Ik begin vanaf april weer met wedstrijden en we hebben d'r zin in!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

want er was een foutje gemaakt
maar heb morgen weer les dus kan ik daar mee aan de slag 
silkie schreef:lees hier zo nu en dan een beetje mee, maar had me nog nooit echt aangemeld.
Had m'n diabetes altijd zeer netjes onder controle, maar moet nu stinkmodder-medicijnen slikken, waardoor ik voor mijn doen echt jojo suikers heb, wordt er echt helemaal gestoord van...
Maar ik heb dus even wat praktische info nodig.....
Hoeveel dextro eten jullie om een hypo op te vangen?
Gisteren zweten, bloedsuiker 1,8, dus ik vier dextro en een banaan gegeten, zit ik weerop 15,8 teveel van het goede dus.
Hoe doen jullie dat?
). Als ik na een hypo naar bed ga oid, dan neem ik vaak wat minder omdat mijn bloedsuikers zelf tijdens het slapen stijgen. Maar bij mij is er geen pijl op te trekken wat mijn bls na een hypo doen. Normaal controleer ik regelmatig en ga ik 'zoals het hoort' met mijn diabetes om, maar na een hypo laat ik de boel vaak even de boel, want het verschilt zo erg hoe mijn bls na een hypo zijn. silkie schreef:lees hier zo nu en dan een beetje mee, maar had me nog nooit echt aangemeld.
Had m'n diabetes altijd zeer netjes onder controle, maar moet nu stinkmodder-medicijnen slikken, waardoor ik voor mijn doen echt jojo suikers heb, wordt er echt helemaal gestoord van...
Maar ik heb dus even wat praktische info nodig.....
Hoeveel dextro eten jullie om een hypo op te vangen?
Gisteren zweten, bloedsuiker 1,8, dus ik vier dextro en een banaan gegeten, zit ik weerop 15,8 teveel van het goede dus.
Hoe doen jullie dat?
)
is toch wat anders!

Dan stap ik ook vaak met hogere waardes van het paard af dan waarmee ik begonnen ben......
gelukkig maar want heb vanavond 2 waterpolo wedstrijden