Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kynshiri schreef:_Scarlet_ schreef:In de meeste XTC pillen in Nederland zit toch echt alleen maar MDMA (de werkzame stof) hoorMDMA zelf is zowel opwekkend als dat het je lichte hallucinaties kan geven. De samenstelling kan verschillen maar het is maar 10% van alle pillen (die getest zijn) die iets anders in zich hebben dan MDMA.
In ieder geval, het klinkt niet goed. Ik zou ook proberen om het gewoon te houden bij een aantal keer per jaar, dan blijft het leuk. En als je nog een keer dorst hebt, probeer dan niet om water te drinken maar sportdrankjes. Zeker geen 10 liter! Maar zout is minstens zo belangrijk als vocht als je XTC gebruikt.
de xtc van een jaar of 10 geleden was mdma ja (hier in belgië toch), maar nu echt wel niet meer hoor! mdma is ook een amfetamine, dus het lijkt op speed, maar het is toch een andere variant hoor! op enkel mdma kan je evengoed lekker rustig zitten als actief zijn en dansen bv. Dat wil ik iemand op speed nog wel eens zien doen. die zit geen 5 min stilIn xtc zit vaak de twee, en vaak nog wat andere dingen dus (cafeïne heb ik touwens ook al eens gehoord?)
ellepel schreef:alcohol en shag en chocola...is allemaal drugs voor mij
Chubby schreef:Je hebt wel een mooi onderschrift Ellepel
Chubby schreef:Precies, hahaha.. Kan me dus inderdaad een bijzonder relaxte Ghosttown herinneren met een MDMA pilHad er al eerder over geschreven.. Om dat te voorkomen tegenwoordig een beetje pep in de cola
MarcoBorsato schreef:Ja die sporadische keer dat ik gebruik doe ik het samen met mn vriendje op de bank, lekker de hele nacht vage films kijken en heel lief zijn voor elkaar (liefst mdma, maar van xtc word ik ook niet zo heel druk)
Maar goed, ik kan echt ziek worden van die katers, dus de komende paar maanden heb ik echt geen zin!
ellepel schreef:MarcoBorsato schreef:Ja die sporadische keer dat ik gebruik doe ik het samen met mn vriendje op de bank, lekker de hele nacht vage films kijken en heel lief zijn voor elkaar (liefst mdma, maar van xtc word ik ook niet zo heel druk)
Maar goed, ik kan echt ziek worden van die katers, dus de komende paar maanden heb ik echt geen zin!
hele nacht vage films kijken?
dertig duizend keer heen en weer zappen en steeds vergeten waar je naar keek zal je bedoelen..
tv kijken onder invloed sucks
Citaat:haha dat wordt dan gezellig als ze ons onder invloed in een kamertje stoppen, lekker tegenstellen
Chubby schreef:Och, als je elkaar je ding laat doen.. Mijn lief is een enorme kletskous, behalve met XTC, dan wordt 'ie stil.. Ik ben niet zo'n onbesuisde prater, behalve met vlagen met XTC![]()
Wel lastig: hij wil lópen lópen lópen met zooi op.. En ik wil alleen maar dansen en in trance komen..Maar goed, allebei een mobieltje en we vinden elkaar wel weer