Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dwaallicht schreef:Ik vind wel dat je erg laks bent over je gezondheid..persoonlijk had ik allang voor de EH gestaan.
Je hebt zelf ook verantwoordelijkheid..je hebt geluk gehad dat het niet echt mis is gegaan.
ktink schreef:Fijn dat er verbetering in lijkt te zitten!
Ik vind de reactie van de dokter wel héél vreemd!
Heeft hij je ook geen andere pil voorgeschreven?
Want als het komt omdat je te weinig hormonen binnen kreeg lijkt me dat je een andere pil moet hebben..
Paljassofie schreef:oh super ! zou het dan toch spotting geweest zijn?
zou iig wel voor een andere pil gaan kijken bij je vertrouwde arts dan
Paljassofie schreef:oh super ! zou het dan toch spotting geweest zijn?
zou iig wel voor een andere pil gaan kijken bij je vertrouwde arts dan
Paljassofie schreef:hmmm, kan we een keer herinneren dat mn moeder het had, en toen was het iig helemaal niet zo pijnlijk en duurde het een paar dagen... Zal dus toch nog iets anders geweest zijn.
is de pijn ook al beter? of voel je het gwn niet meer met die paracetamol?
Annetje schreef:Ik vraag me af of dit niet een 'ik-wil-zo-graag-aandacht-topic' is.
Het lijkt me sterk dat je 9 dagen lang al gigantisch veel bloed en niet naar het ziekenhuis doorgestuurd wordt door de HA. Ik denk dat je wat overdrijft. Hevige bloedingen kunnen, maar het zal vast minder erg zijn dan je zegt. Ook buikpijn kan. Ik had vroeger zó erg buikpijn dat ik van de pijn soms gewoon flauwviel
Dus hoe gaat het nu echt met je en hoe gaat het verder?
Annetje schreef:Ik vraag me af of dit niet een 'ik-wil-zo-graag-aandacht-topic' is.
Het lijkt me sterk dat je 9 dagen lang al gigantisch veel bloed en niet naar het ziekenhuis doorgestuurd wordt door de HA. Ik denk dat je wat overdrijft. Hevige bloedingen kunnen, maar het zal vast minder erg zijn dan je zegt. Ook buikpijn kan. Ik had vroeger zó erg buikpijn dat ik van de pijn soms gewoon flauwviel
bromfiets schreef:Dit gebeurt dus wel degelijk
Ik heb dit soort bloedingen meerdere malen gehad, soms was ik bijna 4 maanden ongesteld. Dan liep het bloed zo langs m'n benen naar beneden ondanks de tampon én de megahangmat... Ik mocht niet eens bij de huisarts op het spreekuur komen, het bloeden moest eerst stoppen. En pas toen ik echt blackouts kreeg zijn ze het gaan onderzoeken
Nouks schreef:bromfiets schreef:Dit gebeurt dus wel degelijk
Ik heb dit soort bloedingen meerdere malen gehad, soms was ik bijna 4 maanden ongesteld. Dan liep het bloed zo langs m'n benen naar beneden ondanks de tampon én de megahangmat... Ik mocht niet eens bij de huisarts op het spreekuur komen, het bloeden moest eerst stoppen. En pas toen ik echt blackouts kreeg zijn ze het gaan onderzoeken
....En daar kwam uit?