Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dessie schreef:En omdat ik niet wilde, heb ik soms daar gewoon 3 kwartier gezeten en niks gezegd

Maar ik ben aangenomen !!
de 30e augustus beginnen
Zoals 'hate you'' en ''I want to die' de naam van mijn vriendin staat ook in mijn arm. Dit was gekomen na een ruzie waarin zij zei dat ik niet van haar hield, toen was ik zooo kwaad en boos en teleurgesteld in mezelf want blijkbaar liet ik het dus niet goed genoeg zien, en toen heb ik heel groot haar voornaam in mijn arm gesneden. En het gaat niet meer weg, want het is echt heel diep, maar dat doe ik met alles, bij mij moet het heel diep zijn omdat ik het anders niet meer voel. Ik heb nooit gekrast, wel heel erg gekrabt en zo. Krassen geeft mij geen voldoening op de een of andere manier, beetje raar of zo. Leentj schreef:Waar ik het ook zo van kan krijgen is die afbeelding van, it's down the road, not across! Ik heb altijd across gedaan en geloof me het bloed even hard als down!
MelOdYs_Star schreef:Leentj schreef:Waar ik het ook zo van kan krijgen is die afbeelding van, it's down the road, not across! Ik heb altijd across gedaan en geloof me het bloed even hard als down!
Ja, dat klopt. Maar dat bedoelen ze er niet mee geloof ik. Achter die zin hoort iets achter.. iets wat er niets mee te maken heeft..
Leentj schreef:Ik zal de afbeelding eens zoeken.
Leentj schreef:hopen dat ik hem erop krijg
Leentj schreef:Jah , echt é.. Heeft nog ooit in een topic gestaan, en mensen vinden dat hilarisch...
dessie schreef:Moet ik ook eens gaan proberen xD .Ik heb verschillende (gedwongen) hulpverleners gehad, en omdat ik niet wilde, heb ik soms daar gewoon 3 kwartier gezeten en niks gezegd, en soms alleen maar zitten liegen, die sukkels trapte er nog in ook
MelOdYs_Star schreef:@Lor1_1984 ; Bedoel je de film Painful Secrets?