operatie baarmoeder pap 3 b ervaringen?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

antiklit

Re: operatie baarmoeder pap 3 b ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 15:40

Goh ik lees zo al jullie verhalen en vind het nnogal wat!
Ik wil ook een uitstrijkje laten maken, maar na een hele vervelende bevalling van een aantal jaar geleden krijg ik zwaar de zenuwen van het idee alleen al. Heb wat onregelmatigheden in de menstruatie, word ongesteld als ik de pil slik ( rood/donkerbruin bloed) en nu zou ik ongesteld moeten worden maar heb alleen maar de krampen en ik vloei niet. Heb gekeken naar de synptomen maar wat ik heb en voel staat er niet echt bij, voor zover ik kan vinden. Heb ook geen last van bloeden na de sex, maar op de een of andere manier zegt mijn gevoel dat er iets aan de hand is. Doet de huisarts trouwens uitstrijkjes maken of moet je daarvoor naar het ziekenhuis?

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 15:50

De huisarts kan ook een uitstrijkje maken Lachen
Ik zou gewoon eens bellen als je je bij je huisarts beter op je gemak voelt.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 15:52

Soms doen de doktersassistentes het Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 16:32

Antiklit, wil je niet ongerust maken, maar vertel het toch....Je hoeft helemaal geen klachten te hebben om een afwijking in je PAP te hebben..Ik had ze ook niet, totaal niet zelfs en toch waren er afwijkende cellen te vinden.
Wat ik hiermee zeggen wil is dat je het beter kan voorkomen, door er op tijd bij te zijn dan te genezen....

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 01:07

Ik had ook totaal geen klachten.
Echt helemaal niks..
En toch een PAP3B bleek na het uitstrijkje...

amigamia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 18:19

ik had ook geen klachten maar na mijn eerste uitstrijkje toen was het niet goed en waren er afwijkende celen te zien . En nu heb ik twee weken geleden een tweede uitstrijkje gehad en die was weer niet goed . De uitslag was het zelfde als de vorige uitslag . Een PAP 3B . nu moet ik op 5 dec naar het ziekenhuis om een coloscopie en een biopsie te laten maken en dan mag ik weer 2 weken wachten op de uitslag en vervolgafspraak . Ik baal hier zo enorm van . Boos! Boos!