[Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_manon_x

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 22:40

mariellexxx schreef:
manon, komt goed joh!
je doet het voor een goed doel ! Tong uitsteken

haha, inderdaad.
Ben toch wel benieuwd, ze moetten me iig verdoven.
En ik ben eigelijk al helemaal niet van de naalden Bloos

xx Kusje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 09:30

Anjatjeuh schreef:
Elke goede shop doet niet aan verdoving, want dat MAG gewoon NIET!
Verdoving mag alleen gegeven worden door dokters, en er zijn maar erg weinig piercers die hier dus de juiste diploma's voor hebben.

Body MX in Breda doet het wel Ja
http://www.bodymx.nl/

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 10:37

Een vriend van me heeft ook een piercing laten zetten met verdoving en die was nadat de piercing gestoken werd een poosje onwel.

Het piercen gaat zo snel dat je het amper voelt en de 'pijn' trekt meteen weg vind ik persoonlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 10:42

@ Dookie ; nou het is niet een 'echte' verdoving, maar zo'n zalfje die 1 uur moet intrekken .. Ben de naam even kwijt.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:02

Oja, ken zo'n zalf wel Ja
Dat is maar oppervlakkig hoor zo'n zalfje, ik denk dat je de prik nog wel zult voelen eigenlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:14

Jaa het is inderdaad oppervlakkig Knipoog Maar als het een uurtje kan intrekken neemt het toch wel wat gevoel weg (dus minder pijn)
De naald voel je zeker nog, maar wel minder Ja

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 13:56

even tussendoor Lachen eigenlijk mag die zalf niet van die doktoren van body mx hoor michel Lachen ze hadden dat liever niet toen ik dat erop had gesmeerd.. het heet emla zalf ofzoiets ..

Ehm sorry dat ik btw het topic binnenval.. ik lees af en toe een beetje mee Lachen ik heb ook een navelpiercing.. vanaf mijn 12e Lachen nu dus 2 jaar .. Lachen

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 17:48

toen ik laatst mijn tongpiercing liet zetten zeiden ze inderdaad ook dat het eigelijk niet mag me verdoving maarja elke shop is anders....

Morge nieuwe piercing erin Haha!

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:13

Jiill_ schreef:
even tussendoor Lachen eigenlijk mag die zalf niet van die doktoren van body mx hoor michel Lachen ze hadden dat liever niet toen ik dat erop had gesmeerd.. het heet emla zalf ofzoiets ..

Ehm sorry dat ik btw het topic binnenval.. ik lees af en toe een beetje mee Lachen ik heb ook een navelpiercing.. vanaf mijn 12e Lachen nu dus 2 jaar .. Lachen

Wow! JIJ was er vroeg bij. Ik vind dat persoonelijk een beetje raar, mensen zien liever niet dat kids van 12 met een ontbloote middenrif lopen.. Bloos

Verdoving is voor watjes Haha! Sorry maar pijn hoort nu eenmaal bij het piercen en tattooeren.

Mijn industrial deed ZO'N pijn, niet normaal. Heeft ook letterlijk een jaar geduurd voordat ik er wat mee durfde te doen, en reken maar dat lang gevoelig was e.d Nooit ontstoken oid. Maar ik wou hem ZO graag.

Toen ik hem liet zetten zei mn piercer zelfs 'Oops' Bloos Nou dat wil je dus NOOIT horen van je piercer en al helemaal niet als je oor zo aan het kloppen is, dat je het gevoel hebt dat je het zelfs kan ZIEN kloppen. Een mega pijn wat door je lijf gaat en niet ophoudt, omdat er nog een naald in je oor zit. Mn piercer deed een te korte staafje in ook nog Lips are sealed Het was een helse pijn om dat ding erin te krijgen, zegt ie een paar minuutjes later 'Nee je moet toch echt een langere hebben..' OKE!

MAAR! Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad en ik zou het zo weer doen.

Mn volgende piercing wordt een van deze twee: Rook of Conch

En REKEN maar dat die ook flink pijn gaan doen.. Schijnheilig

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 23:11

Verdoven met een naald is dus VERBODEN. Zoals eerder gezegd. Body MX gebruikt een zalfje of koude spray (bij tongpiercings)
Over 2 maanden gaat mijn beugel eruit en ga ik daar mijn tongpiercing laten zetten. Haha!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 23:13

Ik twijfel of ik as Lowlands septum laat zetten of pas na de zomervakantie.. hmmmm..

dlientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 23:14

Lous schreef:
Verdoven met een naald is dus VERBODEN. Zoals eerder gezegd. Body MX gebruikt een zalfje of koude spray (bij tongpiercings)
Over 2 maanden gaat mijn beugel eruit en ga ik daar mijn tongpiercing laten zetten. Haha!

is dat wel handig een tongpiercing met jouw opleiding?

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 23:17

Labretpiercing bij tandartsassistente, en bij het beroep tandartsassistente.. zou dat kunnen?
Heb me aangemeld bij de opleiding tandartsassistente maar ze hebben nog niets gezegt over de piercing dus ik neem aan dat die er dan niet uit hoeft?
En met de baan zelf.. zou dan de piercing er ook uit moeten?
Mij lijkt het wel raar als die eruit moet, dan loop je daar met een vies goor gat in je lip ipv een sieraad. Lekker zo een gaatje waar je kwijl doorheen kan laten gaan.. *LOL* Mjammjam lekker uitzicht!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 23:17

dlientjuh schreef:
Lous schreef:

is dat wel handig een tongpiercing met jouw opleiding?

Plastic erin en het is onzichtbaar Bloos

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 23:39

Myryana schreef:
Uhm clithood is echt geen hevige pijn hoor.. het is een heel dun velletje dat gepierced word.. is een heel klein steekje en dan is het over

volgens mij zou ik dan kotsmisselijk worden hiervan.
wil het toch alleen maar in me gezicht. Haha!

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 09:53

@ Skitter ; bij body mx mag het vanaf je 12e Knipoog en je weet nieteens hoe ik ermee omga Knipoog sorry hoor maar, ''kids'' Verward ik ben geen kleuter.. bij mij zie je hem alleen op het zwembad .. ik heb juist altijd truitjes waar je mijn buik niet ziet.. ik vind dat lelijk Knipoog

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 10:09

Jiill_ schreef:
@ Skitter ; bij body mx mag het vanaf je 12e Knipoog en je weet nieteens hoe ik ermee omga Knipoog sorry hoor maar, ''kids'' Verward ik ben geen kleuter.. bij mij zie je hem alleen op het zwembad .. ik heb juist altijd truitjes waar je mijn buik niet ziet.. ik vind dat lelijk Knipoog

Voel je niet zo persoonlijk aangevallen joh! En meisjes van 12 zijn nog kinderen ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 10:56

Okee, dan zal een verdoving wel verboden zijn ..
Maargoed, in ieder geval doen ze het daar wel Knipoog

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 11:53

Megamutsj schreef:
Labretpiercing bij tandartsassistente, en bij het beroep tandartsassistente.. zou dat kunnen?
Heb me aangemeld bij de opleiding tandartsassistente maar ze hebben nog niets gezegt over de piercing dus ik neem aan dat die er dan niet uit hoeft?
En met de baan zelf.. zou dan de piercing er ook uit moeten?
Mij lijkt het wel raar als die eruit moet, dan loop je daar met een vies goor gat in je lip ipv een sieraad. Lekker zo een gaatje waar je kwijl doorheen kan laten gaan.. *LOL* Mjammjam lekker uitzicht!

Als je hem niet in mag houden, kan je voorstellen om een teflon staafje te halen (zijn doorzichtig), en dan neem je gewoon een iets TE korte, dattie niet uit je gaatje komt zeg maar, dattie er alleen wat uit komt als je heel hard lacht ofzo.
Je kan dit voorstellen, en laten zien hoe het eruit komt te zien, je weet nooit of ze het mee vinden valle Knipoog

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 14:05

help.
Laatst een piercing door de helix laten zetten.
Voel ik net.......bovenste balletje weg Boos!

Heb ik weer. Dichtsbijzijnde piercingshop is 25 km verderop Boos!
Ga er weer een oorbel in doen.
Misschien morgen met slecht weer hengelo even onveilig maken of enschede.
Weet iemand daar een goede shop?

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 16:08

Wat voor oorbel ga je erdoorheen doen? Hoelang heb je de piercing al?
Als je er iets dunners doorheen doet, heb je heel grote kans dat er dalijk niks dikkers(de dikte die je had) erdoorheen kan !

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 18:57

kaatje77 schreef:
help.
Laatst een piercing door de helix laten zetten.
Voel ik net.......bovenste balletje weg Boos!

Heb ik weer. Dichtsbijzijnde piercingshop is 25 km verderop Boos!
Ga er weer een oorbel in doen.
Misschien morgen met slecht weer hengelo even onveilig maken of enschede.
Weet iemand daar een goede shop?

inkkitchen in hengelo is een tattoo shop, maar als het goed is, piercen ze tegenwoordig ook.

en je hebt ladypiercing ( juwelier koelink.)

maar in enschede heb je meerdere keuzes, ga daar anders eens kijken. Tong uitsteken

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 22:29

De piercing heb ik al vanaf februari, de helix piercing heb ik er 2 maand geleden doorheen laten drukken.
Ga morgen even in Enschede kijken.
Heb er nu een ringetje doorgedaan.
Hopelijk blijft ie zitten tot morgen Bloos

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 04:20

Polivy schreef:
Jiill_ schreef:

Voel je niet zo persoonlijk aangevallen joh! En meisjes van 12 zijn nog kinderen ja.

Nou inderdaad, doe maar kalm aan Jiill.. Knipoog

Ja ik vind 12 erg jong voor een piercing, ik moet er niet aan denken dat mn nichtje van 13 al met een tongpiercing oid loopt. Ja weet niet, gewoon een raar gezicht. En dat het al vanaf 12 uberhaupt MAG, vind ik echt absurd. Je lijfje is nog niet eens uitgegroeid Lips are sealed Ik was 15, bijna 16 toen ik mn eerste piercing nam Ja

Tja weet niet, ik zie het al voor me, straks meiden van 9 met een navelpiercing en blote buik truitje, jeetje.... (Nu komt er iets in mn hoofd van het onderwerp Pedofile maaaaaaaar dat hou ik ff voor me Haha! )

Ach ja.....Ik ga pitten Dromen Trusten mensen!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 10:22

Skitter schreef:
Ik was 15, bijna 16 toen ik mn eerste piercing nam Ja

Moet je nagaan: ik 21 Haha! (dan tel ik m'n oorbelgaatjes niet mee Haha!)