niet zitten en je hebt niet dat het gevoel dat je een luier aan hebt *LOL* Maar zij vind het juist een vies idee dat het bloed dan in je blijft zitten, ik vind het juist vies dat het lekker gaat broeien in je onderbroek Clown Vooral als het warm weer is, uuwhh..

claud1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 00:17

Tampon zweer erbij, alleen met rijden heb ik last van het
touwtje (schuurt of snijd ) maar alles beter dan dat waterbed tussen de benen. Benijd soms op die momenten echt het mannelijk geslacht.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 10:01

Ik blijf mijn tampon voelen en omdat tampons ook veel gevoeliger zijn voor allerlei ziektes, blijf ik zekers weten bij maandverband. Ik doe hem trouwens wel goed in, het past gewoon niet.

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 18:01

Tampons en nooit meer anders haha. Een van de beste uitvindingen ooit. Schijnheilig