Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Smurfie schreef:In afrika als er een kind overlijd door uithongering word dat probleem toch veroorzaakt door de mens.. Dus een invloed van buitenaf. De ouders horen er voor te zorgen.
Smurfie schreef:Er hangt een vloek over afrika.. Ja ze hebben die keus erin want onbewust kiezen ze toch voor een kind. Ze hebben zelf geslachts gemeenschap mits er natuurlijk sexueel misbruik heeft plaats gevonden. en tuurlijk houden ze van hun kinderen. Dat zeg ik ook helemaal niet.
Miryamk schreef:Smurfie schreef:Er hangt een vloek over afrika.. Ja ze hebben die keus erin want onbewust kiezen ze toch voor een kind. Ze hebben zelf geslachts gemeenschap mits er natuurlijk sexueel misbruik heeft plaats gevonden. en tuurlijk houden ze van hun kinderen. Dat zeg ik ook helemaal niet.
Ik vraag je toch nog een keer om van je roze wolk af je komen, als je de 'echte' wereld recht in zijn gezicht durft te kijken.........
Smurfie schreef:Een kind kies je niet voor om te overleven een kind kies je om van te houden en omdat je dat op de wereld te zetten. En als je dat kind op de wereld zet om te overleven en in de oliebol laat zitten is een beetje egoistisch vind je niet?
Miryamk schreef:http://www.mijnalbum.nl/Foto-KDY7VRQY.jpg
Een vervloekt land???? De mooiste mensen die er zijn smurf!!!
Smurfie schreef:Er hangt een vloek over afrika.. Ja ze hebben die keus erin want onbewust kiezen ze toch voor een kind. Ze hebben zelf geslachts gemeenschap tenzij er natuurlijk sexueel misbruik heeft plaats gevonden. en tuurlijk houden ze van hun kinderen. Dat zeg ik ook helemaal niet.
sronnie schreef:Het is daar niet ''kiezen'' voor een kind, kinderen hebben ze daar verdorie nodig om te overleven!
Lepeltje21 schreef:sronnie schreef:Het is daar niet ''kiezen'' voor een kind, kinderen hebben ze daar verdorie nodig om te overleven!
Dat begrijp ik niet helemaal...