mariellexxx schreef:manon, komt goed joh!
je doet het voor een goed doel !
haha, inderdaad.
Ben toch wel benieuwd, ze moetten me iig verdoven.
En ik ben eigelijk al helemaal niet van de naalden

xx

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mariellexxx schreef:manon, komt goed joh!
je doet het voor een goed doel !
Anjatjeuh schreef:Elke goede shop doet niet aan verdoving, want dat MAG gewoon NIET!
Verdoving mag alleen gegeven worden door dokters, en er zijn maar erg weinig piercers die hier dus de juiste diploma's voor hebben.
Jiill_ schreef:even tussendooreigenlijk mag die zalf niet van die doktoren van body mx hoor michel
ze hadden dat liever niet toen ik dat erop had gesmeerd.. het heet emla zalf ofzoiets ..
Ehm sorry dat ik btw het topic binnenval.. ik lees af en toe een beetje meeik heb ook een navelpiercing.. vanaf mijn 12e
nu dus 2 jaar ..
Lous schreef:Verdoven met een naald is dus VERBODEN. Zoals eerder gezegd. Body MX gebruikt een zalfje of koude spray (bij tongpiercings)
Over 2 maanden gaat mijn beugel eruit en ga ik daar mijn tongpiercing laten zetten.
dlientjuh schreef:Lous schreef:Verdoven met een naald is dus VERBODEN. Zoals eerder gezegd. Body MX gebruikt een zalfje of koude spray (bij tongpiercings)
Over 2 maanden gaat mijn beugel eruit en ga ik daar mijn tongpiercing laten zetten.
is dat wel handig een tongpiercing met jouw opleiding?
Myryana schreef:Uhm clithood is echt geen hevige pijn hoor.. het is een heel dun velletje dat gepierced word.. is een heel klein steekje en dan is het over
Jiill_ schreef:@ Skitter ; bij body mx mag het vanaf je 12een je weet nieteens hoe ik ermee omga
sorry hoor maar, ''kids''
ik ben geen kleuter.. bij mij zie je hem alleen op het zwembad .. ik heb juist altijd truitjes waar je mijn buik niet ziet.. ik vind dat lelijk
Megamutsj schreef:Labretpiercing bij tandartsassistente, en bij het beroep tandartsassistente.. zou dat kunnen?
Heb me aangemeld bij de opleiding tandartsassistente maar ze hebben nog niets gezegt over de piercing dus ik neem aan dat die er dan niet uit hoeft?
En met de baan zelf.. zou dan de piercing er ook uit moeten?
Mij lijkt het wel raar als die eruit moet, dan loop je daar met een vies goor gat in je lip ipv een sieraad. Lekker zo een gaatje waar je kwijl doorheen kan laten gaan..Mjammjam lekker uitzicht!
kaatje77 schreef:help.
Laatst een piercing door de helix laten zetten.
Voel ik net.......bovenste balletje weg
Heb ik weer. Dichtsbijzijnde piercingshop is 25 km verderop
Ga er weer een oorbel in doen.
Misschien morgen met slecht weer hengelo even onveilig maken of enschede.
Weet iemand daar een goede shop?
Polivy schreef:Jiill_ schreef:@ Skitter ; bij body mx mag het vanaf je 12een je weet nieteens hoe ik ermee omga
sorry hoor maar, ''kids''
ik ben geen kleuter.. bij mij zie je hem alleen op het zwembad .. ik heb juist altijd truitjes waar je mijn buik niet ziet.. ik vind dat lelijk
Voel je niet zo persoonlijk aangevallen joh! En meisjes van 12 zijn nog kinderen ja.
Skitter schreef:Ik was 15, bijna 16 toen ik mn eerste piercing nam