Ik ben er niet zelf geweest, maar ik hoorde dat ze daar echt alle soorten human en synthetisch verkopen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kan het zelf ook zetten... laat het altijd door een vriendin doen... koop een pak haar (lees: 45 euro gem. ) en dan word het aan mn eigen haar vastgenaaid...

) er is me een keer voorgedaan hoe de weave in elkaar zat toen mocht ik het proberen en het zat gelijk netjes en goed strak. ( ik lijm het niet maar naai het vast) toen een vriendin het ook geleerd waarvan ik weet dat zij die handigheid ook wel in haar vingers heeft.
Maar mijn mams heeft er wel vertrouwen in en vroeg of ik het binnenkort een keer bij haar wil zetten. Vriendin zei dat ze het niet aan durfde om het bij mij te doen, maar we zien wel.
, tzag er niet echt mooi uit Breitling schreef:Zelf zetten zou ik niet aan beginnen. Dan maak je je haar echt kapot. Het is mijn werk en ik zet ze ook niet bij mezelf. Extensions zetten ziet er makkelijk uit maar is echt een vak appart. De kleinste fouten kunnen je haar kapot maken. Als het waxje iets te schuin gezet word breekt je haar. Word het waxje te dicht op dehoofdhuid gezet breekt je haar. Je moet ze strak in lijnen zetten. Als je er zelf mee gaat prutsen kan ik je nu al wel vertellen dat dat echt een zooitje gaat worden.