Wie heeft er wel eens xtc gebruikt en jullie ervaring hierme

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Blimm

Re: Wie heeft er wel eens xtc gebruikt en jullie ervaring hierme

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 20:35

Elle... jij gebruikt toch geen drugs????

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 20:39

alcohol en shag en chocola...is allemaal drugs voor mij Haha!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 20:40

kynshiri schreef:
_Scarlet_ schreef:
In de meeste XTC pillen in Nederland zit toch echt alleen maar MDMA (de werkzame stof) hoor Knipoog MDMA zelf is zowel opwekkend als dat het je lichte hallucinaties kan geven. De samenstelling kan verschillen maar het is maar 10% van alle pillen (die getest zijn) die iets anders in zich hebben dan MDMA.

In ieder geval, het klinkt niet goed. Ik zou ook proberen om het gewoon te houden bij een aantal keer per jaar, dan blijft het leuk. En als je nog een keer dorst hebt, probeer dan niet om water te drinken maar sportdrankjes. Zeker geen 10 liter! Maar zout is minstens zo belangrijk als vocht als je XTC gebruikt.

de xtc van een jaar of 10 geleden was mdma ja (hier in belgië toch), maar nu echt wel niet meer hoor! mdma is ook een amfetamine, dus het lijkt op speed, maar het is toch een andere variant hoor! op enkel mdma kan je evengoed lekker rustig zitten als actief zijn en dansen bv. Dat wil ik iemand op speed nog wel eens zien doen. die zit geen 5 min stil Nagelbijten / Gniffelen In xtc zit vaak de twee, en vaak nog wat andere dingen dus (cafeïne heb ik touwens ook al eens gehoord?)

Volgens de Nationale Drugsmonitor 2006 van het Trimbos instituut in Nederland, bevat 90 of 95% van alle door hun geteste pillen wel degelijk MDMA. Hoe het in België zit weet ik niet, maar in Nederland zijn de pillen (die getest worden) redelijk puur. Minder dan 10 jaar terug, maar nog steeds redelijk wat. Ben bezig met het document openen, maar het wil nog niet zo, haha.

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 20:42

Ik heb het weleens gebruikt. Vond het wel grappig, maar niet echt iets wat ik elke dag wil doen.

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 20:44

Xtc bevat geen 100% MDMA. Kristal daarentegen wel.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 20:46

Zo, heb het nu even precies opgezocht. 90% van alle door het Trimbos geteste pillen bevat MDMA, MDEA of MDA (of combinatie daarvan). Het zal inderdaad niet puur MDMA zijn, maar in ieder geval bevat maar 10% van de pillen iets anders.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 20:49

ellepel schreef:
alcohol en shag en chocola...is allemaal drugs voor mij Haha!

Owhhhh ik ben alleen verslaafd aan chocolade... voornamelijk chocolade met hele hazelnoten of witte crisp chocolade mjammmmmmmmmmmmmie Haha!

Ehm maareh verder gepraat over drugs... leuk onderwerp hej.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 21:33

Je hebt wel een mooi onderschrift Ellepel Knipoog

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 23:35

XTC is idd geen pure MDMA, maar je kan al een beetje voelen aan de pil hoeveel er ong in zit, als ie snel breekt en vergruisd zit er vaak veel MDMA in. In XTC zit (als het goed is) ook speed, daar krijg je de energie van. Van MDMA krijg je dat lekkere gevoel, maar blijf je heel relaxed, heel fijn als je thuis met je (L) zit, minder fijn als je het op een feestje gebruikt.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 23:37

Precies, hahaha.. Kan me dus inderdaad een bijzonder relaxte Ghosttown herinneren met een MDMA pil Haha! Had er al eerder over geschreven.. Om dat te voorkomen tegenwoordig een beetje pep in de cola Knipoog

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 23:40

Chubby schreef:
Je hebt wel een mooi onderschrift Ellepel Knipoog

Knipoog

en klopt als een bus hoor!
het leven moet plezier zijn,zorg dat je het vind en bij je houdt Haha!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 23:44

Chubby schreef:
Precies, hahaha.. Kan me dus inderdaad een bijzonder relaxte Ghosttown herinneren met een MDMA pil Haha! Had er al eerder over geschreven.. Om dat te voorkomen tegenwoordig een beetje pep in de cola Knipoog

Ja die sporadische keer dat ik gebruik doe ik het samen met mn vriendje op de bank, lekker de hele nacht vage films kijken en heel lief zijn voor elkaar (liefst mdma, maar van xtc word ik ook niet zo heel druk)

Maar goed, ik kan echt ziek worden van die katers, dus de komende paar maanden heb ik echt geen zin!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 23:49

Wat die uberverliefde en boterge*le gevoelens betreft kan ik er wel over meepraten inderdaad.. Maar beter niet.. Zou gewoon promotie zijn zowat Bloos Haha!

Alhoewel ik nog nooit thuis wat heb gebruikt.. Echt puur alleen op feesten en daar hou ik het ook bij.. Is voor mij gewoon iets wat bij dat stukje leven hoort. In het dagelijks leven ben ik veel te serieus en controle-freak denk ik Bloos

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 23:50

MarcoBorsato schreef:
Ja die sporadische keer dat ik gebruik doe ik het samen met mn vriendje op de bank, lekker de hele nacht vage films kijken en heel lief zijn voor elkaar (liefst mdma, maar van xtc word ik ook niet zo heel druk)

Maar goed, ik kan echt ziek worden van die katers, dus de komende paar maanden heb ik echt geen zin!

hele nacht vage films kijken?

dertig duizend keer heen en weer zappen en steeds vergeten waar je naar keek zal je bedoelen..
tv kijken onder invloed sucks Boos!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 00:04

ellepel schreef:
MarcoBorsato schreef:

hele nacht vage films kijken?

dertig duizend keer heen en weer zappen en steeds vergeten waar je naar keek zal je bedoelen..
tv kijken onder invloed sucks Boos!

nee hebben wij geen last van, we huren een hele zooi films, echt van die visueel vage ofzo (the ugly) en dan gaan we daarna filosoferen, klinkt heel suf maar wij zijn allebei van die doordenkers. Trouwens, bij the ugly had ik ook wat paddo's op, niet genoeg om te trippen want dat vind mijn vriendje niet goed, maar ik zat wel helemaal vaag in die kleuren...kent iemand die film?

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 00:06

Nope, ben geen filmkenner.. Lief kent 'm vast wel..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 00:08

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 00:11

Hahaha.. Lijkt me geen onaardige film, maar toch maar niet onder invloed Haha!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 00:15

Hij is niet eng ofzo hoor, het is totaal niet eng bedoeld ook, het is meer dat je je moet afvragen wat echt is, en wat niet. Want iedereen in de film hallucineert op een bepaalde manier. Ach, ik ben een beetje een filmfreak. Met drugs komt mijn filosofische kant naar boven, en mijn nuchtere kant, ik handel heel vaak uit emoties en met een avondje gebruiken kijk ik vaak heel nuchter er tegen aan, wat mij soms wel handig is. Ik ben geen feestjes-gebruiker. (Of was, ik ben niet echt een gebruiker geloof ik)

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 00:21

Typisch, bij mij is het precies andersom: ik ben héél nuchter en "streng" en met drugs wordt ik wat losser en kan ik me meer laten gaan zonder me te bekommeren om alle zorgen..
Laatst bijgewerkt door Chubby op 16-02-08 00:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 00:28

haha dat wordt dan gezellig als ze ons onder invloed in een kamertje stoppen, lekker tegenstellen Tong uitsteken

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 00:30

Och, als je elkaar je ding laat doen.. Mijn lief is een enorme kletskous, behalve met XTC, dan wordt 'ie stil.. Ik ben niet zo'n onbesuisde prater, behalve met vlagen met XTC Haha!

Wel lastig: hij wil lópen lópen lópen met zooi op.. En ik wil alleen maar dansen en in trance komen.. Haha! Maar goed, allebei een mobieltje en we vinden elkaar wel weer Knipoog

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 00:31

Citaat:
haha dat wordt dan gezellig als ze ons onder invloed in een kamertje stoppen, lekker tegenstellen

haha echt niet..als alle drugsgebruikers samen in 1 kamertje gestopt worden dan word het juist supergezellig Haha!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 00:33

Ja joh, de sfeer is altijd heerlijk.. Vind ik dan, mijn lief is wat achterdochtiger en die ziet wel wat meer negativiteit.. Mijn wereld wordt zó mooi met pillen.. Iedereen is lief en gezellig en mooi.. Haha!

En zéker mijn lief! Tot over mijn oren!

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 00:34

Chubby schreef:
Och, als je elkaar je ding laat doen.. Mijn lief is een enorme kletskous, behalve met XTC, dan wordt 'ie stil.. Ik ben niet zo'n onbesuisde prater, behalve met vlagen met XTC Haha!

Wel lastig: hij wil lópen lópen lópen met zooi op.. En ik wil alleen maar dansen en in trance komen.. Haha! Maar goed, allebei een mobieltje en we vinden elkaar wel weer Knipoog

haha wat erg soms!!!! heb je van die kletsers erbij dat je denkt van houd je mond!!!!
of zit je zelf net in een roes en wilt gezellig kletsen met iedereen maar niemand wil meekletsen Huilen

op feestjes zo leuk en gezellig op de tribune..altijd wel iemand te vinden die gezellig met je wil praten over helemaal niks Haha!