OlimpicDiaz schreef:Maar gelukkig mag die schroef er bijna uit Mandy! Weet je dan al iets over de prognose? Is het een erg zware ingreep? Hopelijk kan je dan wel weer zo aan de gang!!
Ja, nog 9 dagen. De operatie zelf is volgend die arts niet zo zwaar. Duurt ongeveer 10 minuten om die schroef eruit te peuteren en ik heb nog wat littekenweefsel op mijn knieschijf zitten wat hij ook meteen weg gaat snijden. Alles bij elkaar verwacht ik niet dat het meer dan een half uur gaat duren. Het is een operatie die bijna nooit wordt uitgevoerd dus over de prognose is niet veel te zeggen. Mijn arts heeft nog maar 3 of 4 keer deze operatie uitgevoerd aangezien een oplosbare schroef er in principe niet uit hoeft. Maar, die paar patienten die hij gehad heeft waren allemaal erg tevreden en zeiden dat ze vrijwel meteen verschil konden merken. Dus ik hoop dat ik me daarbij aan kan sluiten.
De revalidatie wordt nu ook niet zo lang geschat. Die arts had het over een weekje rust zodat de hechtingen er niet uit springen en er geen mest komt in de open wonden.
Maar ja, in januari had hij het over 3 maanden..............